رواية الدكتوره والمغرور الحلقه الثانية عشر بقلم الكاتبة الصغيره

أخر الاخبار

رواية الدكتوره والمغرور الحلقه الثانية عشر بقلم الكاتبة الصغيره

 دار الرواية المصرية

رواية الدكتوره والمغرور الحلقه الثانيه عشر بقلم الكاتبة الصغيره

رواية الدكتوره والمغرور الحلقه الثانية عشر بقلم الكاتبة الصغيره



نيره بصدمه: ايييه 
البنت: ايه مالك اتصدمتي كده لييه 
نيره بهدوء عكس الي جواها: احمم طيب اقدر اساعد حضرتك بي ايه 
البنت بغرور: لا مفيش انا كنت جايه اطمن علي بنت عمتي 
نيره: ياسمين بخيرر متقلقيش 
البنت: نسيت اعرفك بنفسي انا رنيم 
نيره: تشرفت يا رنيم 
رنيم بسخريه: هو انتي من الي كنتي ماشيه مع زين ولا اييه اصل شوفت وشك جاب الوان لم قولتلك اني خطيبتو 
نيره بعصبيه وزعيق: انتي قليله الادب اتفضلي اطلعي بره 
رنيم ضحكت ضحكه مستفزه: اناا كده اتاكدت سلام يا قطه 
نيره بعصبيه ودموع: اناا تعمل فياا كده يا زين وقال ايه بتحبني لا لعبتهاا صح يا زيين والله لندمك 

عند زين.. 
سمع خبط علي الباب 
زين بهدوء وتعب: اتفضل 
عمر: زين في حاجه حصلت لازم تعرفهاا وهتسببلك مشكله كبيره 
زين نفخ بقوه: هاااا اي الي حصل تاني 
عمر: بنت عمتك نزلت مصر انهارده 
زين غمض عينوو بعصبيه وقال: اهو ده الي كان ناقصني 
عمر: بس امرها سهل يعنى يا زين اهداا 
زين بعصبيه: ازااااي لو نيره عرفت هتعاند معايا وهتكرهني اكترر ونا بحاول احببها فياا اصلااا ااه ياالله 
عمر: انت تسيب نيره في شقتها وتبعدها عن رنيم خاالص 
زين: تمام نا هشوف حل بعد مخلص من موضوع الزف*ت الي اسمو حساام 
محمد دخل بجري علي زين: زين زين احنا قدرنا نحدد مكان حسام 
زين بفرحه ولهفه: وانت مستني اي ياله بينا بسرعه 
محمد: انا حضرت قوه وهما هيسبقونا في العنوان بس هيستنو مننا اشاره علشان يتحركوو 
زين: طول عمرك شاطر ياله بيناا بسرعه
وزين وعمر ومحمد ركبو العربيه وراحو علي المكان 
محمد بهدوء: زين هو في الشقه رقم تلاته هطلع انا وعمر الاول 
زين: لاا ياله كلنا سواا 
هشام: اطلعو اخلصو مش هتتعذموا 
وفجأه حارس جيه من ورا هشام وضرب*و 
زين ضرب*و بطلق*ه في رجلوو وشاور بايدو للقوه الي معاه تاخدو 
محمد: اطلع انت يا زين ونا هراقب هناا 
عمر بزعيق: حاااسب ياا زيين 
زين مقدرش يسيطر بسرعه واخد طلق*ه في دراعوو
محمد بخوف: زييين 
زين بوجع وهو بي*نزف: متقلق. ش يا محمد انا انا كويس 
محمد بعصبيه: اطلع انت العربيه واحنا هنتصرف يا زين 
زين بزعيق: لاااا ابعد انا هطلع وانتو راقبو المكان هناا 
محمد بنفاذ صبر: ماشي يا زين 
وطلع زين بهدوء ولقا حارس واقف قدام الباب كتم صوتو وخبط*و في دماغوو الحارس وقع علي الارض 
زين رزع الباب كسرو ودخل لقا حسام قاعد مع واحده زبال*ه زيوو 
زين بعصبيه وزعيق يهز جبل: لا وكمااان مدلع نفسك 
حسام بصدمه: زين انت انت عرفت مكاني اازاي 
زين شدو من هدومو: تعال يروح امك ونا اقولك عرفت مكانك ازاي وفضل يض*رب فيه بكل قوتو لغايت ما محمد طلع وشالو من تحت ايدو 
زين بعصبيه: اوعاااا يا محمد علشان مضرب*كش انت 
محمد: لو ده هيهديك اضرب*ني يا صاحبي 
زين: ابعد من وشي يا محمد وسبلي الواد ده انا لسه مخلصتش حقي منوو 
محمد بزعيق: خلاص يا زين بالله عليك احنا بقا هنتصرف معاه
زين بوجع من دراعو: ااااه ادخل شوف ريماس يا محمد 
محمد بخوف: زيين ماالك زينن 
ريماس جات بتجري وهي بتعيط: خالو خالو متعور من ايه 
زين بصلها بحب وتعب: تعالي يا حبيبت خالو وحشتيني 
جريت عليه وحضنتوو وقالت وهي بتعيط: خالوو بابا ده وحش اوي 
زين بص علي حسام الي مغمي عليه من الض*رب وقال: خدو يا محمد من هناا 
عمر: خد زين انت بسرعه يا محمد علي المستشفي ونا هتصرف اناا 
محمد: تمام خلي بالك ماشي 
واخد زين وراحو علي المستشفي الي فيها نيره 

نيره كانت قاعده في مكتبها بتعيط وفجأه سمعت صوت ممرضه بتقولهاا: الحقي يا دكتور في ظابط جاي ومعاه واحد مصاب وبي*نزف جامد 
نيره بجري: طب ياله بسرعه تعالي ورايااا 
وجريت علي الاوضه الي فيها زين واتصدمت لم لقيتو زين وقالت بصراخ: زيييييييين 
محمد بهدوء:اهدي يا نيره لو سمحت وعالجيه الاول لانو ن*زف كتير 
نيره بعياط: اي الي حصلوو 
محمد: مش وقتو يا نيره 
نيره وقفت وايديها بترتعش علشان تعالجو 
زين بتعب: نيرره 
نيره بعياط بدات تخيط الج*رح وتعملوو كل اللازم وكل ده وهي ايديها بترتعش وبتعيط وبتحاول تتمالك نفسها علشان متعرضوش للخطر 
وبعد ساعه ونص خلصت وطلعت من الاوضه وسبتو نايم من التعب وتحت تأثير البنج 
واتفجأت لم لقت ريماس بتجري عليها وبتحضنها 
نيره بستغراب: انتو قبضو علي حسام يا محمد 
محمد: اه وده سبب ان زين اتصاب هو عامل اي دلوقتي واقدر ادخل اشوفو 
نيره بجمود: اه بقا كويس هو بس لسه تحت تأثير البنج شويه وهيصحا ان شاء الله 
محمد بستغراب من طريقتها: تمام متشكرر 
نيره: عامله اي يا ريماس يا حبيبتي 
ريماس بعياط وطفوله: نا كويسه بس عاوزه ماما وخالو 
نيره بوجع علي حالها: ماما كويسه يا حبيبتي بس هي نايمه شويه بترتاح زي خالو 
ريماس بزعل طفولي: لااا انا عاوزه اشوف ماما دلوقتي 
نيره:طب تعالي يا حبيبتي ونا هوديكي تشوفي ماما بس بهدوء علشان ماما تعبانه 
ريماس بفرحه: حااضر 
وخدتها عند مامتها الي كانت نايمه من التعب 
ريماس بعيط: ماما قومي عاوزه العب 
ياسمين اول مسمعت صوت بنتها صحت علطول 
ياسمين بتعب وفرحه: ريماااس حبيبت مامااا وحشتيني وحضنتها وفضلت تعيط 
نيره بدموع: ياسمين انتي تعبانه اتحركي بهدوء علشان متتعبيش اكترر 
ياسمين بعياط: اولع انا اهم حاجه ان شوفت بنتي وخدتها في حضني وبقت جنبي من تاني 
نيره بضحكه بسيطه: طب هتيها بقا علشان تاكل وانايمها شويه ترتاح وانتي ارتاحي علشان الجرح الي في ايدك ده 
ياسمين بعتراض: لا سيبها معايا يا نيره دي وحشتني اوي 
نيره: حاضر 
عن اذنكم اروح اجبلكم اكل واجي 
ياسمين: ماشي يا حبيبتي 
وسبتهم وراحت تجبلهم اكل واكلوو وياسمين خدت بنتها في حضنها ونامت ونيره راحت علي اوضت زين بصت عليه من برا لقيتو لسه نايم خرجت راحت علي مكتبها والنوم غلبهاا ونامت وبعد ساعتين 
منه: دكتوره دكتوره 
نيره بتعب: اممم 
منه: اصحي زين بيه صحا وعايزك 
نيره قامت بسرعه: هو نا نمت قد ايه 
منه: تقريبا ساعتين او اكتر 
نيره بصدمه: وسيباني كلل دهه اوعي 
نيره راحت علي اوضت زين واتفجأت لم لقت رنيم هناك وقفت برا علشان تسمع هما بيقولو اييه 
رنيم بمياصه: انا هقولك بقا حتت خبرر هيخليك تقوم حالاا 
زين بتعب وسخريه: اي هوا بقا ان شاء الله 
رنيم بفرحه: نا حاامل يا زين ايوا انا حامل في بيبي منك 
معلش يا نيره انا اسفه هنبهدلك شويه معانا في الروايه معلش😂😂❤

ونكمل بقا في البارت الجاي ان شاء الله تفاعل بقا نا طولت البارت اهوو دمتم بخيرر يارب🥺❤❤❤. 
بقلم/Hala Ahmed💗
يتبع..

شاهد 👈(الحلقه الثالثه عشر ) 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -