روايه حبي لم يكن مستحيلا الحلقه الاخيره للكاتبه بسمله بدوي

أخر الاخبار

روايه حبي لم يكن مستحيلا الحلقه الاخيره للكاتبه بسمله بدوي

 دار الرواية المصرية


الاخيره🥺♥. 

عززززززززززز خُد باااااالك.. فتحت العربيه بسرعه وخرجت الحقه.. عز لف بسرعه والشاب قام جر"حُه بالسكينه في دراعه وهرب هو وصاحبه

صرخت جامد والناس اتلموا.... عزززز اانت كويس انت انت بتنز"ف جامد لازم نروح المستشفى ضروري اهئ اهئ اهئ كل دا بسببي.. انا اسفه اوي... اهئ اهئ 
لقيته قام واخدني في حضنه حسيت بامان اوي حضنه دافي ومريح..شددت من احتضانه وفجأه افتكرت ايده
ايدك.. ايدك.. زمانها بتوجعك صح... كل دا بسببي صح.. انا اسفه 
لقيته ابتسم بابتسامه خطفت قلبي للمره المليون.... خايفه عليا 
بصيتله بخجل وبعدين قولت بصراحه... مش انت جوزي.. واقول الي انا عيزاه بما اني مراتك حلالك.. طب لو مخوفتش عليك.. هخاف على مين 
عز بضحك..... لا اي الكلام الجامد ده.. وليا كماان اممم يعني كده افراج عني 
_ههههه لا مش افراج وبعدين بصيت على ايده الي بتنقط د*م على الارض.. مسكتها بلهفه قولت وانا دموعي نزلت عشانه.... بتوجعك 
لقيته رفع ايدي ومسكها برقه ..... لا..دموعك غاليه عندي اوي متعيطيش.... 
ابتسم غمضت عيني استمتع باللحظه دي ونسمات الهوا وريحه البحر... كان حاجه وهم وحلو اوي وفجأه فتحت عيني وبصيت حواليا لقيت في ناس واقفه بيتفرجوا.. اتكسفت اوي 
بصيت لعز بمعني يالا نمشي الناس بتتفرج علينا 
يالا اركبي 
بصتله بخوف..... نروح المستشفى الاول عشان ايدك
عز بهدوء..... مالوش لزوج جر"ح بسيط مش عميق متخافيش عليا... 
وصلنا البيت واول ما دخلنا 
عز بهدوء.... غيري هدومك واتوضي وتعالي عشان نصلي سوا 
هزيت راسي بهدوء واما حرفيا همو"ت من الفرحه
 بس عز اعقملك الجر"ح الاول يالا.....  

تقبل الله
يارب.. منا ومنكم 

تعالي عايزك في الصالون 
ن نعم 
 عز ببرود وهو بيشبك ايديه في بعض.... الي عملتيه في السنتر دا صح ولا غلط
رفعت كتفي ببرود رغم الغيظ الي جوايا.... صح
والله 
ايوه.... ابيه انت عاوز توصل لايه من كل دا 
لقيته قام بعصبيه من على المكتب....... لا مش صح.... الي عملتيه اسمه استهتاار وعدم احترام عليا 
قاطعته كلام عصبني...... انت جاي تقول الكلام دا ليا ليه.. الكلام ده تروح تقوله ليها مش ليا.. وبعدين انا عملالك احترام كويس وانت عارف كدا والا مكنتش خرجت من غير ما اخد حقي منها 
عز بعصبيه وصوت عالي.... انتي ايه اليه الي حصلك... انتِ مكونتيش كدا... وبعدين احترام تسيبي السنتر وتمشي بالاسلوبك ده هااا وبعدين لو مكونتش انا جيت.. وال*** دول ضايقوكي كنت هتتصرفي ازاي هاا.. انطقييي
دموعي نزلت من صوته العالي وعصبيه..... انت هتزلني ياعني عشان دافعت عني... ماكنتش تتكلم من الاول وكنت طنشت
عز بعصبيه..... احترمييي نفسك 
انااااا محترمه يا ابيه غصب عنك 
لقيته مكسني من الطرحه بعصبيه..... انتي مش متربيه وانا هربيكي من اول وجديد وبعدين لزمتها اي ابيه بقا هااا

عيطت وحضنته وقولت بصوت هامس..... مش عايزه اشوفك و*حش... ولا عايزه احس بالخوف منك.. متخلينش احس بالاحساس دا ارجوك.. مش عايزه احِسه... 
لقيته حضني اكتر وبيفك طرحتي وبيفرد شعري... اتكسفت ومسكت في الطرحه... اا ابييه
اهدي... هوووس اهدي وامسحي دموعك يالا 
ابيه هو انت لسا مش بتحبني يعني مش حاسس بمشاعر معايا
ضحك وبعدين مسك ايدي.... ايه يا صغنن الكلام الكبير دا 
_ابيه انا بتكلم بجد... ارجوك رُد
اخد نفس وقال بهدوء.... مش عارف بس فرق السن دا قلقني
ياابييه قولتك مش فارق معايا انت بتحبني
سكت.. مش عارف.. بس 
قومت بحزن... اومال مين الي يعرف.... تمام ... انا عند اهلي وشكرا على الايام الجميله الي قاضيتها معاك بجد وانا هريحك خالص.. مش انت مكنتش موافق ومضايق من الجوازه دي من الاول انا هريحك منها خالص.... ورقتي توصلي هناك وماعَطتهوش فرصه يتكلم ولميت حاجاتي وكتبي وخرجت 

عدا شهر كان كل اهتمامي في مذاكرتي وامتحاتي او بمعنى اصح كُنت بهرب من تفكيري فيه 

يعني اي ياااماما 
يابنتي افهمي مصطفي بيحبك وشاريكي وبعدين هو بن خالتك واولى بيكي وكمان مش انتي قولتي انكم انتي و عز 
انفصلتوا .. اقعدي بس مع مصطفى النهارده دا شاريكي وبيحبك.. يابنتي حرام عليكي عاوزه اشوفك مرتاحه قبل ما امو*ت كل اخواتك اتجوزوا معاداكي 
ابتسمت بحزن وفي بالي هو مابيحبكيش.. واهو اكبر دليل لحد الوقتي مجالكش ومش مهتم كانه ماصدق .. انسسسيه بقَ انسيييه زي ما هو نساكي.... حاضر يماما هقابله 
بليل 
كنت قاعده مع مصطفى وانا كنت شارده بذكرياتي مع عز.. دمعه فرت من عيوني معرفتش اتحكم فيها وفجأه سمعت صوته قلبي دق جامد وغمضت عيوني وانا بقول اكيد حلم 
بقلمي بسمله بدوي 
_بيعمل ايه الجدع دااا مع مراتي جواااا
مصطفي...... مراتك مش انتوا اتفصلتوا.... 
عز ببروود.... لا واتفضل سِكت السلامه وخد الباب وراك مافيييش جوااااز اخلص 

على قد شعوري بالفرحه انه قدامي بس داريتها وقولت بغضب مصطنع....... انت مين عشااان تكرر هاا.. احنا خلاص انفصلنا واول ما جدو يرجع من العمره هنطلق
حط ايده في جيوبه وقال ببرود.... مش موافق وفجأه قفل الباب علينا... 
اتكلمت بخوف..... اااانت انت بتعمل اي افتح الباب
_فكراااني ممكن اسيبك لغيري... تبقي بتحلمي انتي ليا لوحدي انا وبس 
هااا
لقيته نزل على الارض بركبته وطلع خاتم ومد اخد ايدي ولبسهولي....... بحبك لا لا بعشقك انا اكتشفت في الكام يوم دول اني مقدرش اعيش من غيرك واني بحبك من زمان بس بكابر بفرق السن بس مش مهم المهم اننا مع بعض... موافقه اكون ليك الاخ والاب والصديق والحبيب وكل حاجه وانت تكوني نعم الزوجه والاخت والحبيبه والام وكل حاجه ليا
دموعي نزلت وقعدت اعيط جامد مش مصدقه حاسه اني في حلم هزيت راسي جامد ... ايوا موافقه 

وفجأه لقتيه اشتلني.... في اي نزلني عيب كدا 
عز بضحك وهو بيغمز.... عيييب اي... العيب جاي قدااام انا بقااالي شهر ونص صاااابر خلاص ياااصغنن هتكون ليا 
ضحكت بخجل ودفنت وشي بصدره..... بحبك اوي 
وانا بعشقك ياروح ابييه

تمت 🥺♥

"انت من جعلتي اشعر بطعم السعاده.. واحساس الحب لاول مره ♥". 

رأيكوا🥺♥♥♥.
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -