رواية عشق الادهم الحلقه الاولى و الثانيه و الثالثه للكاتبه سلمي شريف

أخر الاخبار

رواية عشق الادهم الحلقه الاولى و الثانيه و الثالثه للكاتبه سلمي شريف

 دار الرواية المصرية


الفصل الاول  و الثاني و الثالث

ادهم بتسلية: يلا البت التانية تدخل
بتدخل بنت عمالة تعيط وحاطة وشها في الارض
كانت محطوط عليها شال اسود طويل بس مبين عيونها بس! 
ادهم: تعالي هنا يابت انتي
ردت نغم وهي بترتفج من الخوف: انا
ادهم: ايوة انتي تعالي
بتقرب منه وهو بيشيل الشال لكن وقفه صوت واحد من ورا وكان المساعد بتاعه



امجد: ادخل البنت الي وراها ولالا
ادهم: منك لله يازفت دخل يلا
وبتدخل البنات الي وراها وهو ماسكها ومش عايزها تقوم
امجد: اية اخترت مين
ادهم ببتسامة خبث: هاخد البنت دي اتسلي بيها شوية وادينا نستكشف اية الي تحت الشال دة
امجد: ماشي يلا يانغم
ادهم ببتسامة: اسمك نغم
نغم بخوف: ايوة
امجد: يلا

بتروح مع ماجد اوضة كبيرة مليانة حاجات وبنات للميكاب ارتست

بتقلع الشال الي حطاه عليها وبتشوف نفسها في المراية وبتعيط
بنت بريئة اتظلمت في الدنيا السودا 

فلاش باك

عبير: بقولك اية ياخويا البت عمالة تخطف العرسان بشكلها دة من بنتي 
عبدالرحمن: وانا اعمل اية بس 
عبير: انا شوفت حاجة كدة انهم عايزين بنات حلوة وكدة لادهم بيه وهيدفعوا مبلغ حلو اوي
عبدالرحمن: عيزاني ابيع بنت اخويا 
عبير: مش بدل القاعدة السودا دي ياخويا
عبدالرحمن: عندك حق بس هو عايزها لية
عبير: مش مهم اهم حاجة انك هتوديها بكرة غصب عنها واقولك كمان خد الشال دة حطه عليها انا قطعاه من العنين عشان يتشوق كدة وياخدها هو 
عبدالرحمن: هاتي



نغم ببكاء: مش هروح في حتة
ضر*بها بالقلم جامد لدرجة انها وقعت في الارض
عبدالرحمن: انا قولت كلمتي ويلا البسي وتعالي يلا بدل ما اخليه ياخدك بالغصب
نغم: انا بكر*هكم بكر*هكم 
قعد يض*رب فيها وهي بتستنجد بابوها وامها الي ما*توا!! 

باااك

بترجع نغم للواقع المرير علي صوت الميكاب ارتست: انا خلصت
نغم: هو هو ادهم بيه هيعمل فيا اية
الميكب ارتست: انتي شكلك غلبانة الي جابك هنا
نغم: بالغصب
الميكب ارتست: عموما ادهم بيه بيتسلي بالبنات شوية وبيديهم الفلوس وبيروحوا مكان ماجم
بس عشان انتي حلوة ممكن تقعدي معاه فترة يخليكي لغاية ماتيجي واحدة احلي وكدة فهماني 
وعموما هو اختارك علشان عايز يعرف الي ورا الشال امال لو عرف ان الجمال دة كله ورا هيعمل اية
نغم: ربنا يستر ربنا يستر
ازاي اصلا نقعد مع بعض من غير جواز يارب ارحمني
الميكب ارتست: انا ماشية وحطي الشال دة علي راسك تاني عشان هو بيتعصب وممكن يضر*بك لو انتي شلتي الشال من غير ماهو يشيلوا يلا باي
حطت نغم ايديها علي وشها 
هي مش عارفة تعيط حتي
الجر*وح والعلامات الي في وشها راحت من الميكب
بتشوف الشباك يمكن تهرب لكن بتلاقيه مقفول بحاجات كتير اتوقعت ان حد هرب قبل كدة
بتتخض وبتحط الشال لما تسمع صوت الباب بيخبط
بيدخل امجد وبيمسكها من ايدها وبيمشيها غصب عنها
بيوديها عند ادهم
امجد: خد ياادهم اهي 
بيمسكها من ايدها بقوة وهو بيشرب سيجا*رة 
ادهم بخبث: الفيلا جاهزة
امجد: ايوة يلا ياعم امشي
ادهم: يلا ياحلوة



وبيسحبها للعربية وهي بتقعد تكح جامد 
ادهم: اسكتي انتي قرفتيني
ردت نغم وهي مش قادرة تتنفس: عن عندي حساسية من السجا*ير مش قادرة اتنفس
ببيرمي السيجا*رة بغضب 
ادهم: اهي السيجا*رة خلاص
بتحاول نغم تاخد نفسها وهو بيمشي بالعربية
بيوصلوا فيلا كبيرة اوي وبينزل منها وبيمسكها من ايدها بقوة وهي مرعوبة
بيدخلها اوضة وبيقفل عليها من برا وبتسمعه وهو بيتكلم
ادهم: يلا كله اجازة انهاردة كله يروح مش عايز اشوف حد في الفيلا
الخدم: حاضر يابيه
بيمشي الكل وهي واقفة مرعوبة 
بيدخل الاوضة وبيقفل الباب وبيقرب منها وبيشيل الشال
بيتصدم من شكلها
الشعر الاحمر والعيون الخضر والبياض قد اية هي حلوة
ادهم بخبث: شكلك هتطولي معايا 
وقعد يقرب عليها لغاية ما لزقت في الحيطة ووو 
يتبع..
#عشق_الادهم
#بقلمي_سلمي_شريف
#اصغر_كاتبة
دي رواية جديدة هنزلها كل فترة لما اخد البريك بتاعي لغاية مااخلص امتحاناتي وادعولي💙
الحلقه الثانيه
عشق الادهم

بتبصله نغم وهي مش شايفة كويس ومش قادرة تتنفس وفاجاة بتفقد توازنها وبتقع
بيشيلها ادهم وبينيمها علي السرير بملل
ادهم: اووف شكلنا مش هنخلص انهاردة
وبيتصل علي الدكتور بتاعه فبيجي علي طول
الدكتور: متقلقش هي عندها حسا*سية جامدة جدا ودة خلاها تتخن*ق دة غير التوتر والقلق والضغط النفسي الي هي فيه
ياريت تاخد بالك منها عن اذنك
بيدخل الاوضة بيلاقيها نايمة علي السرير بتتنفس بالعافية
نغم ببكاء: والنبي ماتأذ*يني انا هعملك الي انت عايزه بس متقربش مني
ادهم: انا جايبك هنا عشان اتسلي تقوليلي متقربش مني
عموما انتي هتشتغلي خدامة لغاية ماتخفي (بصلها بخبث) وبعدين ابقي اشوف
يلا قومي نضفي الفيلا كلها وملاقيش ولا نقطة تراب يلااا
خرجت بسرعة من الاوضة وهي خايفة واتصل ادهم بماجد 
ادهم: الو 
امجد: اية خلصت ولا لسة
ادهم: معرفتش المهم ابعتلي واحدة كمان دلوقتي علشان انا مخنو*ق
امجد: ماشي



وقفل التليفون ورماه

بعد شوية الباب خبط وراحت تفتح نغم 
منار برقة: ادهم موجود
نغم: ايوة جوا اتفضلي
بتدخل منار فبيح*ضنها ادهم وبياخدها معاه فوق
بتبصلهم نغم بقرف وبتكمل تنضيف

بعد ما بتخلص تنضيف بتدخل المطبخ وبتقعد علي الكرسي وبتنام من كتر التعب
بتصحي علي ماية ساقعة بتنزل عليها من ادهم
ادهم بغضب: انتي غبيةةةة
نغم ببكاء: لية والله خلصت كل حاجة 
ادهم: هنا انا الي اقول تنامي وتصحي وتاكلي امتيييي فاهمااااا
نغم ببكاء: فاهمة فاهمة
بيمسكها وبيزقها برا المطبخ
ادهم: ممنوعة من الاكل انهاردة خالص 
ومفيش نوم غير لما يجيلي مزاج يلا غوري
نغم: بتروح تروق الاوضة بتاعته فبتلاقيها مكر*كبة 
بتقعد تنضف كتير لغاية ما تتعب
بتقف تاخد نفسها وبتسمع صوت الجرس بيرن فبتنزل بسرعة تفتح
بتظهر علامات الصدمة علي وشها وبتقعد تترعش ودموعها نازلة وشريط حياتها بيعدي قدامها
عبير:اية مش هدخليني
ادهم: مين الي جه
انت مين انتي
عبير: انا مرات عمها
ادهم: وعايزة اية
عبير: عايزة اطمن عليها
بتبص نغم علي ادهم وبتجري لفوق
بيطلع وراها وبيلاقيها!!!!
ادهم: نغم!! 
ووو يتبع.... 
#بقلمي_سلمي_شريف
#اصغر_كاتبة
#عشق_الادهم
شكرا لكل الي دعالي❤
الحلقه الثالثه
عشق الادهم



ادهم: نغم! انتي بتعملي اية
نغم ببكاء: متسبنيش والنبي انا تعبت اوي
كانت حاضنة حد بس في الهوا!! 
ادهم: نغمممم
بتفتح عنيها ومش بتلاقي مامتها قدامها واختفت 
نغم ببكاء: منك لله منك لله انت بتعمل فيا كدة ليه 
وقعدت تضر*به علي صدره جامد
لغاية ماتعبت وضمها ليه 
نغم: انا تعبت اوي معرفش لية بيحصلي كدة 
ادهم: خليكي هنا انا هنزلها انا
قعدت نغم علي السرير وادهم نزل تحت
ادهم: عايزة اية
عبير: عايزة اطمن علي البت الله
مسك شنطتها وادهالها
ادهم: مشرفتيش ولو لقيتك هنا تاني انتي حرة فاهماااا
عبير بخوف: فاهمة ياخويا هات
مشيت عبير وادهم وقف في نص الفيلا ونادي باعلي صوت عنده لدرجة انه سمع كل الفيلا
ادهم: نغغغغغغغغغغغغم
نزلت نغم بسرعة من السلم وهي مرعوبة 
مسكها من شعرها بحدة
ادهم: انتي هنا الخدامة برضو مش معني اني حضنتك وحسستك بالامان يبقي خلاص
انتي هنا اسيرة الادهم فاهمااااا وانا هفرج عنك لما احب دة 
غورييي
مشيت نغم وهي مقهورة 
هي فعلا كانت فكراه خلاص مش هيأ*ذيها تاني بس طلع كل دي احلام
بس خلاص هي اتعودت علي كدة 
من ساعة ما ابوها وامها ما*توا في حادثة وراحت لعمها وهما كدة 
او كل حياتها كدة

عدا اسبوع 
وكل يوم تيجي بنات ملزقة علشانه 
وكل يوم ضر*ب وشت*يمة وعياط
وكل يوم كلام زي الزف*ت منه
واوقات تنام من غير اكل 
واوقات متنمش اصلا



خرج ادهم من الفيلا وبقت لوحدها 
حاولت تشوف اي مخرج للسج*ن دة 
شافت شباك صغير وحاولت تخرج منه وقعدت تجري تجري بلا هدف
وفاجاة وقفت قدامها عربية ونزل منها ادهم
حاولت تجري بس مسكها من ايدها بقوة ودخلها العربية
وقعد يمشي بسرعة وهي عياطها بيزيد
ونزلها من العربية ووقعها علي الارض في الفيلا
ادهم بصوت فحيح الافعي: بقي بتهربي مني انا يابنت ال***
انتي الي حكمتي علي نفسك
نغم ببكاء: لاااا


تمتلك مدونه دار الروايه المصريه مجموعة 
من أكبر الروايات المتنوعة الحصرية والمميزة
اكتب ف بحث جوجل دار الروايه المصريه
 واستمتع بقراء جميع الروايات الحصرية والمميزة
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -