روايه المغرور والدلوعه الحلقه الثامنه بقلم ميرو محمد

أخر الاخبار

روايه المغرور والدلوعه الحلقه الثامنه بقلم ميرو محمد

روايه المغرور والدلوعه الحلقه الثامنه بقلم ميرو محمد



 #البارت_الثامن


#المغرور_والدلوعه

#بقلمي ميرو محمد *تفاعل نا.ر بقا عشان انزل واحد بليل *


حياه : اتفاق أيه .

صقر: لو خليتك تسامحيني قبل مالاسبوع يخلص تقعدي .

حياه : طب لو مسمحتكش .

صقر: وقتها يحلها ربنا .

حياه : تمم اتفقنا بس انا عندي شرط .

صقر: شرط أيه .

حياه: لو مسمحتكش هنزل علي امريكا .

صقر : هو انتي عاوزا تسيبني ياحياه تاني .

 ثم مسك ايدها.

حياه : دا أتفاق وبعدين م......

 ولم تكمل حتي جاءت نسرين بغيره من مسكت صقر لي ايد حياه .

نسرين : بتعمل أيه هنا ياصقورتي


(😂 ياحزني دا طلع صقورتها دي حياه هتنفو.خو) ...


حياه : شدت ايدها من ايدو وقالت : صقورتها ودا مرض جديد ولا أيه .

صقر بضحك علي كلام حياه وغيرتها : اهدي بس ياحبيبتي .

نسرين: حبيبتك منين ياصقر.

حياه مسكت ايد صقر تاني وقلت : اي دا انتي متعرفيش مش احنا فرحنا الاسبوع الجاي .(طبعا بتغيظ نسرين 😂)

نسرين : الكلام دا بجد ياصقر .

صقر بضحك: طلاما حياه قالت يبقا بجد . ذهبت نسرين بغيظ مسرعه الي الداخل .


حياه شدت ايدها : روح يابتاع البنات .

صقر😳😳😳 : خدي يابت انا بتاع بنات .

حياه : إيوه واوعي بقا خليني ادخل اطلع الشنط.

صقر بخضه : تطلعيها فين .

حياه ههههه في اوضتي هو اسبوع بس .

صقر: الله يعني هنتجوز الاسبوع الجاي بجد .

حياه : دا بعينك يابتاع البنات وجريت الي الداخل .


صقر لنفسه : هخليكي ترجعي تحبيني وتسامحيني ياحياه وانتي هتكوني ليا . ثم ذهب الى الداخل ....


محمود  :ها ياحبيبتي قرارتي أيه

حياه : حسام طلع الشنط علي اوضتي .

حسام : هو حسام الشيال بتاعكم 🥺.

حياه :😂😂 معلش .

حسام : كله عشانك يامزه 😂 دخل صقر وبغيره : حسام اتلم واطلع .

ساره: كده راحت عليكي ياحنين دا بيغير من اخو عليها .

حنين : مش هطول كتير ثم ضحكت بخب.ث

هاله : وانتي بتدريسي يانسرين ولا ليسه .

نسرين : انا خلصت ياطنط وبشتغل مع بابي في الشركه ومعايا كلية أدارة اعمال .

هاله : مشاء الله زي صقر بظبط .

نسرين : ابتسمت وقالت .. هو في حد زي صقر .

هاله : طبعا ياروحي وشكلكم كده شبه بعض


 ( ناويه علي أيه ياوليه 😂)


حياه بغيره : انا طالعه عن ازنكم .

محمود : خليكي ياحبيبتي قاعده معانا .

حياه : معلش انا تعبانه يابابي هرتاح فوق .

محمود : ماشي ياحبيبتي .

بسنت : استني هطلع معاكي .

نسرين : خليكي يابسنت احنا لحقنا نقعد معاكي .

بسنت : معلش انا كمان عاوزا ارتاح .

صقر: مالكم انتو التنين أجيب دكتور.

بسنت : لاء ياابيه احنا كويسين عن ازنكم . ثم صعدو الي اعلي .


حنين : انا كمان هطلع ياخالتو .

هاله : خليكي ياحبيبتي قاعده معانا.

حنين : معلش هروح انام .

نسرين : في حد ينام دلوقتي انتو غربين بصراحه .

حنين بغيظ : معلش نسينا تظبطلنا الساعه . 

ثم صعدت حنين هي الاخر .

نسرين بغيظ : هي مين دي .

هاله : بنت اختي وقاعده معانا .

زينب ام نسرين: ربنا يخليكم لبعض 

الكل: يارب ....


ذهب الكل الي النوم بعد وقت قصير ......


صباح يوم جديد مليئ بلاحداث ...


في غرفة صقر ...

تفرد إشاعة الشمس خيوطها الذهبيه علي سرير بطلنا ..


يقوم صقر ويجلس علي السرير ويفتكر الحصل من حياه 


ويضحك . ثم يذهب الي الحمام .. وبعد وقت قصير يخرج 


ويبدل ملابسه الي ملابس التمارين الرياضيه .ويذهب الي 


غرفته الخاصه للرياضه .......


عند بطلتنا تقوم من النوم وهي دايخه .


 ( نعم فاهي خلاص علي وشك الاغماء .) .


قامت حياه وهي تتوجه الي الحمام تأخد دوش يمكن تفوق وجسمها يستريح .

دخلت وذهبت تحت الماء قفلت المياه وذهبت لتلبس لبست 


بچامه قصيره شورت وبضي كت ولاكن لا مفر بداءت دماغها 


تدور تدور حتي وقعت في الغرفه .

قامت بسنت علي صوت الوقعه .


بسنت : شافت حياه وصوتت حد يلحقنييييييييييييي ياصقرررررر ياعمووووووووو .


سمع صقر الصوت والكل جري علي غرفت حياه ...........


ياترا هيحصل أيه البارت الجاي 😘 تفاعل ياقمرات بقا

شاهد 👈 ( الحلقه التاسعه)


تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Aser
    Aser 1 يناير 2022 في 2:45 ص

    جميله جدا

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -