رواية جحيم الفهد الحلقه السابعه بقلم هند زيد

أخر الاخبار

رواية جحيم الفهد الحلقه السابعه بقلم هند زيد

 دار الرواية المصرية

رواية جحيم الفهد الحلقه السابعه بقلم هند زيد 

رواية جحيم الفهد الحلقه السابعه بقلم هند زيد


                                                                                
فهد بصوت عالى:داده 
داده منال:نعم يا فهد بيه
فهد بخوف:فين قمر
منال بحزن:امبارح كانت تعبانه وانا خدتها عندى
فهد بخوف:تعبانه مالها يا داده
 نظرت منال له ولم تتكلم نظره تحمل كامل الحزن والضيق مما فعله بتلك اليتيمة 
فهم فهد وجرى بسرعه للغرفه التى تتواجد فيها قمر
وجدها مسطحه على الفراش نائمه الكدمات تملئ وجهها الأبيض تذكر عندما قام بضربها فهى لم تطلب غير ان يتناول علاجه  طلبت فقط ان يتوقف عن شرب هذا السم الذى ادمنه تمنى لو قطعت يده قبل أن يفعل ما فعله
بقى جالس بجوارها حتى رن عليه صديق عمره اياد
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
خرج فهد إلى البلكون ليتحدث
اياد بمرح:اهلا ابو الصحاب إلى مابيسألش
فهد بابتسامه:وحشتنى يا صاحبى ها لسه ياما
اياد:لا يا عم انا نازل بعد بكره واخيرا المناقصه خدناها خليك كده سايب كل حاجه عليا
فهد:لا والله يا خويا اتنيل  مانا شايل كل الحمل هنا يابا 
اياد:بس قولى اه الاخبار
فهد:لما تيجى يا اياد هاقولك كل حاجه
اياد بصوت انثوى:انا كنت عارفه يا حبيبى انك مش ممكن تستغنا عنى هههه
فهد بضحك:منك لله يا اياد امتى هاتعقل 
اياد:سبنالك العقل يا ابو عقل بص انا عايز حفله بقى كده وشوفلنا صاروختين كده عشان تبقى ليله صباحى 
فهد:تيجى بالسلامه يا صاحبى سلام 
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥                                             بقلم:Hend Zeid 
فى مكان ملئ بالمجرمين ورجال المافيا الكبار يجلس أحمد المنشاوى والد فهد 
يشرب سجارته 
أحمد:البضاعه ده تلزمنى 
واحد من رجال المافيا:نعم سيد أحمد هذا لا يجوز لقد اخذت  بضاعه الشهر الماضى
أحمد بجبروت:وانا قولت تلزمنى والموضوع انتهى
نفس الرجل:وكيف ستعود بها إلى مصر هل نسيت ما جريمتك
أحمد بغرور:لا منستش بس شكلك كده  ناوى انك تحصلهم
سكت الجميع فقد عرف عن احمد القوه والجبروت فهو تاجر سلاح وقد كان هذا سبب لكى يطرده المنشاوى من البيت ولكن السبب الحقيقى لسه جاى فى الأحداث 😊
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
فى منزل فهد المنشاوى
استيقظت قمر من نومها وهى تشعر بأن جسدها مدمر ولكن عندما تمعنت النظر للغرفه
وجدت بأنها بغرفه فهد فهى اخر ما تتذكره عندما جاءت إليها  منال وساعدتها للدخول إلى غرفتها وتغير ملابسها
فهد وهو يجلس على الكرسى المجاور للسرير :اه مستغربه المكان كده ليه 
قمر بدموع هبطت تلقائيا ولكن مسحتها بقوه قامت واخذت ملابس لها ودخلت إلى الحمام بعد فتره خرجت  فلم تجد فهد جلست تمشط شعرها
دخل فهد الغرفه وهو يحمل صانيه الطعام وعلاجه وبعض المراهم والادويه الأخرى 
تقدم منها فهد وأخذ يمشط شعرها وهى تتلاشى النظر له 
فهد:يلا عشان تاكلى وتاخدى العلاج
قمر بجمود:مش جعانه 
اقترب فهد منها أكثر وتحدث بهمس:بس انا جعان ومش بحب اكل لوحدى يلا وسحبها من يدها وأصبح يطعمها وهى تكتفى بالنظر إليه تحاول معرفه من هذا الشخص هل هو إنسان طبيعى ام وحش خلق على الارض فى هيئه بشر
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
سعيد :اه ي باشا مش ناوى تعمل الضربه التانيه
         :الضربة التانيه بتاعتى انا
المجهول بابتسامة :نورتى يا مايا هانم
مايا بضحك :هانم مالك زعلان منى ولا اه يا زعيم
المجهول وهو بيحضنها:ازاى ازعل منك ازعل  من الحاجه الى طلعتلى من الدنيا روحتى لفهد؟
مايا بحقد:روحتله بس شكله كده هايتعبنى يا بابا والبت الزف*ته ده لازم تشوفلها حل
المجهول:قريب قوى يا روح بابا
مايا :بابا هو انت ليه بتكره عيله المنشاوى كده
المجهول  بغضب:ملكيش دعوه انت تنفذى إلى اقوله بس
مايا بخوف:حاضر حاضر يا بابا
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
فهد:انا خارج يا داده قمر فوق فى الاوضه طلعيلها عصير وخدى بالك منها انا هتأخر بره النهارده
داده منال بجمود:حاضر يا فهد بيه
فهد بحزن:داده ارجوكى متزعليش منى انا مكنتش فى وعى لما عملت فيها كده
منال وهى تربت على كتفه:ربنا يهديكم يلا روح
 عاااااااااااا
فهد بخوف:ده صوت قمر وطلع يجرى على الاوضه ولكن انصدم لما دخل
وللحديث بقيه

اه هى حكايه احمد المنشاوى؟؟
اه إلى حصل مع قمر؟؟ وليه فهد انصدم؟؟
احنا عرفنا أن المجهول والد مايا ولكن هو اه سبب الكره؟
ومايا اه حكايتها مع فهد

شاهد 👈 الحلقه الثامنه 


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -