روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الرابعه عشر للكاتبه الصغيرة

أخر الاخبار

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الرابعه عشر للكاتبه الصغيرة

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الرابعه عشر للكاتبه الصغيرة

روايه الدكتورة و المغرور الحلقه الرابعه  عشر للكاتبه الصغيرة

البارت 14:الدكتوره والمغرور 
اسفه علي التاخيرر... 
صلو علي النبي عليه افضل الصلاة والسلام ❤. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نيره بدموع حاولت تخبيها: تمام شكراا اتمنا ورقتي توصلي في اقرب وقت 
زين ببرود: تمام عن اذنك 
وسبها ومشا ونيره دخلت علي اوضتهاا
نيره بعيااط: انا كنت منتظره منو ايه يعني ده انسان مغرور كنتي مفكره انو حبك بجد 
اسماء دخلت عليها وهي مبسوطه وبتقول: نوناا تعالي بصي جبتلك ايه 
وراحت اسماء ليها لقتها بتعيط وعينها وارمه من العياط 
اسماء بخضه: نيررره مالك في ايه اي الي حصل 
نيره بدموع: طلقني يا اسماء خلاص زين سبني تخيلي اول مقولتلو طلقني طلق 
اسماء بصدمه: انتي بتقولي اي طلقك ازاي يعني وامته 
نيره حكتلها كل الي حصل 
اسماء: طب ثواني كده انتي زعلانه ليه مش كنتي عاوزه كده اصلا 
نيره بعياط: ايوه انا كنت عاوزه كده بس بس مش عاارفه نا خلاص تعبت بجد 
اسماء بهدوء: انتي حبتيه يا نيره 
نيره بتوتر: لاا طبعاا حبيتو ايه يستحيل احب المغرور ده 
اسماء بضحك: تؤ يا نيره انتي حبتيه بس بتكدبي علي نفسك وخلاص 
نيره بدموع: لا قولتلك لاا مش بحبوو 
اسماء: طب خلاص اهدي قومي ياله علشان ناكل انا جعااانه اوي ياله بينااا 
نيره وهي بتمسح دموعها: جبتي اكل ايه 
اسماء بضحك: يالهوي مش كنتي بتعيطي دلوقتي 
نيره بضحك: الاكل ملوش دعوه ياله قومي 
اسماء: ياله يختي 
وقعدو اكلو وخلصو وفضلو يهزرو 

عند زين كان متعصب جدااا وموجوع من الي عملو وان خلاص كده حياتو اتلخبطت جدااا.. 

ياسمين بهدوء: زين الي انت عملتو ده غلط كبيرر جدا غرورك وتكبرك هيضيع منك الانسانه الوحيده الي حبيتهاا حرام عليك ليه كده ده نيره بنت طيبه جداا وكويسه وباين عليها بتحبك
زين ضحك بسخريه وقال: نيره مبتحبنيش ولا عمرها هتحبني 
ياسمين: صدقني نيره بتحبك مضيعهاش من ايدك لو سمحت يا زين 
وسبتو ومشيت 
زين بغضب جحيمي وزعيق: انا المفروض اعمل اي دلوقتي انا تعبت منك يا نيره وتعبتي قلبي معاكي 
راح اخد الفون بتاعوو واتصل بواحد.. 
: اهلا زين بيه حضرتك فين من زمان 
زين ببرود: عاوز واحده علي الفيلا التانيه بسرعه 
: بس كده انت تؤمر يا زين بيه 
زين قفل الفون بعصبيه ونزل ركب عربيتو وراح علي الفيلا 
وبعد شويه البنت وصلت.. 
البنت بمياصه: فينك يا زين بيه وحشتني والله 
زين ببرود: قومي معاياا 
البنت بضحك: عيووني بس كدا 
زين قام الصبح لقا البنت نايمه جنبو بص عليها بقر*ف وقام دخل اخد شاور وطلع 
البنت بمياصه وهي بتميل عليه: كنت وحشني اوي يا بيبي 
زين بقر*ف: متقربيش واتفضلي البسي وغور"ي 
البنت: امرك يا زين باشا 
ودخلت لبست ومشيت 
زين بص لنفسو في المرايه بعصبيه: انا هعلمك الاد"ب يا نيره هتندمي والله لندمك

عند نيره.. 
قامت من نومها اخدت شاور بسرعه ولبست ونزلت المستشفي 
منه بجري عليها: اتاخرتي كده ليه يا دكتوره انتي نسيتي ان عندنا عمليه ولا ايه 
نيره وهي بتنهج: اعمل اي راحت عليا نومه ياله بس انتو جهزوا كل حاجه ياله بسرعه 
وبدات نيره تجهزز وخلصو ودخلت اوضت العمليات 
وبعد ساعتين طلعت 
نيره بتعب: ااه تعبت اوي انهارده 
منه: فعلا العمليه دي كانت صعبه اوي 
نيره: هاتيلي قهوه يا منه 
منه: حاضر 
وراحت نيره علي مكتبها وبعد شويه زين رزع الباب بعصبيه 
نيره بصدمه: انت انت بتعمل اي هناا 
زين بعصبيه: انا هقولك نا بعمل اي هناا 
وشالهاا بلقوه ومشا ومحدش عرف يوقفو وزقها في العربيه وطلع علي الفيلا 
نيره بقلق ودموع: زيين في اييه 
زين من غير ولا كلمه نزل وشالها وطلع علي الجناح بتاعو وزقها علي السر"ير 
نيره بخوف وهي بترجع لورا: زيين انت هتعمل اي 
زين بسخريه وهو بيق"لع القميص: هاخد حقي الشرعي يا هاانم 
نيره بصدمه: حقك ايه انت مجن"ون احنا اطلقنا
زين بسخريه: هو نا مقولتلكيش منا رجعتك تاني لعصمتي يا هاانم 
نيره بصدمه وخوف: زين بالله عليك سبني 
زين ضحك بسخريه وبدأ يقرب منهاا 
نيره بصرااخ: زيييييين

استوووب.. 

بقلم/Hala Ahmed💗. 

تفاعل يا قمررات دمتم بخير يارب.. ❤

شاهد 👈 الحلقه الخامسه عشر

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -