رواية قمرى الحلقه الثامنه قبل الاخيره

أخر الاخبار

رواية قمرى الحلقه الثامنه قبل الاخيره

 

رواية قمرى الحلقه الثامنه قبل الاخيره

#الثامن.(قبل الاخيره) 

#قمري. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

طاهر:  حب ايه يلي انتي بتتكلمي عنه دا واحده ز"بالة اخرها يومين تلاته وار"ميها غير انها كنت مع صحبي قبلي ايه الضامن انها مش خا"ينه وبعدين سبق وقولت اني بحبك انتي ياجيهان وهي واحدة ر"خيصه كانت ماشيه مع صحبي متجوزها غصب كمان يلي زيها اقضى معه يومين حلوين وار"ميها في اقرب ز"باله هههه. 

قفل شادي الفون وبص بسخريه: تؤ تؤ صعبتي عليا يا حلوة شوفتي جوزك بقا عمل ايهه ر"ماكي لينا بس احنا مش هنعمل حاجه متقلقيش عشان الصراحه عندنا اخوات بنات سلام يا قطه. 

خرج شادي ومعه صحابه وقمر تحت تاثير الصدمه ودموعها نازلة قعدت علي الارض وباعلى صوت: ليهههههه دا انا حبيتك ليه عملت كده ليهههههه ااااه يا وجع قلبي استفدت ايههه لي تعمل كل دا معايا ليي د دا انا حبيتك تكسرني كده لا مش هبقا ضعيفه واسمح ليك ولغيرك يعمل معايا كده انا بنت بس البنا"ت اقوى بكتير احنا مش لعبه في ايد حد وهنشوف انا هور"يك يا طاهر انت والجر''بوعه بتاعتك دي هعمل ايه يارب اقف معايا مليش غيرك. 

قامت من علي الارض واضت وصلت ركعتين وهو جاه وعلي وشه الابتسامه ومعه بوكيه ورد: قمر انتي فين.. لاقها وقفه ببرود.. راح عليها وحشتني وحشتني اوي ا... 

قمر بمقاطعه: طلقني. 

طاهر بصدمه: ايههه. 

قمر ببرود: ايه بقولك طلقني سهلة دي. 

طاهر بغضب: انتي اتجننتي اطلقك ازاي. 

قمر بجمود: زي الناس وكفايه تمثيل لحد كده كله انكشف يا هه استاذ طاهر.

طاهر بعصبيه قرب ومسك ايديها: بتقولي ايههه. 

قمر بغضب: انا بكر"هههككك بكر"هككك ابعد عنييي. 

طاهر ببرود وغضب شيطا"ني: وانتي فاكرة هحب واحدة زيك لافوقي لنفسك كويس يا شاطرة انتي بتحلمي. 

قمر: تمم اوي لحد كده. 

سابته وهو ندم علي يلي قاله وداخل الاوضه. 

لمت هدومها ومشيت جاه ليها اتصال. 

جيهان بخبث: اظن كده فهمتي كل حاجه حاجه.

قمر بدموع ورد: لي كل دا عملت لك ايهه. 

جيهان: عشان بحبه وهو حبيبي. 

قمر بقرف: لايقين علي بعض.. وقفلت في وشها. 

قمر وصلت بيتها وداخلت. 

ام قمر: ايه دا فيه. 

قمر بجمود:  هطلق من طاهر. 

ام قمر: انتي بتقولي ايه. 

قمر: اه وهتجوز ابن عمي.  

امها بصدمه:  نعممم. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

عند جيهان.. 

جيهان بضحكه: كله ماشي زي مانا عايزة. 

شادي:  اي خدمه. 

جيهان:  ولسه هتشوف هعمل فيها ايه تاني. 

شادي برفع حاجب: هتعملي ايه. 

جيهان ببرود وطلعت ازازة:  هشو"ه و"شها نهائي. 

شادي بذهول: ايههههه. 

جيهان: اه بس مش دلوقتي. 

#بقلم_عشاق_الروايات. 

بعد مرور شهرين. 

قمر حالتها بتسؤء وطاهر بيحاول يكلمها وهي رافضه وجيهان بتتقرب منه اخر لما زهق قام راح بيتها وهو رايح هناك. 

طاهر عمل مكالمه لحد وابتسم وراح لبيت قمر امها قالت له هي ناويه علي ايه اتصدم وغضب. 

قمر بخضه: بتعمل ايهه هنا. 

طاهر بغضب: هتتجوزي وانتي علي ذمتي. 

قمر ببرود: طلقني انا مش عايزك. 

طاهر: لا طلاق مبطلقش. 

قمر ببرود:  عملت يلي انت عايزو طلقني. 

طاهر:  مش هطلق ويلي عندك اعمليه. 

قمر طخخخ: دا عشان يلي عملته معايا طخخخ دا عشان ظلمتني. 

طاهر مسكها من دراعها: انتي غبيه. 

قمر ببرود:  طلقني. 

طاهر بغضب اعمى: انتي طالق ياقمر انا يلي مش عايزك.

قمر بانهيار:  برررااا مش عايزة اشوفكك وابنك هنز"له. 

طاهر بصدمه: انتي حامل حامل من مين . 

قمر بصدمه: 😳😳😳. 

#يتبع...

لو جاب تفاعل حلو هينزل الاخير 10 كومنت ولايك.


شاهد 👈(الحلقه الاخيره) 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -