رواية غدر حياه الحلقه الرابعه بقلم هبه أحمد

أخر الاخبار

رواية غدر حياه الحلقه الرابعه بقلم هبه أحمد

 

رواية غدر حياه الحلقه الرابعه بقلم هبه أحمد
 

الحلقه الرابعه 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛


مصلحى / تمام يا هوانم غريب خلى بالك منهم 


غريب / ( سائق التاكسى ) حاضر يا عمى مصلحيى 


نوسة / اشوفك على خير يا عمى مصلحى 


مصلحى / طريق السلامة 


غريب / على المطار صح 


نوسة / لا يااسطى على الموقف. زمان مرأت مصطفى على وصول هنسافر مع بعض


غريب /  عيونى هانتظر معاكم  لحد  الهانم ما توصل علشان  اوصلكم


نوسة / تشكر يااسطى ربنا يكفيك شر طريقك 


منار /  مش مصدقة انى هاشوف مصطفى دوحشنى اوى 


نوسة / على  قولك ياحبيبتى ولا نرجس مرأتة وبنته 


منار / هنا يااسطى تشكر  هارد على الفون يانوسة 


نوسة / خد دول كمان تشكر يااسطى 


غريب / بعد انزال الشنطة  سلاموو عليكم توصلوا بالسلامة


منار / بصوت مرتفع بعض الشيئ  تمام احنا فى انتظارك ياقلبى  واغلقت الفون 


نوسة / جدعة ابت انا هاشوف الاخ الغريب دة مشى ولا منتظر يشوفنا هنروح فين واجيب بسكويت و زجاجة مية 


منار / دشكله مشى 


نوسة / زيادة تأكيد


 

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛


عماد / اهلا يابرنس اركب عوزك فى مصلحة


مراد ( زوج عزيزة اخت طارق وكانت زميلة منار فى الجامعة ) تحت امرك المهم غدوة حلوة وتظبيط دماغى 


عماد / كل طلباتك موجودة هههههههههه اركب 


مراد / ركبنا على فين  كدة 


عماد / متقلقش هارجعك بدرى


مراد / تحت امرك  يانجم  خلى بالك عندى ميعاد مع برنسيسة عجب بالليل


عماد /  طب و المدام تعرف انك واطى للدرجة دى 


مراد /  طلما انى مريحها ومعيشها فى عالم الاحلام  يبقى مش بتسأل لا رايح فين ولا جاى منين 


عماد / دانت استاذ ورئيس قسم بقااا الواحد عوز يتعلم منك 


مراد / انا مستعد اخدك معايا واعيشك فى دنيا الاحلام بشرط الدراهم تكون موجودة هههههههههه


عماد / انزل ياكبير ولد يا هانى الجماعة واصلوا 


هانى / ايوة يا استاذ منتظرين حضرتك


عماد / اتفضل معايا 


مراد / هو فى اية انا حاسس ان فى حاجة غلط 


منصور ( صاحب ) عماد وطارق  من الاعدادى ) ليلتنا فل ان شاء الله


عماد / حضرتوا المطلوب 


مراد / معطلكمش انا ماشى


عماد / لا ياخفيف دخول الحمام مش زى خروجوه


منصور / ليك وحشة يا غالى هم كلمتين واجابتك يترتب عليها يا تطلع من هنا برنس زى كدة يا تخرج على المشرحة 

مراد / دى شكلها ليلة ملغمة هو فى اية 


عماد /  احكى ازاى اتعرفت على عزيزة  اخت طارق وليه قبلت تتزوجها رغم انك اتقدمت ليها قبل كدة واخوها رفضك 


مراد / اظن ان دة شيئ يخصنى انا وعزيزة وبس 


عماد / لا ياحيلتها د كان زمان انما دلوقت فى ناس بريئة انظلمت بسبب كدبكم فيهتتكلم بالذوق ولا اخلى حيدر يتصرف معاك 


مراد / هو فى اية افهم وانا هاقول 


حيدر / انت تتكلم ولا عوز تدلع انا معنديش مانع ادلعك دانت وحشنى لدرجة نفسى احضنك واكسر عضامك وضغط على كتفة جامد تحب تجرب  


مراد / لا انا فى عرضك انا مش حملك 


عماد / كده انت برنس هات كرسى وتعالى جنبى وجاوب على كل اسئلتى 


مراد / حاضر تحت امرك 


عماد / هات الفون اللى معاك يا منصور عوز اسجل كلام الاخ دة 


منصور / اتفضل وانا هاعمل شاى اعمل حسابكم 


عماد / تشكر اقفل الباب وراك 


منصور / حاضر لو شميت ريحة غدر منه نادى علينا هنتصرف معاه 


عماد / دشكله مؤدب وهيسمع الكلام  


مراد / هو فى اية واية دخل مرأتى فى الموضوع


عماد / اللى اعرفة ان مرأتك كان ليها علاقة بواحد معندهوش ضمير اسمة مصطفى جابر محمد الطحاوى وانه غلط معاها وبعدين سافر وانت جايت زى الحمل الوديع وشلت الليلة


مراد / ما انت عارف الحكاية و المفروض انت كنت حاضر وكمان انت عارف ان طارق رفضنى مرتين قبل كدة ولما الاخ دة ضحك على عزيزة جيت اتقدمت تانى وشيلت غلطة غيرى عارف لية 


عماد / لا مش عارف عرفنى ممكن 


مراد / علشان انا ب٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠


نكمل بكرة بأذن الله

شاهد👈(الحلقه الخامسه والسادسه)

#بقلمى_هبة_أحمد. 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -