روايه غرام اليوسف الحلقه الثانيه بقلم علا علي

أخر الاخبار

روايه غرام اليوسف الحلقه الثانيه بقلم علا علي

 

روايه غرام اليوسف الحلقه الثانيه بقلم علا علي

#الثاني

يوسف: ف ا.......«مكملش كلامه و سرح في جمالها» 

الغفير: يوسف بيه 

يوسف فاق من شروده: مين انتي 

غرام: انا قريبه الحاج محسن و بوصل الطلبيه 

يوسف: تمم ادخولي دخليها 


"عند سعد" 

"في الكباريه" 

بركات: فين الرقاصه الي كنت هتجبها 

سعد باسف: البت هربت 

بركات: لازم تجبها تحت اي تمن ي سعد ونت عارف اني كنت هتجوزها 

سعد: حاضر 

بركات بحده: لو البت مجتش خلال اسبوع اعتبر نفسك مرفود والنص مليون الي خدتهم هترجعهم 


"سعد مشي" 

سعد: نا لازم القي بنت الجزمه دي 

«فتح تلفونه ورن علي رقم» 

سعد: الو ي موسي هبعتلك صورة بنت تقلب الدنيا عليها تجبهالي خلال اسبوع 

موسي: تمم 


"ف الصعيد" 

سعديه: معلش ي بتي هتعبك معايا ممكن تغسلي الاطباق ف الترعه الي هناك 

غرام: متقوليش كده مفيش تعب ولا حاجه مش كفايه انكم مقعدني معاكم 


"راحت غرام نحيه الترعه ونزلت فيها وحطت الاطباق" 


_بص البت دي مزه

**اها اتسدق 

... طب تعالو نروحلها 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...  هو الحلو بيغسل الاطباق لوحدو 

_اطلع من الترعه لتدوب يسكر

غرام ف نفسها:ي رب ميكونوش بيقولولي انا ي رب 

**متيجي ننزلها الترعه يسطا 

غرام ف نفسها: صوتي علي بنتك يما 🙂

"غرام خدت الاطباق ومشيت" 

... براحه علي الارض عشان مش بتعتنا 

غرام ف نفسها: هو في كده ف الصعيد كمان سأخبر الله بكل شيء 


...متيجو نروح وراها 

**استني يبني المعلم بعت صورة البت الي المفروض نخطفها 

كلهم بصدمه بعد ما جاوفو الصورة: ده هييي 😳

_هي راحت فين 

**اقلبو عليها الصعيد كلو 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 


"ف السرايه"  

"ف غرفه يوسف" «ل علا علي» 

يوسف: اي ده انت ي يوسف ولد العمده تحب وحده زي دي... لا لا اصلا نا مش بحبها... اها وبعدين عنيها الخضرا الحلوة دي مش بتأثر فيه علي فكرا... ولا شعرها الطويل القمر بردو مش بيأثر فيا ولا خدودها.. يوسف فوق يبني احييييييي... يوسف.. يوسف 

سانيه: يوسف ي ولدي انت بتكلم نفسك!!؟ 

يوسف: لا نا بكلم مصطف محم.. احم... ايوا بكلم نفسي بطلي.. تبصيلي اكده يما  

سانيه: ي حوستك السودا يما ولدي يوسف اتچنن

يوم: كفايه فضايح يما 🙂نا رايح الشغل 

سانيه: سلام يولدي.. وكملت بضحك كنت بتفكر في حبيبه الجلب ولا اي 

•يوسف بصلها ومشي•


"عند غرام" 

..  اهي هناك 

**اقفيييي.. 

_لو معرفناش نمسكها المعلم سعد هيقتلناااااااا

غرام ف نفسها: دول تبع سعد هاارسود «بصوت حزلقوم 😂» 

**مسكتك كنتي مفكر انك هتهربي منا يبنت الجز*مه 

غرام: الحقووووونااااااي ي ناااااس 

_اخرسي 

**ركبوها العربيه علشان نوديها للمعلم سعد 

غرام بستنجاد: يااااا ناااااااس الحقوني... يااااااا رب 

♕انتم بتعمل اي يبني انت وهو

**مفيش حاجه اختنا وبنربيها 

♕وحطينها جوه العربيه لي 

غرام: الحقووونااااااااييييييي

♕الصوت ده مش غريب عليا 

"انا قريبه الحج محسن وبوصل الطلابيه" 

يوسف بحده: طلعهاا من العربيه 

"طلعوها من العربيه" 

غرام ببكاء: الحقننييي والنبي

وفجاة........... 


"لكل متابعين الروايه التعليق بعشر كومنتات فضلا❤" 


#البارت_الثاني 

#غرام_اليوسف

ل علا علي

تعليقات
4 تعليقات
إرسال تعليق
  • بوسي
    بوسي 4 يناير 2022 في 8:15 م

    ♥كملي بليز جميل جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً أوي أوي أوي أوي أوي أوي أوي جداً 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹♥♥♥♥♥

    إرسال ردحذف
    • Unknown
      Unknown 5 يناير 2022 في 11:02 ص

      قصه جميله باقي القصه

      إرسال ردحذف
      • راوايه زوج اختي كامله
        راوايه زوج اختي كامله 5 يناير 2022 في 10:13 م

        حلوه اوي اوي

        إرسال ردحذف
        • Unknown
          Unknown 11 يناير 2022 في 4:29 ص

          كملي حلوه اوووووي

          إرسال ردحذف



          وضع القراءة :
          حجم الخط
          +
          16
          -
          تباعد السطور
          +
          2
          -