رواية عشق الأدهم الحلقه الثامنه للكاتبه سلمى شريف

أخر الاخبار

رواية عشق الأدهم الحلقه الثامنه للكاتبه سلمى شريف

 

رواية عشق الأدهم الحلقه الثامنه للكاتبه سلمى شريف

نزلت بارت كمان علشان اعوضكم
لكن التفاعل في النازل ولو متعدلش مش هكمل (انا كدابة) بس بجد قدروني وانهاردة البارت طويل

part 8
Salma Sheref
عشق الادهم

بيري: انت بتقول ايه 
يامن: بيري ادهم اتجوز عليكي
بيري: انا لازم اروح دلوقتي
يامن: ولو حد من العيلة شافك هتقوليله ايه
بيري: مراته
يامن: انتي ناسية ان محدش يعرف بجوزكم العر*في غيري 
بيري: ايوة بس دة بيروح مني
جوزي يايامن 



يامن: انتي هتستعبطي 
ادهم اصلا لا بتاع جواز ولا غيره وانتي الي غصباه علي الحاجات الي معاكي
بيري: ماتسكت بقي يايامن انت عايز ايه من الاخر
يامن: بصي يابيري
احنا مصلحتنا واحدة
بيري: افندم مفهمتش قصدك
يامن: انا عايز نغم
وانتي عايزة ادهم
بيري: نغم الي اتجوزها؟ 
يامن: ايوة 
البنت حلوة اوي
وانا حبتها
بس انا طبعا مش هعمل زيكم وهروح اتجوز عر*في
انا اذكي منك يابيري علي فكرة
هخليها تحبني وتتطلق من ادهم وانتي تاخديه وانا هتجوزها قدام العالم كله



بيري: انت بتكدب علي نفسك 
حبتها ايه من يوم 
انت عجبك شكلها يايامن ودة مش جواز ومش هتاخد منك اسبوع وهتزهق منها وهتطلقها
اتنفس يامن بضيق: بقولك ايه مش هينفع الكلام هنا هبعتلك لوكيشن هستناكي هناك بعد مااخلص شغل
بيري: ابعت
قفل يامن الموبيل بضيق ومسك اللاب وبدأ يشتغل 
وكل دة السكرتيرة سامعة
ندي: انتي بتعملي ايه ياروضة
روضة بتوتر: ولا حاجة انا كنت داخلة لمستر يامن 
ندي: ادخلي
شافتها مشيت وهي كمان بعدت علي طول من قدام المكتب قبل ماحد تاني يشوفها ويشك فيها
قعدت روضة وهي عمالة تهز رجلها بتوتر وبتفكر في الكلام الي قالوا يامن 
فاقت علي صوته بيناديها
يامن: روضةة
روضة بتوتر: نعم يامستر يامن
يامن: هاتي الملف بتاع الشركة الي هنعمل معاها المناقصة 
روضة: حا حاضر حاضر جاية
وجابت الملفات وادتهالوا



عند نغم
خلصت اكل ومسكت الاطباق وكانت هتغسلهم
ادهم: سبيهم انا هخلي الخدم يغسلوهم متعمليش حاجة
نغم: اسكت لو سمحت انا هعمل انا
انا عايزة اسال سؤال هو انا كدة مراتك رسميي
ابتسم ادهم: ايوة
نغم: انت مبسوط علي ايهه
انت مقولتليش حاجة 
هو انت خدر*تني
ادهم: يعني رشتلك حاجة وانتي نايمة
نغم: كسرت الباب؟ 
ادهم: كسرت الباب
حطت ايدها علي وشها بضيق وفتحت الماية بس اول ماجت عليها اتألمت
نغم: ايي
ادهم: انتي كويسة 
ابعدي خلاص
نغم‌: قلتلك ملكش دعوة 
ادهم: خلاص ابعدي انا هغسلهم
بعدت نغم وهي شايفاه بيحاول يعمل اي حاجة 
ادهم: ياخرابي شوفتي بقي بيبرق ازاي
ضحكت نغم: انت مش حاسس انك بقالك ساعة في طبق
ادهم: اشش انتي 
رفعت نغم حاجبها وقعدت مستنياه يخلص
ادهم: اووف اخيراا
نغم: ناوية ازغرت واوزع رز بلبن
ابتسم ادهم بسخرية وهي مشيت من قدامه 



عدا يوم، يومين، اسبوع وهما زي القط والفار
تك تك تك
نغم: مينن
زينة برقة: ادهم هنا
نغم بغيظ: لااا ويلا من هنا بدل مااجيبك من شعرك 
وقفلت الباب في وشها
نغم: ادهمممممم
نزل ادهم وهو بيبتسم بتوتر
نغم: تاني ياادهم حرام عليك بقي
ياخي قولتلك هنطلق بس اعملي حساب شوية 
وقعدت علي الارض ضمة نفسها وقعدت تعيط
قرب منها وضمها ليه 
ادهم: انا اسف
نغم: اسفك مش هيفيد بحاجة 
وخرجت منه وراحت المطبخ 
بص لطيفها بحزن وطلع تاني 

بيري: ايه عملتي ايه
زينة: مفيش غيرها 
بيري: وهو موجود
زينة: مش عارفة هي قفلت الباب علي طول 
بيري: تمام



وقربت من البيت بخبث وخبطت 
كانت نغم في الطبخ بتعمل نسكافية لنفسها وسمعت صوت الجرس بيرن تاني
نغم: ملحقتش ياادهم وربنا
فتحت ولقت بيري قدامها
نغم: نعم
بيري: ادهم موجود
نغم: لا ادهم غير متاح اتفقنا يلا ياحبيبتي اشوف وشك مش بخير
ولسة هتقفل الباب لكن مسكته بيري ودخلت
نغم: تعالي هنا
بيري: مش عايزة تعرفي انا مين
نغم: واحدة رخي*صة؟ 
بيري: لا ياحبيبتي انا مراته
يتبع.... 

تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 

من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة

اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه

 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -