روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الثامنه عشر للكاتبه الصغيرة

أخر الاخبار

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الثامنه عشر للكاتبه الصغيرة

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الثامنه  عشر للكاتبه الصغيرة

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الثامنه  عشر للكاتبه الصغيرة

البارت 18:الدكتوره والمغرور 
استغفروو.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نيره بخوف وقلق: في اي يا اسماء حصل اييه 
اسماء بدموع: تعاليلي يا نيره انا واقعه في مص*يبه
نيره: طب خلاص حاضر حاضر انا جايه حالا اهو 
زين بقلق: في اي يا نيره اي الي حصل 
نيره بدموع: معرفش يا زين اسماء منهاره وبتقولي انها واقعه في مص*يبه وعوزاني اروحلها 
زين بخوف علي نيره: طب اهدي يا حبيبتي خير ان شاء الله قومي البسي ياله وانا هوديكي ليها 
نيره: حاضر 
وقامت راحت علي الحمام تلبس وزين قام لبس وبعد شويه نيره خلصت وطلعت لي زين 
زين: ياله يا حبيبتي 
نيره بدموع: انا خايفه اوي يا زين ليكون حصل حاجه 
زين شدها لحضنو وقال بكل لطف وهدوء: متقلقيش يا نور عين زين انا جنبك 
نيره: ياله علشان منتاخرش 
زين بعدها عنو ومسك ايديها ونزلو وركبو العربيه وبعد شويه وصلو علي بيت نيره.. 
زين: ياله يا حبيبتي انزلي 
نيره وهي بترتعش من الخوف: انا انا خايفه 
زين قرب منها وضمها ليه وقال: متخافيش طول ما زين معاكي مفهوم ياله انزلي 
ونزلو وطلعو علي فوق ونيره واقفه بعيد وخايفه زين قرب خبط هوا علي الباب وبعد شويه فتحت اسماء الباب كان شكلها متبهدل جدا ومعيطه 
زين بقلق: انتي كويسه يا اسماء 
اسماء بعياط: لااا يا زيين انا مش كويسه 
نيره جريت عليها حضنتها وقالت: في اي انا قلقت اوي 
زين: طب ادخلو جوا يا جماعه مينفعش وقفتنا علي الباب كده 
اسماء خدت نيره وزين ودخلو 
نيره وهي بتقعد اسماء علي اقرب كرسي وقالت: في اي يا اسماء انا اعصابي سابت خلااص 
اسماء بتوتر وهي بتفرك في ايديها: انا انا اي 
زين: نيره خديها وادخلي اوضتك وشوفي في ايه 
نيره: حاضر 
وخدت اسماء ودخلو اوضتها 
نيره: هاا يا ستي بقينا لوحدنا اهو قولي بقا في اييه انا خلاص كمان شويه وهقع منكم هناا 
اسماء بتوتر واضح: انا انا مش عارفه اقول 
نيره بزعيق: اسمااااااء اخلصييي في ايييه 
اسماء بدموع وهي بتغمض عنيها: انا حاامل. 
نيره بصدمه كبيرره: نعم احنا هنهزر ولا ايه حامل ازاي انتي مش متجوزه اصلا ازاي حامل اوعي يكون حصل الي في بالي 
اسماء بدموع وخوف: ايوا هو الي في بالك يا نيره 
نيره بدموع وانفعال: ليييه عملتي كده حرام عليكي دمر'تي حياتك لييييه يا اسمااء 
زين سمع صوت زعيق نيره دخل بجري وقال: نيره في ايه اي الي حصل 
نيره بعياط اقوي وزعيق: اسماء ردي عليااا ساكته لييه رخص'تي نفسك 
ياسمين بدموع: غظبن عني يا نيره وآلله مكنش قصدي 
زين باحراج: نيره اهدي علشان نعرف نلاقي حل للمشكله دي 
نيره بدموع: ده لو مامتها عرفت يا زين مش بعيد تتد*فنها وهي عا*يشه انت متعرفش مامتها صعبه ازاي 
زين راح عند اسماء وقال: اسماء اهدي كدا وقوليلي هوا مين ونقدر نجيبو ازاي علشان تتجوزو قبل ما الموضوع يتكشف
اسماء بعياط وانفعال: معررفش يا زيييين معرفش انا لم كلمتو وقولتلو قالي انا مليش دعوه ومش هعترف بطفل ده الحيو*ااان سبني 
زين: ما ده طبيعي امال هيقولك تعالي نتجوز بسرعه 
نيره: طب وهنعمل ايه يا زين دلوقتي 
زين: هو موجود فين يا اسماء 
اسماء: ده في لندن وهو عايش حياتو كلها في لندن اصلاا 
زين بعصبيه: وانتي اتجنن*تي يا اسماء في عقلك يعني ده يستحيل يتجوزك والله 
اسماء بدموع: مناا عارفه يا زين اناا عاررفه 
نيره بزعيق: ولم انتي عارفه كده رحتي عملتي كده لييه 
زين بتهديت نيره: نيره ممكن تهدي علشان نعرف نلاقي حل انفعالك وعصبيتك مش هتحل حاجه 
نيره: طيب 
اسماء: ماما نازله مصر بعد اسبوع ولو عرفت حاجه زي كدا هتتصل بعمامي ومش بعيد يقت*لوني فعلاا لانهم صعايده اصلاا 
زين بسخريه: نعم وهو احنا في ايام الجاهليه ولا اي مش في قانون وممكن يعاقبهم 
اسماء ضحكت بسخريه وقالت: دول مش بيهمهم اي حاجه اصلا لا قانون ولا ناس 
نيره: طب والحل دلوقتي 
زين: الحل انا احنا نحاول كمان مره مع الواد ده ولو محصلش هنضر ان احنا نجوزها اي حد ويعترف بطفل وبعد الولاده يطلقهاا بس المشكله هنلاقي ده فين 
اسماء بسخريه: خلينا في الحل ده يا زين 
زين بستغراب: اي الاستسلام ده متصبري يمكن نقدر نعمل حاجه مع الواد ده 
اسماء بدموع: مش هتقدر توصلو اصلا لانو هر*بان من الحكومه الامريكيه بسبب ابوه 
زين مسح علي وشو بعصبيه وقال: يعني مستقبلو ضا*يع اصلاا 
نيره بعصبيه: اعمل فيكي ايييه بس قوليلي 
اسماء بدموع: لو سمحت يا زين اعتبرني اختك وانقذ حياتي لان لو ماما عرفت حاجه زي كدا هتمو*تني يا زين 
نيره: طب وهنلاقي فين الي ممكن يعترف بطفل مش ابنوو 
زين: حد من التلاته صحابي يا هشام يا محمد يا عمر محمد مش هيواقق اطلاقاا وهشام خاطب وبيحبها مفيش غير عمر قدامي 
نيره: عمر طب كلمو وقولو ويارب يوافق 
زين: حاضر هنزل اروحلو انا وانتي خليكي هنا جنب اسماء 
نيره: تمام وابقا كلمني وقولي عملت ايه 
زين: حاضر ياله سلام 
نيره: سلام 
زين نزل راح علي قسم الشرطه ونيره فضلت جنب اسماء علشان تواسيها في مشكلتها.... 

ونكمل في البارت الجاي باذن الله ووعد لو لقيت تفاعل علي ده هنزل واحد كمان بكره الصبح وتوقعاتكم في الجاي ياله دمتم بخير ياارب.. 

بقلمي/Hala Ahmed💗. 

#الدكتوره_والمغرور"

شاهد 👈 الحلقه التاسعه عشر

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -