روايه عشقت زين الرجال الحلقه الثالثه عشر بقلم ضحى ابراهيم

أخر الاخبار

روايه عشقت زين الرجال الحلقه الثالثه عشر بقلم ضحى ابراهيم

روايه عشقت زين الرجال الحلقه الثالثه عشر بقلم ضحى ابراهيم



 🌸 عشقت زين الرجال 🌸


البارت الثالت عشر 


...........................

- واااااه انتي عم تجولي ايش تطلجي 


- يا جدو افهمني انا وزين  .......


- والله يا جدي ضحي بتهزر معاك انا هانزل اجيب الفستان انا وهي 


- وجعتي جلبي يا بتي الحمدلله انه بهزار يلا روحوا 


- يا جدو بس انا مش 


لسه ضحي هتكمل كلامها زين شدها وخرجوا وراحوا مكان هادي 


- انت ليه عملت كدا انا مش عايزه اعيش معاك تاني


- وانا مقدرش اعيش من غيرك والله سامحيني دي اخر مره وبعد كدا هاجي اسمعك 


- وانا ايه يضمني انك مش هتعمل كدا تاني 


- لو اتكررت تاني اطلبي الطلاق 


- ماشي موافقه 


- بجد طب يلا بقاااا 


- يلا فين 


- هنجيب الفستان يلا 


راحو واشتروا الفستان بس ضحي مورتوش لزين وخلتها مفجاة 


عدت الايام لحد ما جه يوم كتب الكتاب وفرح زين وضحي وكمان زين اتفق انه يكون كمان فرح فريحه وحازم 


- بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 


- مش قادر اصدق اني ممكن كنت احب بالسرعه دي 


- ولا انا يا حازم كنت اتوقع كنت شايفه اني هاتجوز في الصعيد واعيش هناك بس لقيتك في حياتي ظهرت فجاة وحبيتك لدرجه متتوصفش ضحي كانت بتقولي دايما ان الحب مفيش اجمل منه وانه بياخدك لعالم تاني غير اللي انت عايش فيه 


- معاها حق الحب دا احلي حاجة في الدنيا ربنا بيوفق اتنين عمرهم ما شافوا بعض ويخليهم يحبوا بعض ويعيشوا العمر كله مع بعض فريحه 


- نعم 


- بحبك 


- 😂😂😂بحبك 


في حته تانيه 


- ضحضوحتي 


ضحي بصت لزين واتكسفت 


- تعرفي بعشق كسوفك لاول مره اصدق ان في حب من اول نظره 


- ومن امتا عرفت دا 


- من ساعه ما شوفتك تعرفي انك لما بتضحكي عيونك بتلمع وضحكتك بتهز قلبي 


- لا مش لدرجه 


- لا والله دا اكتر كمان ضحكتك بنسي بيها همومي وزعلي لما الدنيا بتيجي عليا تعرفي نفسي اخدك في حضني واخبيكي من عيون الناس دي كلها مش عايز حد يشوفك غيري 


- ليه يا زين دا كله انا مجرد بنت عاديه 


- تعرفي اني كنت بدعي دايما ان البنت اللي هحبها وتكون من نصيبي لازم تكون في عيون الناس بنت عاديه عشان محدش ياخدها مني لحد ما اجي انا واخطف الملكه اللي هتحتل قلبي واكون انا اللي فوزت بقلبك انتي حياتي يا اميرتي 


- تعرف يا زين دايما كنت بقول اني عمري ما هاعرف اعيش الحب دا دايما كنت شايفه نفسي من الناس اللي كفايه عليها تتفرج عليه من بعيد وكان عندي خوف اني اقرب بس مش عارفه ليه اول ما جت فرصه اني اشوف استغلتها ولما قربت وعرفتك حبيتك اكتر عرفت ان قربك جنه وبعدك نار بس عايزه اقولك اني عمري ما اقدر اتخيل حياتي من غيرك يا زينو 


- 😂😂😂😄ضحضوحتي بحبك وربي وعشقت عنيكي يا صبيه خليكي جمبي لاخر عمري 


- وانا كمان بموت فيك 


زين من فرحته شال ضحي وحضنها وبصوت عالي قال

- بحبك وربي وهافضل احبك يا اميرتيييييي 


- نزلني يا مجنون 


- قوليلي بحبك الاول ٠


- خلاص خلاص بحبك يا مجنون 


- مجنون بيكي وربي 


ووووووووووو

تخيلو فرحتها بحب حياتها وفرحته انه لقي الحب اللي بيدور عليه ساعات في ناس بتدور علي الحب وفي ناس مش حطاه في بالها ولا عندها اعتقاد ان بقي في حب اصلا ما بالكم اما يجمعوا الاتنين مع بعض استنو البارت الجاي 


#ضحي ابراهيم


شاهد 👈 (الحلقه الاخيره)

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown
    Unknown 3 يناير 2022 في 8:03 م

    تم

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -