رواية أنا لست ضعيفه الحلقه الثلاثون والاخيره بقلم هبه أحمد

أخر الاخبار

رواية أنا لست ضعيفه الحلقه الثلاثون والاخيره بقلم هبه أحمد

 

رواية أنا لست ضعيفه الحلقه الثلاثون والاخيره بقلم هبه أحمد

رواية  انا لست ضعيفة


الفصل الثلاثون 

#__والاخير

&&&&&&&&&


 


جاسر / حاضر ومسك المفتاح وقفل الباب وفتح كيس وقال عوز اشوفة عليكى 


شهد / مستحيل البس القميص دة قصير جامد


جاسر غمز وقال / وهو دة المطلوب 


شهد / طب افق فى البلكونة ممكن 


جاسر / حاضر ياشهدى اخلصى 


شهد لبست وقعدت على السرير واتغطت من الكسوف


جاسر / جلس جنبها واخذها فى حضنة 


شهد / عوزة انام ممكن


ليقطعها جاسر بقبلة على شفتها بحنان ويلف يدة حول خصرها ليجذبها لة وتبادلة القبل لتتذوق طعم شفتة وتلف يدها على عنقة وتتوقف لتستطيع التنفس


جاسر / بحبك ياشهدى 


شهد تبتسم وتقبلة قبلة طويل ففهم منها انها دعوة منها لاكمال العلاقة فاخذ يمطر وجها بالقبل ويدة تلامس منحيات جسمها و.......،نتركهم لعالمهم الخاص


ماهر / السلام عليكم ياخالتى عاملة اية


الحاجة نبيلة / الحمد لله ربنا يريح بالكم ياولادى 


رحمة / انا بجد تعبت النهاردة 


عبدة / عوزين نعين اتنين ولا تلاتة للحضانة وواحد لفصل محو الامية وواحد لتحفيظ القرأن


ماهر / لا ياعبدة  احنا عوزين اربعة للحضانة واتنين لفصل

 محو الامية وراجل وست لتحفيظ القرأن علشان العيال كبرت و عوزين خدمة 


الحاجة نبيلة/ صح كدة بس اوعكم تزود المصاريف الناس غلابة 


شيماء / المفروض المصاريف كانت زادت من سنتين 


عبدة / ربنا مبارك لينا فى القليل ياشيمو 


جاسر / من على السلم السلام عليكم جعان ومش هاكل مكرونة


شيماء / اخص عليك كدة تكسفنى 


ماهر  / فى سمك بورى وبلطى اية رأيك


جاسر / اموت فى البورى 


شيماء / لنفسها /يارب تموت لو مكلتش مكرونة 


جاسر / سامعك على فكرة 


الكل هههههههههههههههه


الحاجة نبيلة / تصدق انت الوحيد اللى هتخلى شيماء تبطل تاكل مكرونة


شهد/ يلا انا جعانة 


رحمة / بصوت واطى اية الحلاوة دى ياعروسة


شهد / تسلمى حبيبتى


رحمة / يلا العشا  جاهز


جاسر / ماما عوز اقول حاجة بس محدش يفهمنى غلط اقسم بالله انا نيتى سليمة 


ماهر /اتفضل اتكلم يا ابو ادم 


جاسر / قول جاسر على طول 


رحمة / خد ياعبدة ودى الشاى للسواق واللى معاه 


عبدة / حاضر 


جاسر/ تعالى على طول ياعبدة 


عبدة / حاضر 


جاسر / انا عوز حتة ارض كبيرة ابنى عليها فيلا تلات ادوار وكمان بعد اذنك ياماما نهد البيت دة ويتبنى من جديد بنظام نعمل الدور الاول والتانى للمشغل وانا هاجيب مكن جديد وقماش واللازم والدور التالت للحضانة والرابع لفصل محو الامية وفصل التحفيظ 


الحاجة نبيلة / البيت بتاع رحمة وشهد بالنص هم اللى عندهم الرد 


ماهر/ طب وهنتجمع وتقعد مع بعض فين شقتى صغيرة وكمان شقة عبدة 


جاسر/ انا قولت عوز حتة ارض واسعة نبنى عليها فيلا تلات ادوار لكل واحد مننا دور وهنعمل مكان فى الجنينة لينا نقعد مع بعض كاستراحة 


رحمة/ انا موافقة وشهد اكيد موافقة


شيماء /انا مش موافقة علشان هو مش عوز ياكل مكرونة


 جاسر / انت فصيلة بجد 


الحاجة نبيلة / طب وشغلك وسفرك 


جاسر / خالد مسك الفرع بتاع فرنسا وبعدين ساعة زمن ونكون فى الشركة  والبركة فى بابا


شهد /عوزين نروح نقعد مع  ماما بابا يومين علشان يشبع هو وماما من الولاد 


جاسر / حاضر الاسبوع اللى جاى


الحاجة نبيلة/ اية رأيكم ياولاد فى كلام جاسر 


عبدة / ههههههههههههه. انت عارفة ياخالتى احنا منملكش. غير الشقة والولاد وامهم 


شهد / واهم حاجة امهم ههههههه


شيماء / يخليك لية يا بعلى 


ماهر / انت اغنى من ناس كتير ياابو خليل 


جاسر / انتم ناسين انكم اللى ربتوا اولادى وحماتو مرأتى 


ماهر / دة واجب ناحية اختنا ياجاسر 


عبدة/ وبعدين ام ادم هى السبب فى كل خير احنا فية 


جاسر/ ولا كلمة تانى كلامى يتسمع خد ياماهر شيك اهو وشوف حتة الارض ماشى عوزين نوسع على نفسنا وعلى الناس لما المشغل يبقى مصنع للملابس والحضانة تكبر وبدل فصل لتحفيظ  القرأن ومحو الامية يكون دور 


ماهر /ماشى بشرط نطلع ليك ربع الايراد 


جاسر/ طلعوا لله يكفينى وجودى وسطكم ماشى


شيماء / ونعمل مطعم نقدم فية مكرونة وفراخ وكفتة 


الكل / هههههههههه هههههههه


جاسر / والله فكرة حلوة بجد هتكسبك كتير كل اللى شغال فى المصنع هيعوز غدا 


شيماء / وانا مستعدة 


الحاجة نبيلة / الحمد لله بكدة اموت وانا مرتاحة ومطمنة عليكم ياولادى 


الكل بعد الشر عليكى ياماما


شيماء / عوزين نشغل معانا ناس الحمل تقل علينا


 شهد / صح كلامك عبدة يجيب هناء بنت اختة هى كلمتنى عوزة شغل


عبدة / نخيليها تشتغل فى الحضانة


 ماهر /وانا اعرف اتنين اخوات خريجين اداب  هاخليهم البنت فى الحضانة والولد  فى محو الامية 


رحمة / عوزين اتنين بيفهموا فى الدين وبيعرفوا تجويد القرأن اية رأيك فى الكلام دة. ياابو ادم 


جاسر / انتم اللى ادرى عنى بشغلكم انا مش مطلع على الوضع هنا 


شيماء / اة لو مكنتش انت تفسحنى مين هيفسحنى  اة ياقلبى

 

جاسر / عبدة خد مرأتك وروح دى فصيلة ياجدع 


عبدة /بغمزة تعالى يابت قوليلى عوزة اية شكلك مخبية حاجة اعترفى


شيماء / بصراحة انا عاملة مكرونة باللبن وعوزكم تدوقوها 

جاسر مسك شهد وشدها وقال  انا كفاية علية العلقة اكلى زوجك والولاد يلا ياشهدى تصبحوا على خير فارس ومحمود معاك ياعبدة 


شيماء / اروح اوديلهم مكرونة ههههههههه


الحاجة نبيلة/ يلا ياولاد لو عوزين  تناموا هنا اطلعوا 


ادم وفرحة /  احنا هننام هنا ماشى ياتيتة 


رحمة / لية متناموا مع يوسف


ادم / عوز اراجع على واجب الانجلش ياخالتو 


فرحة/ تصبحوا على خير انطى شوشو عوزة مكرونة بلبن الصبح 


شيماء / عيونى للقمر يلا ياعبدة العيال ناموا 


جاسر / خرج من الحمام ودخل الاوضة لقى شهد نايمة 


جاسر / شهدى انتى نمتى وقعد يسرح شعرة 


وجة نام جنبها وقال تصبحى على خير  جت شهد بسرعة وحطت رأسها على صدرة وابتسمت وقالت مفيش نوم 


جاسر / بغمزةامال فى اية


شهد / ابتسمت وسكتت 


جاسر / يادين النبى كدة هاتجنن من الضحكة دى تعالى انتى اللى جبتية لنفسك واخذ يرتشف من رحيق شهد شفاها  و ... ناموا 


صبااااااااااح جديد🌸🌹 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛


ماهر / السلام عليكم ياخالتى فين ادم وفرحة 


الحاجة نبيلة / مع شيماء فى الحضانة 


ماهر / هو جاسر صحى  


جاسر/ السلام عليكم 


ماهر / وعليكم السلام  تعالى شوف حتة ارض حلوة حوالى 2000 متر بس برة البلد على السريع 


جاسر / كويس هى دى المطلوبة خلص فيها مهما يكون التمن 


ماهر / حاضر من عنية وهى فاضية من سنين يعنى ممكن تبدأ الشغل فيها على طول 


جاسر / بأذن الله عوزك تروح الشركة مع محمود فى ورق فى مكتبى السكرتيرة هتدهلوك 


ماهر / حاضر هاخد الولاد معايا لكروسى الانجلش وعبدة يبقى يجيبهم


جاسر/ تمام وانا هاتصل بالسكرتيرة 


وتمر الايام بسرعة ويتم بناء الفيلا وتجديد البيت وافتتاح المصنع والحاجة نبيلة قعدت فترة فى الفيلا مع شهد وجاسر وماتت وهى مطمئنة عليهم  وشهد خلفت ياسمين ومحمد توأم تانى 


جاسر / شهدى يلا  علشان تجهزى ياسمين ومحمد للحضانة


 شهد / حاضر ياحبيبى عوزين نروح عند بابا محمد وماما شهيرة يومين 


جاسر / الخميس والجمعة بأذن الله انا رايح الشركة. عوزة حاجة


شهد / ايوة عوزة ووقفت امامة وطوقت عنقة عوزك تخلى بالك من نفسك هتوحشنى


جاسر / ياالله  بلاش شغب يابت بدل متهور عليكى ابو حلوتك 


شهد / ههههههههههه متتهور حد حايشك 


جاسر / محمود خد الورق دة وصلة لبابا ولو سأل علية قول لة انى مشغول وغمز لة 


محمود / بابتسامة ربنا يسعدك يابنى سلاموز 


جاسر / تعالى ياشهد دانتى يومك عسسسسل 


شهد / بابتسامة. كنت عوزة اقولك بحبك


 جاسر / وانا بعشقك يا اجمل زوجة فى العالم


      🌸🌹🌺. #_تمتتتتتت👍👍👍👍


بقلمى #__هبة_أحمد.     ( بنت الجهمى )


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -