روايه دم الشرف الحلقه الرابعه و الخامسه بقلم علي ابو الدهب

أخر الاخبار

روايه دم الشرف الحلقه الرابعه و الخامسه بقلم علي ابو الدهب

 دار الرواية المصرية


دم الشرف
#علي_ابو_الدهب
البارت الرابع والخامس
شكرا على التفاعل اجمدوا شويه علشان نفهم 
...........
زهره برقت عينها وانصدمت لما حست بحد بره الباب حد بيصنت عليها هي وستوته
بس قبل ماتفتح الباب كان سلطان سبقاها وفتح هو عيونه كلها شرار والغضب باين عليه
زهره.. بتحاول تفهم هو سمع ايه
قربت منه وقالت بصوت واطي فيه ايه
سلطان بصوت غليظ اخرسي انتي
وندا على امه الحاجه سكينه
في الوقت دا ستوته كانت عايزه نخرج منعها وقالها راحه فين دا القيامه قامت واستحملوا جهنم
😲😲😲
طلعت امه جري على الصوت العالي
الحاجه.. في ايه ولدي مالك
سلطان.. هو ينظر بعصبيه لزهره
امه خدي ستوته ومتخلهاش تمشي هخلص حاجه وانزل
سكينه.. في ايه ي ولدي فهمني.
سلطان... أنا قولت ايه ياامه.
سكينه.. حاضر انزلي ياستوته انتي عملتي ايه يخربيتك
ستوته... بدموع شبه التعابين معملتش حاجه ونبي ياحاجه
سلطان. بصوت عالي امه
عايزه حته قماشه بيضاء
زي الكفن كده
الحاجه... انت بتقول ايه فاهمني ياابن بطني متخليش دماغي يروح لبعيد عايز القماش ليه
سلطان.. عايزه ياما هيبقى كفن
ياما هيبقى دم مكان الخيانه
الحاجه... بصريخ يالهوي يعني ايه استغفليتك ياولدي باكبير البلد حطت عيله تستغف لك
😲😲😲😲😲
كل دا و زهره واقفه بترتعش وخايفه وبتعيط
بصوت واطي.. سلطان. استنى انا افهمك انت اكيد فهمت غلط
سلطان لا كتر خيرك السرير الا هيفهمني. مش انتي فاهمه
وشدها ورمها على السرير
بدأت تصرخ وتعيط وهو نزل فوقها ضرب بالاقلام والكفوف
#دم__الشرف
زهره فضلت تصرخ لما فقدت الوعي تحت سلطان
سلطان بقا يبصلها بصه غضب وحشه اوي تموت بقااا يقول لنفسه حته البت دي تلعب بيه طاب والا خلق الخلق لو طلعت معيوبه لمولع فيها دلوقتي
واولع فيه ليه
فتح الدرج طلع منه سلاحه

الجزء الخامس

وقال لو طلعت معيوبه هفرغ السلاح كله فيها
وبدأ يقطع هدومها وهي ياعيني مغمي عليها بطريقه وحشيه
أصبحت أمامه عاريه
وخلع هدومه وانقض عليها
مثل الأسد وهو ينقض على فريسته
#دم___الشرف
#علي__ابو_الدهب
ياعيني بازهره وعلى الا هيحصلك من سلطان
سلطان عمل داخله جديده علشان هو كده اتأكد أن الداخله الا فاتت مكنتش داخله انصحك عليه فيها
😲😲😲😲😲
في الأسفل
الحاجه والحاج وستوته
سكينه... انتي يامرا اجننتي الفلوس غمت عينك متعرفيش انتي بلعبي مع مين
ستوته. بعيط سامحني ونبي باحجه ابوس ايدك احب على رجلك انا غلبانه مليش ذنب هي إلا هددتني مرات ابنك وقالتلي لو فتحتي حنكك هقطعلك لسانك
انا خفت ياحاجه سكت
سكينه.. سكت حسك واختفي اسمك دي حاجه يسكت عليها يامرا دا شرف دا يطير فيها رقاب
الحاج... اهدي ياحاجه الحيطان لها ودان ياادي الفضيحه يادي المصايب
الحاجه سكينه.. فضيحه ليه باعواد هو انت النك معيوب خايفه من الفضيحه الفضيحه فضحتهم هما والعار عارهم بس ابني هو إلا يقتلها هي ووش الفقر دي وهي بتشاور على ستوته
😲😲😲😲
ستوته.. بدموع. والله مليش ذنب ياحاج خالوني امشي وانا مش هقول لحد

الحاجه.. ليه فاكرانه عيال قدامك نسيبك نمشي تفضحنا في البلد. وندات على الغفير
خد الاوليه الخرفانه دي ارميها او اربطها مع البهايم لما اشوف هعمل فيها ايه
وحسك عينك حد بعرف بالكلام دا
الغفير... انتي تؤمري ياحاجه
ستوته.. لا ونبي باحاج ارحمني ياحاجه انا غلطانه انا مليش ذنب الذنب ذنب مرات ابنك انا مالي
😞😞
وبالفعل الغفير خدها

الحاج.... وبعدين باحاجه ايه العمل
الحاجه... قربت على ودانه وضحكت وقالت دا خير ياحاج دا انا فرحانه ومبسوطه وهدبح حاجه لله علشان البت طلعت معيوبه
الحاج.. انتي اجننتي ياحاجه انتي بتقولي ايه
الحاجه.. هفهك قصدي استنى دا منفعه لينا كلنا
الحاج... فاهمني قصدك ايه
الحاجه سكينه ان سلطان
اسمع ياحج
الحاج.. قولي
الحاجه... انت دلوك عايز تاخد الفدان بتاع مقصوفه الرقبه زهره علشان يبقى الناحيه الغربيه كلها تحت ايدك حصل
الحاج... حصل ياحاجه وياريت كنت لسه بكلم سلطان في كده
الحاجه... دلوك احنا هتبعت نجيب أهلها هنا ونقعد وناتامر عليهم كلك
ونحط صوابعنا في عينهم بنتهم طلعت معيوبه يعني ميقدرش يتكلموا نص كلمه
الحاج....... وبعدين 
الحاجه... استنى ياحاج اصبر علي رزقك
وعلشان منفصحهمش في البلد يكتبوا الفدان لسلطان او ليك ويتنازلوا عن كل حاجه لينا
وياخدوا بنتهم يقتلوا هما ويوصلوا فيها هما ملناش دعوه
وسلطان يرمي عليها يمين للطلاق
ونرتاح
ويبقى ابنك قدام الناس كان عارف انها معيوبه بس ستر عليها يوم دخلتها علشان الفضيحه يعني نضرب عصفورين بحجر واحد
الحاج. ضحكه صفراء تصدقي عندك حق
طاب والنرا الا اسمها ستوته دي هعتملي معاها ايه.
الحاجه... مش هغلب بيها هخلص منها
الحاج.. هتقتلها
الحاجه. لا ياحاج انا هقع لسانها علشان تحرم تنطق سيره العائلة قدام حد
الحاج... كده يبقى كله تمام انا هبعت الغفير بنادي لاخوتها وجدها علشان نقولهم على فصيحة بنتهم
الحاجه. وماله وانا هروح أتصرف مع ستوته لحد مابجوا 
😲😲😲😲😲
بس الأحصل مكنش على البال والا الخاطر
سمعوا صوت ضرب نار جاي من اوضه سلطان وزهره
الحاجه طلعت جري هي والحاج
والحاجه تلطم وتصوت. وتقول ليه بس يابني ليه بس تضيع نفسك علشان واحده رخيصه زي دي
وفتحوا الاوضه
لقوا الأرض عباره عن دم
يالهوي وكانت المصيبه. 😲😲😲😲😲
#دم الشرف
#علي ابو الدهب
ولسه الاجاي أقوى تفاعل نار وجابر علشان انزل الجديد

التفاعل لو وصل 6000 تعليق هنزل بكره السادس و السابع 

لايكات و عشر تعليقات 

(_____الحلقه السادسه_____)


تعليقات
6 تعليقات
إرسال تعليق
  • Unknown
    Unknown 27 ديسمبر 2021 في 12:44 ص

    فين السادس هينزل أمتي

    إرسال ردحذف
    • Unknown
      Unknown 27 ديسمبر 2021 في 1:46 ص

      تححححححفة لكن هل فعلا سلطان قتل زهرة القصة شيقة جدا وأمه ده سوسة وأيضا أبوه

      إرسال ردحذف
      • راوايه زوج اختي كامله
        راوايه زوج اختي كامله 27 ديسمبر 2021 في 5:46 ص

        حلوه اوي اوي

        إرسال ردحذف
        • ناهد عزت احمد
          ناهد عزت احمد 27 ديسمبر 2021 في 2:56 م

          رووووعة

          إرسال ردحذف
          • غير معرف 6 مايو 2022 في 4:09 م

            جميله جدا كملللللللي❤

            إرسال ردحذف
            • الاء حرب 6 مايو 2022 في 4:39 م

              رووووووعه

              إرسال ردحذف



              وضع القراءة :
              حجم الخط
              +
              16
              -
              تباعد السطور
              +
              2
              -