روايه الدكتورة والمغرور الفصل الثالث والثلاثون الكاتبه الصغيره

أخر الاخبار

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الثالث والثلاثون الكاتبه الصغيره

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الثالث والثلاثون الكاتبه الصغيره

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الثالث والثلاثون الكاتبه الصغيره

البارت33:الدكتوره والمغرور "

تفاعل يا قمراتي🤎✨
_______________________

نيره بدموع وهي بين ايد زين: انا قولتلك افديك بروحي يا زين 
زين بدموع وهو بيشيلها: هتعيشي يا نيرره لازم تفضلي مع حبيبك زين 
محمد بصوت عاالي وهو بيجري قدامو: مفيش مستشفي قريبه من هنااااا 
احمد بخضه من شكل نيره الي غرقا*نه في دمه*ا: ايوه ايوه في انا لمحت مستشفي مش بعيده اوي عن هنااا 
زين طلع يجري بيها ع العربيه حطها فيها الي ياسمين راكبه فيهاا ياسمين شهقت بصدمه: نيرره مالها يا زييين 
زين مردش عليها ونيمها ع رجل ياسمين.. 
ياسمين بدموع: نيررره 
محمد ركب قدام مع زين وطلعو بيها وزين كان بيسوق العربيه بجنو*ن وهو بيبكي زي الاطفال وبعد شويه وصلو المستشفي نيره نزل من العربيه وشالها وجري بيهااا جواا.. 
الممرضين اتخضوا لم شافوها بي المنظر ده.. 
زين بزعيق: انتوووووو يا بها*يم يلي هنااااااا
جيه دكتور بخطوات سريعه وقال بعصبيه: في اييه بتزعق كده لييه 
زين بصلو بشر: انت اعمي مرااااتي بتموو*وت ع ايدي يا متخلف
الدكتور بص عليها بصدمه وقال بزعيق: جهزووو اوضه العملياااات بسرررررعه 
واخدوها من بين ايد زين ودخلو اوضه العمليات زين فضل يبص عليهاا بو*جع ودموع وقال: يااارب ونبي متخدها مني 
محمد وياسمين راحو عندو.. 
ياسمين بدموع: متقلقش يا زين ان شاء الله ربنا هيقومها لينا بسلامه 
زين بدموع وهو بيبص ع اوضت العمليات: يااارب 
محمد راح لي عندو وحضنو وزين اتفتح في العيااط زي الاطفال... 
ياسمين بصت بزعل ع حال اخوهااا.. 
محمد غظبن عنو دموعو نزلت ع حال صاحب عمرو الي عمرو ما شافو بشكل ده... 
زين بعد عنو وقال بنبره كلها حزن وو*جع: انا ممكن يجرالي حاجه يا محمد لو حصل لي نيره اي شيء بس هي مش هتسبني هي وعدتني بكده يا محمد 
محمد بدموع: ان شاء الله هتقوم بسلامه والله يا صاحبي 
زين بصلو بدموع وراح قعد ع الارض جنب اوضه العمليات... 
وبعد ساعات خرج الدكتور.. 
زين بجري عليه: هااا يا دكتوررر هي كويسه صح 
الدكتور وعلامات الحزن ع وشو: انا اسف بس المدام دخلت في غيبو*به حاولت والله ع قد مقدر انها متفقدش السيطره ع نفسها وتستسلم بس هي استسلمت واحنا عملنا كل الي علينا والباقي ع ربنا بس الطفل بخيرر متقلقش.. 
كلهم بصو بصدمه.. 
زين بصدمه ودموع: هي حامل 
الدكتور: ايوه 
محمد: طب هي ممكن تفوق امته يا دكتوررر 
الدكتور: والله ده بايد ربنا ممكن تقوم بعد شهر شهرين واحتمال كبير يبقا اكتررر لان العمليه خطيره جدا الرصا*صه كانت بجانب القلب وبمعجزه قدرناا نطلعها انا بصراحه مكنتش متوقع انها هتعيش ادعولهاا.. 

الدكتور سبهم ومشا وزين وقع ع الارض بصدمه من الي سمعوو وفجأه شافها وهما مطلعنهاا وهي شبه ميت*ه زين قام بسرعه وقال: نييررره متسبنيش ارجوكي فوقي يا نيره ارجعي لي زين حبيبك... 

وخدوها من قدامو بسرعه ودوها اوضه مليانه اجهزه.. 
زين بص عليها من الازاز الي قدام اوضتها ودموعو نزلت وهو بيبصلها وبيتمنا من ربنا انها تقوم ليه.... 

 ياسمين راحت عندو وقالت: زين انا عارفه ان مش وقتو بس ممكن اعرف ليه مروان عمل كده وليه كان عاوز يقتل*ك
زين بدموع: علشان انا قتل*ت ابوه
ياسمين بصدمه: انت الي قتل*ت عمك يا زين


ونكمل في البارت الجاي ان شاءلله وتفاعل بقا يا حلووووين في ناس قاعده تقولي طولتي اوي بس والله غظبن عني وهحاول انزلكم بارتين في اليوم علشان نخلصهاا بسرعه بقااا بس تفاعل حلو بقا علشان تشجعوني انزلكم بارتين في اليوم دمتم في حفظ الله يا قمررات🤎✨

شاهد 👈 الفصل الرابع والثلاثون

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -