رواية ندم العشاق الحلقه الاخيره للكاتبه شروق السيد

أخر الاخبار

رواية ندم العشاق الحلقه الاخيره للكاتبه شروق السيد

 دار الرواية المصرية


#ندم_العشاق 10 والاخييييييير
نور بصدمة: يييعني ايية ااانت كذاب ايوا كذاب مش عارف تداري انانيتك انت واخوك ازاي صح 
ايوا صح انا مش بنت المجرم دا انا متأكدة اكيد مش بنتة لا مش بنتة 

حازم بهدوء: دي الحقيقة داغر الجبالي يبقي ابوكي 
نور: عندك كدبة تانية ياسيادة المقدم لسة مقولتهاش 

ماجد بحزن: دي الحقيقة اللي كنت بحاول ابعدك عنها فاكرة لما حكيتلك عنة وان هو اكبر تجار مخد*رات وكنت بجمع معلومات كتيرة عنة وعرفت ان هو ابوكي واشتغلت معاها وقدرت اجمع معلومات كتير عن بنتة ولما شوفت صورك وانتي صغيرة بصراحة مكنتش متأكد علشان كدا عملت DNA وطلع متطابق كنت خايف اقولك وبعدها انتي قولتيلي انك هتتجوزي حازم وتسبيني حاولت امنعك كتير من الخطوة بس انتي رفضتي واصريتي ايوا كنت عارف ان الجواز مش حقيقة بس كنت مضطر امثل اني اتجرحت منك وادخلك بدور السئ والاناني وافضلت اشتغل معاه وعرفته ان انتي بنتة علشان كدا محاولش يأذيكي طول السنين دي ودا اثار شكوكك وخلاكي تشكي ان في حاجه غلط وقتها اضطريت اظهرلك بالسؤء اللي انتي شوفتة وقتها شوفتيني راجل من رجالة داغر بس كان لازم اتقرب منه علشانك وعلشان اخويا كلنا كنا ضحايا في اللعبة دي واللي كان ماسكها هو داغر الجبالي 

نغم: اكتر شخص كسب من اللعبة دي هو حازم 

حازم: لا يانغم اانا والله العظيم مكنش قدامي حل غير كدا 

نغم بصراخ: مكنش فية حل اية انت بتحلل لنفسك لية يعني لم تطلقني يوم الصباحية هو دا الحل مغكرتش فيا مفكرتش في شكلي قدام الناس وسمعتي وهيقولوا عليا اية اه سابها يوم الصبحية يعيني طلعت طاهرة ايية كنت فاكر الامور بالسهولة دي انت دمرتني وكسرت فرحتي وجاااي بسهولة عايزني اسمحك تبقي بتحلم ياحازم يلاااا اطلع برررة اطلع برررة مش عايزة اشوف وشك بكرررهههك يحاااازم بكرهك اطللللع برررة

حازم بحزن: اهدي اهدي همشي والله همشي بس هرجع تاني ومش هسيبك وغير وانتي مراتي وحببتي وام بنتي 

ماجد: نور ردي عليا متفضليش ساكتة كدا 
نور: خلاص بقا مبقيناش من عيلة واحدة انت ابن الديدموني وانا بنت تاجر مخد*رات 
ماجد بنفي: لا يانور متقوليش كدا انتي هتفضلي بنت عمي وحببتي مهما حصل 

نور بسخرية: مخلاص التمثلية خلصت اطلع بقا من الدور دا تصدق حاسة ان حبك كان ضمن اللعبة يااااا طلعت مغفلة اووووي

ماجد: لا يا نور صدقيني حبي ليكي اكتر حقيقة اانا والله بحبك نور تقبلي تتجوزيني تقبلي تكوني شريكة حياتي وام عيالي ونصي التاني تقبلي تكوني كل دنيتي تقبليني في حياتك تقبلي تغيريني انتي فعلا غيرتيني غيرتي ماجد الاناني اللي مكنش بيهمة غير نفسة وبس انا والله بحبك 

نور بدموع: هتتجوز بنت عمك ولا بنت تاجر المخد*رات 

ماجد بحب: هتجوز نور اللي حبيتها واللي غيرتني هتجوز نور علشان هي نور ميهمنيش اذا كانت بنت عمي او لا كل اللي يهمني هي نور نفسها 

نور بحب: موافقة 
ماجد بفرح: قولي والله كدا 
نور : ب ح ب ك 
ماجد بفرحة: حملها وظل يدور بها 
نور بضحك: نزلني يامجنون احنا في مستشفي
نغم بسخرية: والله لسة فاكرة إنك في مستشفي يهانم دا انتو ناقصكم شجرة واتنين لمون وتبقا كملت 
نور: ركضت لاحتضان نغم انا مبسوطة واخيرا ابو الهول نطق 
ماجد: مقبولة منك ياستي نغم حازم بيحبك صدقيني حطي نفسك مكانة 
نغم بهدوء: انا لو حطيت نفسي مكانة زي مبتقول كنت هروح اقولة اول واحد ونفكر نخرج من المشكلة ازاي حتي لو كنتوا عملتوا نفس الخطة بس مع علمي ياماجد حازم صحيح حماني من داغر دا بس هزمني وقتل الحب اللي بينا وبعدين انا عايزة اخرج يلا 
مصطفي: انا هروح اخلص اوراق الخروج تعال معايا يااسلام يلا 
ماجد: نغم حازم محتاجك بجد انا كنت بشوفة كل يوم بيموت حرفيا كنت بشوف دموعة علي فراقك حازم بيحبك يمكن هو فكر في حمايتك بالطريقة الغلط بس بالاخر كان بيفكر في حمايتك اي كانت الطريقة برضوا كان هدفة حمايتك 
نغم: لو سمحت انا مش عايزة اتكلم في الموضوع دا وانا وحازم خلاص حكايتنا انتهت لازم نمشي لو سمحت اتفضل 
ماجد: ماشي يانغم بس كنت اتمني انك تديلوا فرصة تانية سلااام 
نغم: يلا نمشي
نور: ماشي هساعدك 
بعد مرور عامين 
حازم اتغير كتير وكل ميحاول يصالح نغم تصدة 
ماجد ونور اتجوز وجابوا توأم ادم ونور 
اسلام اتجوز زميلتة في الشغل 
عند نغم 
نغم مع نفسة: اية هتحنيلة تاني هيوجعك قاطعهااا
قمر: نغومتي انتي فين 
نغم: انا هنا ياقمري تعالي 
قمر: ماما بصي بابي جابلي اية 
نغم بلمعة عيون : انتي شوفتية فين 
قمر: تحت بابا حازم بشوفة كل يوم تحت وكمان هو اللي بيجيلي المدرسة علي طول وبيجبني هنا مبجيش بالباص 

قمر: مامي انتي لية مبتسامحيش بابا هو بيحبك انا كبرت وفاهمة كل حاجة متحاوليش تخبي عليا انا بقا عندي 9 سنين يعني مش صغيرة 

نغم بضحك: ياااا 9 سنين مرة واحدة دا انتي اكبر من علي كدا 
قمر بتذمر: ماما متغيريش الموضوع هتسامحي بابا يعني هتسامحي بابا 
نغم: حببتي انتي مش..... قاطعها خبط علي الباب 
نغم فتحت 
نغم: نور عاش من شافك 
نور: نغم تعالي معايا بسرعة حااازم عمل حادث بالعربية يلااا لازم نرحلة 
نغم بصدمة: حااازم يلااا يلااا بسرعة وركبت سيارتها 
نغم بخوف: هيبقي كويس ان شاء لله وقفت السيارة 
نغم بستغراب: اية دا احنا فين فين المستشفي نور نور "نور اختفت" 
فجاءة نزل بالون من فوق مكتوب عليه 
بحببببببببك والله العظيم بحبك وكنت غبي لما فكرت بالطريقة دي 
ووجدت اسهم ظلت تمشي معهم حتي وجدتة امامها 
حازم: المرة دي مش هسيبك غير وانتي مراتي
نغم: عن اذنك 
حازم: والله بحبك كفاية عقاب بقاااا وحشتيني بقالي سنتين بحاول اصالحك فيهم خلاص بقا 
نغم: تعبت في السنتين وانا بقالي 10 سنين 
حازم ركع علي ركبتية: اسف وحياتك عندي اسف وهعوضك علي كل حاجه بس اقبلي تبقي حببتي ومراتي اوعدك مش هتندمي المرة دي ابدا خلصي بقا رجليا وجعتني
نغم بحب: انا لسة بحبك ومستعده اديك فرصة بس مش هقدر اسامحك او انسي اللي حصل بسهولة 
حازم بفرح: مش مهم المهم انك هتبقي معايا وانا هنسيكي كل اللي حصل وعدي ياملكتي بحبك ❤

حازم كان يستحق الفرصة لانه مقصدش انه يدمرها هو كان بيفكر ازاي يحميها بس فكر بطريقة غلط لانه حكم عاطفتة العاطفة اتحكمت فية ومقدرش يفكر بعقلة كل اللي فكر فية انها متتقتلش وبس مهما كان التمن هو فعلاً قدر يحميها من القتل بس قتل ثقتها فية ودا نتيجة التسرع والتفكير الغلط وفهم معني غلطة وحاول يصلحة وانتوا كمان متتسرعوش في التفكير واتخاذ القرارات 
اتمني تعجبكم ♥
#ندم_العشاق 
#شروق_السيد_كيان
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -