رواية حبى لم يكن مستحيلا للكاتبه بسمله بدوى الحلقه الخامسه

أخر الاخبار

رواية حبى لم يكن مستحيلا للكاتبه بسمله بدوى الحلقه الخامسه

 

رواية حبى لم يكن مستحيلا للكاتبه بسمله بدوى الحلقه الخامسه

الحلقه الخامسه 


انتِ مين 

انا خطيبت عز.. انتِ الي مين وبتعملي اي هنا 


اتصدمت جامد..  خطيبت مين معلش ..  عز الي هو جوزي.. لقيتها زقتني ودخلت واول ما شافت عز جريت عليه حضنته

وحشتني اوي.. كده يا عز اهون عليك..  مش بترد على مكلماتي ليه 


عز حسيته اتوتر كد ولسا هيتكلم قاطعته بصوت عاااالي...... مييين دي يااااعز..  كُنت بدعي جوايا انُه يكون مقلب بس صدمني اما قال... دي مريهان خطيبتي 

بصتله كتيير وحسيت ان لساني اتش*ل مش عاارفه اتكلم.. طب طب وانا اي 


عز ببرود.... انتي اي 


انا انا مراتك.. روحت للي بيقول انها خطيبته دي ومسكتها من ايدها..... اناااا مراته قولت كده على امل انها تتعصب وتحس بالذنب انها بِ كدا هتاخد واحد من مراته بس لقيتها بتقول.... عارفه 


بقيت بصاله باستنكار شديد وكاتمه دموعي بالعافيه مش عيزاها تنزل قدامهم ويحسوا بضعفي....  عاااااارفه  اااي بقووووولك جووووزي ازااااااي ترتبطييي بواااااحد متجوز او تفكريي فييييه حتي... 


لقيتها بتقول بكل بدور..... هو عايز كدا ولو انت مكفياه وبيحبك مش هيبص برا  ..


بصتله على امل انه يتكلم او يدافع عني او يعمل اي حاجه بس واقف بجمود... اخيرا نطق.... روان انت عااارفه احنا اتجوزنا ازاي.. وطبيعه علاقيتنا اي.. وافتكري انا قولتلك اي اول يوم جواز.. انا موعدتكيش بحاجه ولاخليت بيكِ.. 


بتهزر صح..  مهو مش معقوووول تقول كدا وتجر*حني بالشكل دا وانت عااارف اني بحبك 

 رد ببرود... مسمووش حب كل دا شغل مراهقه وما تكبري هتعرفي وهتيجي وتقوليلي انِ كلامي كان صح 

دموعي نزلت مش قادره خلاص احبسهم.... ابيه وربنا انا بحبك والله دي مش مراهقه ارجوووك افهمني 

_ههه اهو اكبر دليل انك بتقولي لجوزك ابيه 

رديت بسرعه..... عشان متعوده على كدَ افهمني بقَ

مريهان:  ياابنتي خلي عندك كرامه بق اي هو مش بيحبك هو الحب بالعافيه

بصتله بعتاب وجريت على اوضتني


عند عز برا 


عز بعصبيه..... مريييهاااان مين سمحلك تتكلميييي هااا انتي ملكيييش دعوه.. وبعدين قال... وبعدين مش دا الي اتفقنا علييه... انا قولتلك تيجي تقولي انك خطيبتي بس شكلك صدقتي بجد انك خطيبتي.. اتفضلي اخرجي خلاص خلص دوورك. 

عز...  اانا.. مش قصدي بس قولت اسبك الدور 

 ههه امشي ﯾ مريهان... امشي قال اسبك الدور قال دا انتي بوظتي كل حاجه . 

بقلمي.. بسمله بدوي

كدا ياا عز بِ الي حصل الوقتي انت نهيت كل حاجه بينا.. لميت هُدومي وكُتبي ولبست دريس بيبي بلو وخمار ابيض  وخرجت لقيته قاعد ودافن وشه بين ايديه وباين عليه انه مهموم للحظه كنت هروح اطبطب عليه ومش قادره اشوف حزنه.. بس فوقت ومسكت شنطتي وروحت عند باب الشقه واخدت كوتشي... 


روان 

مردتش عليه وقعدت البس الكوتشي ولسا راحه.. افتح باب الشقه مسكني من ايدي 

 عز بعصبيه... راحه فين

ملكش دعوه بيا 

_روااااان ادخلي جواا مافيش خرووج... ادخلي 

لو ما دخلتش هتعمل اي..  هتضر*بني اض*رب.... سكت شويه وخلاص طبح بيا الكييل دموعي نزلت وصرخت فيه.... انت ليه بتعمل معايا كد.. كل دا ليييه هااا... ياااااشيخ يلع*ن ابو الحب الي يز*ل صاااااحبه  يااارتني ما حبيتك ياااريتني ماكنت اعرفك.. يااارتني حبيت حد يستاااهل حبي... 

لقيته قال كلمه واحده بس كانت كفيله انها تسكتني.... 

بحبك 

بعمل كدااااااا عشااااان بحبك بس ماااااينفعش اناااا اكبر منك ب 12سنااااااااه... اناااااكبيير عليكي اوي.. خااايف تندميي بعدييين عليااا وانا وربنا مش هستحمل... ذنبك اي تااااخدي واااحد اكبر منك ب12سناااااااه....  خاااايف افهمي... انت لاااازم تحبي وتاااخدي واحد من سنك..... 

شاهد 👈 ( الحلقه السادسه )

#حُبي لم يكن مستحيلاً 


هنزل بارت تاني النهارده  لو لقيت ريتش حلو

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -