روايه الدكتورة والمغرور الفصل السادس والثلاثون بقلم هاله احمد

أخر الاخبار

روايه الدكتورة والمغرور الفصل السادس والثلاثون بقلم هاله احمد

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة والمغرور الفصل السادس والثلاثون بقلم هاله احمد

روايه الدكتورة والمغرور الفصل السادس والثلاثون بقلم هاله احمد


البارت36:الدكتوره والمغرور"

امنشوف هتتفاعلو ع البارت ده ولا لا😂🤎🤎✨
________________________________________

اسماء اتفجأت بي عمرر وهو بيشدو الشخص من عليهاا وزقو ع الارض وبيضر*ب فيه بكل قوتو.. 

اسماء رجعت لورا بخوف وهي بترتعش وقالت بصراخ: خلاص ي عمررررر سيبوووو عمرررررر سيبووو 

عمر شدو من ع الارض بعصبيه ورفع في وشو المسد*س وقال: انت مين يلااااااا وازاي تلمس مراتي بشكل ده ي ابن......  

اسماء بعياط: ونبي يا عمر نزل المسد*س ده علشان خاطري مضيعش نفسك علشان ده 
عمر بصلها بعدم رضاا وقال: مين ده ي اسماء 
اسماء بتوتر ودموع: ده ده يبقااا جوز ماما 
عمر بصدمه: بس شكلو صغيررر قصدك ان هو الي عمل كده فيكي 
اسماء هزت راسها بمعني اه بخوف عمر بصلو بشر وعيونو مدمعه راح عندو ومسكو من هدومو ونزل بيه وهو مش سامع اي حاجه ولا شايف قداموو حط الراجل في العربيه وطلع بيه....

عند اسماء كانت منهااره وبتعيط بشكل هستيري وخايفه من الي هيحصل.. 

عند عمر كان وصل مركز الشرطه... 

عمر وهو بيشد الراجل من العربيه بعن*ف وبيضر*ب فيه بكل عن*ف.. 
الشخص بخوف: والله ما جيت جنبهاا دي كدابه ارجوك سبني انا والله مش هقربلها تاني بس سبني 
عمر كان باصص قدامو بثبات نزلو وخدو ع مكتبوو... 
وطلب هشام وبعد شويه هشام وصل عندوو... 
هشام بدخول عليه: اي يا ابني في اييه المركز برا مقلوب كده ليه 
عمر بصلو وعينو حمرا من الغضب وقال: خد الواد ده خليهم يعملو معاه الواجب 
هشام بصدمه: لييه يا عمررر في اييه 
وقاطع هشام صوت الراجل وهو بيعيط وبيترجاه انهم يسبوه.. 
هشام بستغراب: مين ده يا عمر
عمر بصلو بغضب.. 
هشام بخوف: خلاص خلاص 
وراح نحيه الراجل وشدو معاه وطلع برا المكتب... 
هشام برا لي العساكر: خدوا الواد وخليهم يروقوا عليه 
الراجل بدموع: ونبي خليهم يسبوني انا معملتش حاجه 
هشام بستغراب: انت عملت ايه ي ابني ده انت وشك ملعوب فيه البخت 
الراجل: معملتش حاجه والله خليهم يسبوني ونبي 
هشام ببتسامه: كان ع عيني والله بس انا مقدرش ارفض طلب لي عمررر خدوو ياله يا عسكري 
العسكري خدوا ومشااا وهشام دخل تاني لي عمرر.. 
بس اتفجأ ان عمر مكسررر كل حاجه حواليه وقاعد ع المكتب وبيبص لي ايدو الي بتنز*ف د*م... 

هشام بصدمه: اي داااا في ايييه ي عمررر ليه كدااا 
هشام راح عندو بسرعه وطلع منديل وحطو ع ايدو الي بتنز*ف.. 
هشام بزعيق: رد علياااا يا عمررر في اييييه لييه عملت كده ومين الراجل الي ضر*بو ومبهدلو ده
عمر بصلو بطرف عينو وقال: مفيش خليهم يجبولي قهوه... 
هشام بصلو بعدم رضا وسابو وطلع.... 

عند نيره وزين كانو نايمين زين كان نايم في حضن نيره وحضنها بتملك... 
دولت دخلت عليهم لم لقتهم بشكل ده فرحت جدااا وقالت فنفسها: باين انك بتحبها اوي يا واد يا زين ده انا مشفتكش نايم بشكل ده ومرتاح اوي كده من يوم ما جيت هناا ربنا يخليكو لبعض ياارب.... 
وقربت منهم وصحتهم بهدوء... 
زين بنوم: سبيني شويه يا نونا ونبي 
دولت بضحك: قوم يا واد انت انا حماتك يا خويا مش نونا 
زين قام بسرعه وقااال باحراج: حماتي حبيبتي.. 
دولت بضحك: ياله صحي نيره ع ما اروح اجبلكم حاجه تكلوهاا 
زين ببتسامه: حاضر
دولت ابتسمت وسابتهم وطلعت وهو قرب من نيره بهدوء وطبع بو*سه ع خدهاا بحب وقال بنبره كلها حنيه: كان وحشني حضنك اوي يا عيون زين اصحي ياله يا حبيبتي علشان تاكلي 
نيره بنوم: امممممم سبني شويه 
زين بضحك: شويه ايييه انتي مزهقتيش نوم قومي يااله 
نيره قامت واتعدلت وقالت: انت ر*خم اوي ع فكره
زين بضحك: متشكرر يا حبيبتي 
نيره مالت ع كتفو وحطت ايديها ع بطنها وقالت بدموع وفرحه: انا بجد مش مصدقه يا زين مش مصدقه ان انا هبقا ام وهيبقا عندي حته منك 
زين ببتسامه وفرحه: لو جات بنت هسميها ع اسمك علشان يبقا عندي اتنين نيره اي رايك 
نيره بزعل طفولي: اااه وهتحبها اكترر مني وهتهتم بيها هيا وتسبني اناا صح 
زين بضحك: احنا هنغير من اولهاا بقا ولا ايييه وبعدين انا هحبها علشان دي هتبقا منك انتي 
نيره ابتسمت بحب وبعد شويه دخلت عليهم دولت وهي جيبالهم الاكل.. 
نيره ببتسامه: تعبتي نفسك ليه ي مامااا 
دولت بضحك: ولو متعبتش ليكو هتعب لمين يعني 
زين ببتسامه: دولت دي حبيبتي 
نيره بضحك: دولت.
زين بضحك: ايوه دولت انتي مالك انتي هي راضيه 
دولت: بطلو انتو الاتنين وكلو ياله 

كلهم ضحكو وبدأو ياكلو في جو دافي وكلو هزار وضحك.... 

عند عمر كان قاعد في المكتب وهو بيشرب قهوتو ومتعصب جدااااا وبيتخيل شكل اسماء وهي بتعيط وبتترجااه انو يسيبهاا وفجأه خبط الكوبايه الي في ايدو في الحيطه وقال بعصبيه وزعيق: مش هرحمك يااا ابن ال........ 

وقام من ع المكتب وطلع من المركز وركب عربيتو ومشااا وبعد شويه وصل البيت.. 
اسماء كانت قاعده في اوضتها وضمه نفسهاا وبتعيط عمر دخل عليها وبص ليها بحزن وراح عندها وقرب منها بهدوء... 

اسماء اتخضت وقالت بخوف: عمرررر 
عمر بهدوء: ايوه يا حبيبتي متخفيش علشان خاطري علشان خوفك ده بيو*جعني 
اسماء قربت منو وحضنتو بخوف وقالت بعياط: دمرو*ني يا عمر انا مش عاوزه اشوفو تاني ولا اشوف امي انا معتش عاوزه اشوفهم تاني ونبي
عمر بدموع ووجع ع حالهاا مسح ع شعرها بهدوء ولطف وقال: متخفيش يا حبيبتي انا مش هخلي حد يقرب منك طول منا عايش فاهمه ومش عاوزك تخافي ابدا طول منا جنبك 
اسماء بعدت عنو بكسوف وقالت: انا انا اسفه بس 
عمر بمقاطعه لكلامها: اسفه ع ايه يا حبيبتي انتي مراتي 
وقرب منها مسحلها دموعها وقال: متعيطيش ممكن 
اسماء ببتسامه: حاضر 
عمر ابتسملهاا وقال: هقوم اخد شاور وانا طلبتلك بيتزا علشان عارف انك بتحبيهاا 
اسماء بفرحه: هييييييييييييي بجددددد 
عمر بضحك ع طفولتهاا: بجدد يا حبيبتي 
اسماء بستغراب: بس انت عرفت منين اني بحب البيتزا 
عمر بضحك: انتي ناسيه اني ظابط ولا اييه 
اسماء بضحك: اه صحيح معلش اعذرني يا حضره الظابط 
عمر ابتسملها وقام دخل ياخد شاور... 
اسماء ابتسمت بحب وقالت: شكلي هغير خطتي ولا اييه يا عمررر.. 


ونكمل في البارت الجاي ان شاء الله ومحدش يقولي هتخلص امته ونبي علشان زهقت من السؤال ده😂🤎
ياله تفاعل بقاا يقمراتي دمتم في حفظ الله❤✨

بقلمي/Hala Ahmed

شاهد 👈 الفصل السابع والثلاثون

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -