رواية قمرى الحلقه الرابعه

أخر الاخبار

رواية قمرى الحلقه الرابعه

 

رواية قمرى الحلقه الرابعه

#الرابع. 

#قمري. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

جيهان ببرود:  والله بتزعقلي عشان دي اي رايك انه الحلوة مش بنت ومد"ورها كمان و عايز تتاكد معايا دليل يثبت كلامي . 

قمر بصدمه:  انتي بتقولي ايهههه. 

طاهر بص لقمر يلي من جواها بتقوله هي بتكدب وانت مصدقتهاش صح. 

جيهان طلعت فديو  وصور وهو انصدم منه قرب من قمر: الكلام دا حقيقي. 

قمر بصدمه:  محصلش والله العظيم. 

طخخخخ كف نزل علي وشها: والصور دي ايهههه والفديو انطقييي يا ر*خيصه. 

قمر شدت ايديها وبغضب: قط'ع لسا"نك انا اشرف من'كم كلكم وريني. 

شافت اتصدمت صور ليها و*حشه: كدب كل دا كدب في كدب. 

جيهان بخبث: طلما كدب جايه هنا لي مع واحد متجوز. 

بقلم_عشاق_الروايات

طاهر لسه هيتكلم فجاءة قمر قاطعه 

قمر بغضب راحت ليها: انا سكت ليكي كتير كتير عشان اصلي تعالي يا ر*وح امكككك. 

مسكت جيهان ونزلت فيها ضر*ب: اعاااااا اوعي يا متو*حشه الحقني يا طاهر. 

طاهر مصدوم 😳. 

قمر بعدت بالعافيه طاهر شالها: ابعد يالا بت انتي لو وقفتي قدمي تاني انا همو*تك يا ز*بالة. 

جيهان بغضب:  انا يلي هند"مك سلام. 

قمر مصدومه وطاهر بص بغضب علي جيهان:  انا عارف انه مش انتي وانه متفبر"كه. 

قمر بذهول: ها اومال لي عملت كده. 

طاهر تلقائي شدها لحضنه: بعدين هقولك. 

قمر: يعني مش مصدق. 

طاهر بهدؤء:  قمر يلي قدمي غير يلي في الفديو . 

(فقط وحصري في عشاق الروايات) 

قمر دموعها نزلت وبصت للارض: انت يلي بتقول كده دلوقتي. 

طاهر رفع وشها بايده:  انتي مراتي وعندي احساس انك مش كده. 

قمر بابتسامة: شكرا علي ثقتك فيا. 

طاهر: تعالي ناكل حاجه. 

قمر: يلا. 

قاموا ياكلوا.

طاهر بمشاكسه: قمر ياقمر تيجي نتفرج علي فيلم. 

قمر بابتسامة: ياريت. 

قام يشغل فيلم ويتفرجوا وهي عملت فشار هو تلقائي اخدها في حضنه وسرحوا في الفيلم ولحظه جت اغنيه: تيجي نر"قص. 

قمر بذهول:  ا ازاي معرفش. 

قام مسك ايديها وشد"ها وحط ايده علي و*سطها: بصي لعيني بس. 

قمر بصت لعينه ور"قصوا شويه. 

قمر: احم تصبح علي خير. 

طاهر باقتضاب:  رايحه فين. 

قمر بضحك علي شكله: هنام في الاوضه دي. 

طاهر: ليا يا اما هو هننا"م في اوضتنا يلا دا انا زي جوزك يعني. 

قمر بضحك: ايه دا في برص ورك. 

بص طلعت تجري علي الاوضه وقفلت: تصبح على و"شك. 

طاهر بعصبيه:  مجنونه والله ماشي يا جميل. 

داخل ينام وهو فرحان وبيفكر في اللحظات دي وفي نفس الوقت كانت قمر بتفكر فيه نامو بسعادة. 

تاني يوم. 

جيهان بكر"اهيه: الفديو وكل حاجه دي تتنشر كلها مفهوم يا شادي. 

شادي:  مفهوم. 

جيهان بخبث': اما نشوف ولسه يا ست قمر. 

طاهر قام وجهز لاقها بتحضر الفطار في نفسه: مش عارف لي متلغبط معاكي. 

قمر كانت وقفه علي الكرسي: يارب شويه طول بس. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

طاهر بضحك: اوزعه😹. 

قمر باقتضاض: لا مش اوز... اعااااا. 

وقعت بين ايده سرح في وشها: خدي بالك شويه. 

قمر باحراج: احم نزلني طيب 🙂. 

نزلها وقعدوا يفطروا جاله فون: هخرج شويه وجاي. 

قمر بابتسامه: اشطا وانا هروح اقابل صحبتي. 

طاهر: خدي بالك من نفسك. 

قمر: حاضر. 

ابتسم بهدؤء وقام مشي. 

بعد ساعه في شقه جيهان. 

طاهر بغضب: مهما تقولي لي تكدبي. 

جيهان بمكر:  مش بكدب وكل حاجه حقيقه ولو مش مصدق حتي روح العنوان دا هتلاقيها قاعدة مع حبيب القلب. 

طاهر: لو كلامك كدب هقت*لك يا جيهان. 

جيهان: انا بحبك لي بتعمل كده. 

قام مشي راح العنوان. 

جيهان بخبث عملت مكالمه: نفذ حالا. 

شادي: اعتبريه حصل وكله شاف. 

جيهان قفلت و بتوعد:  لسه يا قمر دي البدايه بس. 

وصل المطعم. 

انصدم شاف قمر قاعده مع حد وبتضحك وهو بيضحك قرب وانصدم من يلي سمعه. 

الشخص : امتي تطلقوا وتخلص اللعبه دي و نتجوز يا يا قمري انا بحبك اوي. 

طاهر بغضب..... 

#يتبع.. 

لو جاب تفاعل عالي هنزل كمان واحد تاني

شاهد 👈(الحلقه الخامسه ) 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -