رواية أنا لست ضعيفه الحلقه التاسعه والعشرون للكاتبه هبه أحمد

أخر الاخبار

رواية أنا لست ضعيفه الحلقه التاسعه والعشرون للكاتبه هبه أحمد

 

رواية أنا لست ضعيفه الحلقه التاسعه والعشرون للكاتبه دعاء أحمد

الحلقه التاسعه والعشرون


شهد يلا انا هنزل احضر الفطار حصلنى بسرعة


جاسر /تمام وشدها علية جامد وباس ايدها ربنا لايحرمنى منك 


شهد / وشها احمر وبصت للارض وقالت عوزة انزل 


جاسر / انا مرتاح كدة ههههههههه


شهد / يالههههههوى ابو قلة ادبك تعبتنى 


جاسر / سامعك ياقمر 


شهد/ شدت نفسها وجرت 


الحاجة نبيلة / يلا ياشهد فطاركم جاهز خدية واطلعى افطرو فوق 


شهد / صباح الخير ياماما 


الحاجة نبيلة / يسعد عمرك حبيبتى بقولك


شهد /نعم ياماما خير 


الحاجة نبيلة/ ادى لنفسك ولزوجك فرصة واعتبرى ان امبارح اول التعارف بينكم وعيشى حياتك كفاية طول عمرك شقيانة وتعبانة 


شهد / حاضر ياماما 


الحاجة نبيلة / اطلعى ومفيش شغل الاسبوع دة فى زوجك وبس فاهمة 


شهد/ فاهمة ياماما واخدت صنية الفطار وطلعت لقت جاسر بالشورت فقط وواقف بيسرح شعرة 


شهد / اتكسفت وقالت اية اللى عاملة فى نفسك دة استر نفسك 


جاسر / قرب منها وقام بخلع العباية والطرحة وقال  عوزك معايا تكونى كدة 


شهد / قلبها هيقف من قربة قالت مينفعش كدة 


جاسر/ تعالى نفطر عوزين نروح مشوار انا وانتى بس


شهد / والولاد  وهنروح فين 


جاسر / دى مفاجاة ياقمر 


شهد / طب يلا نفطر 


جاسر / حاضر يلا 


فون الحاجة نبيلة رن 


شيماء / فونك ياستى بيرن 


الحاجة نبيلة / هاتى الوووو ازيك ياابنى 


الحاج مسعد / بخير والله ياخالتى اية الاخبار عندك هو جوزها جة 


الحاجة نبيلة/ ايوة ياابنى وهى قاعدة معاة فوق 


الحاج مسعد / ربنا ييسر امرها ابقى طمنينى عليها


الحاجة نبيلة / حاضر يابنى سلم على اللى عندك 

======================================


جاسر / الحمد لله يلا البسى بسرعة على مااعمل فون 


شهد / حاضر طب والولاد 


جاسر/ مع ماهر والجماعة المشوار دة مخصوص ليكى


 شهد / طب هنروح فين 


جاسر / خلصى بقاااا 


شهد /  اخرج علشان البس 


جاسر / فتح الدلاب وخرج فستان موف بطرحتى وقال / تعالى هالبسك 


شهد/ لاهالبس لوحدى اخرج برة 


جاسر قفل الباب بالمفتاح وقعد على السرير وقال اخلصى


شهد/ على فكرة انت قليل الادب


 جاسر / هههههههه احلى ما فى الحب قلة الادب وقام لبسها هدومها وقال ظبطى طرحتك بسرعة 


ونزل  لقى الحاجة نبيلة قاعدة


جاسر /السلام عليكم ياماما انتى كويسة


الحاجة نبيلة/ الحمد لله انا بخير. ربنا يهدى سركم يابنى انتم خارجين


جاسر / ايوة هاروح مشوار انا وشهد 


شيماء / صبحية مباركة ياعريس اجيبلك تفطر فى مكرونة و


جاسر / بسرعة ارحمى امى ابت كفاية العلقة بتاعة امبارح


شهد / هههههههههههههه صباحووو عسل ياشوشو


شيماء / والله شكلك عروسة بجد يابت 


جاسر / يلا ياقمر اتفضلى 


 وركبوا ومشوا 🚑🌹🌼🌸


جاسر / الووووو  حضرت المطلوب انا جاى فى الطريق

و حط ايدة على كتف شهد وقال تعرفى انا حاسس باية 


شهد / شيل ايدك عيب كدة الناس شايفانا 


جاسر / مد اية نزل الستارة اللى بتفصل بينة وبين السواق واللى على شباك العربية وشغل التكيف وموسيقى هادئة وضمها جامد وقال دلوقت انا لومت اموت وانا اسعد واحد فى العالم 


شهد / بعد الشر عنك بلاش تقول كدة 


جاسر/ يادين النبى كدة انا ممكن اتهور بجد 


شهد / صل الله عليه وسلم  ابعد شوية


جاسر / والله مااناقادر اناخلاص هموت من الشوق 


شهد /بصت للارض وابتسمت


جاسر/ بت تعالى نرجع نتلم فى بيتنا 


شهد/ هههههههه تؤ تؤ تؤ 


جاسر/ ارحمى امى بئا ونزل على شفتها واخد يلتهم من رحيقهم حتى تورمت وتركها ليأخذ نفسة السائق وصلنا ياجاسر باشآ ونزل فتح الباب لجاسر


جاسر مد ايدة لايد شهدومسكها جامد وقال تعالى ورايا يافارس وانت يامحمود اركن على جنب 


محمود / تمام ياباشآ


جاسر/اتفضلى حبيبتى  جورج حضرت المطلوب 


جورج / الصائغ  ايوة يااستاز جاسر اتفضل 3 اطقم للمدام تختار 


جاسر / اختارى اللى يعجبك ولو عوزة التلاتة تحت امرك 


شهد / بس انا مبحبش الالماظ 


جاسر/ شهدى  متلبس اقل من الالماظ يلااخلصى ورانا لف كتير 


شهد / خلاص هاخد دة اية رأيك


جاسر/ ذوقك روعة بجد جورج هناخد دة وهات مجموعة دبل وخواتم 


شهد / معايا الدبلة ورفعت ايد تورهالة 


جاسر / شهدى دبلتها انا اللى البسهاليها اختارى دبلة و3 خواتم لماما نبيلة ورحمة وزفتة البرك شيماء


شهد /هههههه دى طيبة والله بقولك ممكن


جاسر اطلبى ياشهدى 


شهد / تجيب خاتم لست شيماء هى ست


جاسر/ متكمليش هاتى اللى عوزاة هو ماهر عندة بنات وعبدة عندة 


شهد / ايو ماهر عندة شهد وعبدة معاه تلات ولاد 


جاسر / طيب اختارى سلسلة لفرحة وواحدة لشهد ماهر 


شهد /كدة كتير عليك 


جاسر / دة اقل واجب ياشهدى 


شهد/ ربنا يخليك لية 


جاسر / ايوة كدة وباس ايدها ولا يحرمنى منك ياشهدى يلا ندفع الحساب 


دفع الحساب وخرج عطى الكيس لفارس وقال/ يلاعلى مول (..........) 


فارس / تحت امرك ياافندم 


 داخل المول.🌼🌸🌷 


جاسر / اختارى وشاور لفارس خلى بالك منها وتركهم وراح القسم الخاص بالرجال وجاب اكياس كتير وجة دخل على قسم الملابس ال،.... وجاب مجموعة من الكياس وراح عند شهد خلصتى 


شهد / ايوة كدة تمام 


جاسر/ اختار كذا طقم كمان ليها وقال يلا 


شهد / كدة كتير اوووى 


جاسر / مفيش حاجة تكتر على القمر يلا انا هاموت من الجوع 

شهد / ههههههه وانا كمان


جاسر / ارحمنى من الضحكة دى بتولع فى امى 


شهد / حاضر يلا نمشى 


جاسر /شاور لفارس اخد الشنط وراح على العربية


 جاسر / مسك ايدها تعالى فى مطعم شكلة حلو هنا وشاور لفارس 


جاسر / تعالى خد وجبتك انت ومحمود 


فارس /تمام جاسر باشآ


الحاجة نبيلة/ تعالى ياادم انت وفرحة عوزكم 


فرحة /نعم ياتيتة هى مامى فين 


الحاجة نبيلة/ راحت مشوار هى وبابا


ادم / يعنى بابا لسة هنا وهيفضل معانا


الحاجة نبيلة / ايوة بس عوزة منكم طلب 


ادم / اطلبى ياتيتة عوزة اية 


الحاجة نبيلة / تسيبوا ماما وبابا مع بعض اليومين دول وتفضلوا عند خالتوا رحمة ماشى 


ادم / فهمت علشان يتعودو على بعض 


الحاجة نبيلة / ايوة ياحبيبى هو كدة 


فرحة / ماشى ياتيتة انا هافضل مع انطى رحمة 


الحاجة نبيلة / يلا خلى خالتو شيماء تحضر الغدا 


ادم / حاضر ياتيتة  


جاسر / يلا ياعروسة انا جايب شوية حاجات ولعة


شهد انا بجد تعبت وصدعت والولاد وحشونى كتير 


جاسر / وابو الولاد اية نظا م العبد الغلبان اللى جنبك مش هتحنى علية بقاااا


شهد / ممكن اسألك سؤال  وتجاوب بصراحة


جاسر / حاضر ياشهدى  اسألى 


شهد / هو انت اتجوز بعد ماسافرت  ولا عملت علاقات 


جاسر/ هتصدقينى لو قولت انك اخر علاقتى بكل الستات بعد مامشيتى ومردتيش لا تبلغى عنى ولا رضيتى تأخدى اى شيئ وكمان مطلتيش الطلاق خليتينى اغير كل شيئ فى حياتى 


شهد/ انا مصدقة كلامك 


جاسر / ولما دورت عليكى وانتى اختفيتى عهدت نفسى اعيڜ واموت على امل انى اقابلك وتسامحينى 


شهد/ يلا وصلنا حمد الله على السلامة 


جاسر / تسلمى ياشهدى 


 جاسر لفارس ومحمود/ مفيش حاجة النهاردة لوعوزين تروحوا تشوفوا اولادكم وتاجوا بكرة بعد الضهر ماشى


محمود / لا انا معاك الجماعة بخير 


جاسر /غمز لفارس  وانت يامعلم 


فارس / معاك احسن  دى حامل ومش بعرف انام من الاه هههههههههه 


جاسر / ربنا يرزقك بالخلف الصالح  مع عبدة وماهر ماشى 


محمود وفارس /  تمام ياباشآ


فرحة / بابى وحشتنى مامى بحبك كتير 


شهد / وانتى كمان ياعمرى فين ادم 


ادم / انا هنا ياماما. بابا حمدالله على السلامة


جاسر / تسلم ياحبيبى 


شهد / ماما انتى كويسة


الحاجة نبيلة / الحمد لله اطلعوا رايحوا على الجماعة ماتخلص اللى وراهم ونتلم علشان عوزكم كلكم 


جاسر /حاضر ياماما


ادم /  هنروح نراجع قرأن مع عمو ماهر 


شهد / ماشى ياحبيبى خلى بالك من اختك 


جاسر / بعد اذنك ياماما 


الحاجة نبيلة/ اتفضل يابنى 


شهد / اطلع لما اغير ممكن


جاسر / حاضر ومسك المفتاح وقفل الباب وفتح كيس وقال عوزة اشوف دة عليكى 


شهد/ مستحيل البس القميص دة قصير جامد 


جاسر / غمز وقال وهو دة المطلوب 


#__للاحداث_باقية

شاهد 👈(الحلقه الثلاثون) 

#_هبة_أحمد. ( معكم بنت الجهمى )

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -