رواية قمرى الحلقه السادسه

أخر الاخبار

رواية قمرى الحلقه السادسه

 

رواية قمرى الحلقه السادسه

الحلقه السادسه 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

. طويل عشان طلبكم لو تفاعل حلو. 

جيهان بهمس: وعلي فكرة فديوها''تك بقت علي كل المو"اقع تؤ تؤ بقيتي ر"خيصه اوي وار"خص من الر"خص بكتير يا بختك يا ست كل الر"جالة هيبقا عيونها عليكي هههه اه ياريت تبعدي عن جوزي اه ابو ابني ههههه. 

قمر فجاءة وقعت علي ركبتها طاهر جري عليها:  قمرررررر. 

قمر متغيبه عن الواقع كلام جيهان بيتكرر في دماغها و دموعها خلاص. 

طاهر بغضب بص لجيهان: قولتي ليها ايههه انطقيييي. 

جيهان بتمثيل: الله حاسب يلي في بطني وبعدين مالك خايف عليها كده ليه تقرب لك ايههه يعني بنت لا راحت ولا.. 

قاطعها بغضب: دي مرررررراتيييييي اخرسيي حسابك معايا بعدين. 

شالها وهي متغيبه تماما وجيهان مصدومه. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

جيهان بصدمه: مراتك كمان الو*** دي مراتك. 

طاهر اخدها علي الاوضه بخوف: قمر فوقي عشان خاطري اتكلمي قولي اي حاجه صدقيني معرفش حصل انه هي حا"مل انا كنت غايب ساعتها قمر فوقي عشاني. 

قمر.. لارد.

طاهر خرج لاقي جيهان قاعدة ببرود راح وفجاءة شدها من شعرها: اعاااا انت اتجننت. 

طاهر بغضب وعيون حمرا: حسابك كتر معايا قولتي ليها ايههه انطقيي. 

جيهان بدموع تمثيل: مقولتش حاجه حاسب كده انا حامل. 

طاهر ببرود وفحيح الافا"عي: بروح ا"مك ينزل مفهوووووم انتي ططاااالق بالتلاته غوري بررررررااا. 

جيهان بصدمه وغضب: ايهههه. 

طاهر ز"قها: بررراااا. 

جيهان بغل وحقد: لاااا بقا تسبني انا عشان الو** يلي جوا دي هههههه ضحكتني يكون في علمك ياحلو انه فضا*يحها انتشرت خلاص هههه تؤ تؤ يا حر"ام هند"مكم وهتشوف مش جيهان العماري يلي متاخدش حاجه عايزاها فاهم سلام. 

سابته ومشيت وكلها توعد. 

طاهر مش فاهم قاطعه فون: انت بتقول ايههه. 

احمد (صاحبه):  دا يلي حصل والكل مش ساكت. 

طاهر بغضب: معاك خمس دقايق ويتمحي مفهوووم. 

احمد: تمام متقلقش المهم خاليك معها دلوقتي انا هتصرف. 

طاهر قفل الفون وداخل لقمر اتصدم. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

طاهر بحنان قرب وخدها في حضنه:  خلاص متخفيش كله اتحل انا معاكي. 

قمر بدموع خرجت من حضنه: لي بيحصل معايا كل دا لي عملت ايهه لي يا طاهر ذنبي ايهه. 

طاهر بحزن:  اوعدك محدش هيجيب سيرتك انتي حبيبتي وروحي. 

قمر بجمود:  عايز اروح عند امي مش عايز حد منكم. 

طاهر بحزن دموعه نزلت علي معشوقته هي اتصدمت: ط طاهر. 

طاهر بحزن حضنها ك الاطفال: متسبنيش انا بحبك اوي عشان خاطري انا مصدقت. 

قمر استغربت: في ايه. 

طاهر بهدؤء:  مفيش بس خاليكي معايا. 

قمر ابتسمت: حتي بعد يلي حصل والفض.. 

حط ايده علي شفايفها: ششش مش عايز حاجه في الدنيا غيرك. 

قمر دمعت:  وانا مش عاوزه حاجه غيرك. 

خدها في حضنه وناموا.

صحي تاني يوم حضر الاكل واحمد قاله كله اتمسح محدش لحق شاف اي حاجه فرح. 

طاهر بابتسامة:  يلا ياقمري عشان تفطري. 

قمر بذهول: انت يلي حضرت الاكل. 

طاهر بهدؤء وبا"س ايديها:  اه وكل يوم كمان يلا عشان في مفاجات كتير النهارده. 

قمر بفرحه: بجدد حاضرر. 

بتاكل وهو مبسوط راحت: خد يلا هوكلك. 

طاهر بضحكه رجوليه: ماشي ياستي. 

بتوكله و اعدوا يهزروا جاه الليل وقمر كانت بتنشف شعرها لاقت فستان حلو جدا: واو اي دا. 

طاهر من وراها:  البسيه وتعالي. 

قمر اتخضت: يخربيتك حاضر. 

طاهر: ايه لازمه حاضر 🙂. .

بقلم عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️. 

في مكان ما... 

جيهان بشر:  تعمل اي حاجه انشاء الله تبو"عوها البت دي تختفي. 

شادي: يعني اعمل ايه. 

جيهان بكر"اهيه وجنان: تا"خدوها انت وصحابك وانت عارف الباقي بقا وبعدين تشو"هوه خالص. 

شادي بصدمه: ايههههه انتي اكيد مجنو"نه. 

جيهان بخبث:  هديك الفلوس يلي انت عايزاها بس تنفذ . 

شادي بتفكير: اممم موافق. 

جيهان ابتسمت بشر:  هتعمل ********. 

شادي:  تمام هنفذ. 

جيهان وقفت قدم المريا: ونقول باي باي يا قمر. 

في بيت قمر. 

طاهر كان لابس بدلة شيك جدا ومستني قمر. 

لاف اتصدم من جمالها وهي اتصدمت مزين الشقه بطريقه جميله اوي ولا في الخيال دمعه نزلت من عينيها مسحها: شششش انا عايزة بسمتك بس. 

قمر حضنته: ربنا يخليك ليا. 

طاهر داس علي زرار اشتغلت اغنيه و ورد نزل من السقف: عملت كل دا امتي. 

طاهر بابتسامة:  تر"قصي معايا. 

قمر بحب:  اه. 

الاغنيه اشتغلت علي ( بحبك مش هقول تانى و عايزك و انتي عايزانى

بحبك حب مش عادى مشاعرى من زمان تانى

و روحك ساكنه فى روحى فى قلبك شفت شريانى

دموعك بتجرى فى عيونى و تدبل كل احزانى

وبفرح والحياة فرح لو انتى راضية ومسامحه

وضحكت شمس فى صياحى علشانك ولا علشانى

و روحك ساكنه فى روحى فى قلبك شفت شريانى

دموعك بتجرى فى عيونى و تدبل كل احزانى) 

طاهر بحب: تقبلي تكوني مراتي فعليا. 

قمر هزت راسها بالموافقه. 

قرب وطب"ع عدة قب"لات علي و"جهها وبص علي شفا"يفها ووو

#يتبع...

تفاعل حلو يا جدعان

شاهد 👈(الحلقه السابعه) 


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -