روايه توأم ولكن الحلقه الثالثه بقلم اسماء ابراهيم

أخر الاخبار

روايه توأم ولكن الحلقه الثالثه بقلم اسماء ابراهيم

 دار الروايه المصريه

روايه توأم ولكن الحلقه الثالثه بقلم اسماء ابراهيم

روايه توأم ولكن الحلقه الثالثه بقلم اسماء ابراهيم

توأم_و_لكن

البارت الثالث.. 

ريم.. ابعدي عني هتبهدلي الفستان.. 

سهيله بصدمه.. ريم انتي بتقولي اي.. 

ريم.. زي ما سمعتي.. و اه حاجه كمان انا الا جبتك هنا.. و كمان جوزك هيكون في حضني النهارده.. 

سهيله بصدمه و دموع.. اااااااي.. انتي بتكدبي عليا صح اختي و حتي مني مستحيل تعمل كده قولي انك معملتيش كده.. 

ريم.. مالك يا قطه مصدومه فيا مش كده... عارفه انا عملت كده ليه.. عشان انتي اخدتي كل حاجه مني.. و انا صغيره ماما ما*تت و سبتني لوحدي كانت احن واحده ليا.. بعدها بابا كان بيهتم بيكي اكتر مني كان بيحبك اكتر مني حتي في المدرسه كنتي بتجيبي درجات اعلي و اكتر مني كل حاجه مسموح ليكي و انا لاااا.. انا بكر*هك و هفضل طول عمري اكر*هك.. 

سهيله.. ريم انتي مريضه مفيش اي حاجه من دي حصلت و ماما عايشه يا ريم فوقي بقا من الوهم الا انتي فيه ده... 

ريم بعصبيه.. لااااااا ماما ما*تت و سبتني.. و انا هقت*لك و اخد كل حاجه كانت ليكي.. 

ريم طلعت مسد*س من الشنطه و كانت هتضربها بيه... 

*ريم انتي اتجننتي.. 

ريم.. عُمرررر.. عرفت مكان ازي.. 

عُمر سبها و مردش عليها.. سهيله حبيبتي انتي كويسه طمنيني عليكي عملت اي فيكي المجر*مه دي

سهيله حضنته و كانت مصدومه في اختها.. 

سهيله.. عُمر خدني من هناا انا خايفه تعمل فينا حاجه دي مريضه ولازم تتعالج يا عُمر.. 

ريم بضحكه كلها شر.. فكرك انك هتخرجي من هنااا سليمه لا يا ماما فوقي كده.. انا قولتلك همو*تك و هاخد جوزك عُمر حبيبي.. ضرب ريم الرصاصه بس جات في الهواء و في نفس اللحظة البوليس جهه.. 

سهيله.. عُمر هما هيعملو فيها حاجه انا خايفه عليها.. 

عُمر.. متقلقيش يا حبيبتي ريم هتروح اكبر مستشفى امراض نفسيه و تتعالج و إن شاءلله تكون كويسه.. 

***************
عُمر.. ممكن اعرف ريم مالها.. 

سهيله بدموع.. ريم كانت مخطوبه قبل كده بس خطبها ما*ت في الجيش و من وقتها دخلت في صدمه و بقت توهم نفسها بحاجات مش موجوده.. عُمر انا عايزه اكون جنبها لحد ما تقوم بالسلامه 

عُمر.. اكيد يا حبيبتي هنكون مع بعض لحد ما تخف و ترجع احسن من الاول بس انا عندي خطه بس مش هقولك عليها غير بعد شهر عشان انا وانتي هنسافر و كمان تكون ريم بدأت تتحسن.. 

سهيله.. عُمر انا بحبك اووووي.. 

عُمر حضنها وقال.. وحشتيني يا حبيبتي اووي غيابك عني كان ممو*تني سهيله مكنتش متخيل اني هحبك اووي كده.. 

سهيله.. انا بحبك و هفضل طول العمر اشكر ربنا عليك.. 

**************
عُمر.. فهمت هتعمل اي مش هتقول اي حاجه دا سر بينا انت فاهم.. 

سهيله دخلت الاوضه و سمعت الجمله دي.. بتكلم مين يا عُمر.. 

عُمر بتوتر.. هاااا أبداً يا حبيبتي مفيش.. 

سهيله.. عُمر انت مخبي عني حاجه ريم كويسه.. 

عُمر بتوتر اكتر.. اه اه كويسه جدا.. انا همشي بقا عشان رايح المكتب.. 

سهيله بشك.. ماشي يا عُمر.. في سرها و انا هعرف في اي.. 

عُمر مشي راح المكتب بس سهيله كانت بتمشي وراء.. اسفه يا عُمر كان لازم اعمل كده من ساعت ما رجعت و انت متغير حتي لما قولت هنسافر غيرت رايك.. 

عُمر دخل المكتب و بعدها بـ5 دقايق سهيله دخلت.. 


سهيله بصدمه.. عُمر انت بتخو*ني

عُمر.............................. 

يتبع.. 

اسفه علي التاخير بس والله غصبن عني هستنا رايكم 

#توأم_و_لكن

Asmaa Ebrahim
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown
    Unknown 27 فبراير 2022 في 8:56 م

    تم
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ياريت البارت الرابع بسرعه

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -