روايه الدكتوره والمغرور الحلقه السابعه والعشرون الكاتبه الصغيره

أخر الاخبار

روايه الدكتوره والمغرور الحلقه السابعه والعشرون الكاتبه الصغيره

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتوره والمغرور الحلقه السابعه والعشرون الكاتبه الصغيره

روايه الدكتوره والمغرور الحلقه السابعه والعشرون الكاتبه الصغيره

البارت27:الدكتوره والمغرور"
 
اسفه علي التأخيرر🤎✨
تفاعل يقمررات🤎✨
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
 
عند نيره وزين تحديدا في اوضتهم نيره صحت لقت زين نايم علي الكرسي قدامهاا بصتلو بحب وقامت من السر*ير راحت عندو مشت ايديها بهدوء علي وشو وفضلت تبصلو وتبص لملامحو الجميله والهاديه وهو نايم وقربت منو طبعت بو*سه بسيطه علي شفا*يفو زين صحاا علي لمستهاا وقام بسرعه وقالهاا.. 

زين بقلق وخوف عليهاا: انتي كويسه يا حبيبتي فيكي حاجه 
نيره بصتلو بدموع وقالت: انا بحبك اوي يا زين 
زين بصلها بحب وسحبها لحضنو ومسح علي شعرها بحنيه وقال: وانا بعشقك يا عيون زين 
وبعدها عنو ومسحلها دموعهاا وحضن وشها بكف ايدو وقالهاا: ياله يا حبيبتي ادخلي خدي شاور والبسي علشان نروح لي اسماء وانا هاخد شاور في الاوضه التانيه .. 
نيره هزت راسها بي الموافقه وزين ابتسملها وسابها ومشا ونيره ابتسمت وخدت هدومهاا ودخلت تاخد شاور وبعد شويه خلصت وطلعت من الحما*م لقت زين مستنيها ومبتسم وقال: خلصتي يا حبيبتي 
نيره ببتسامه: اه يا حبيبي ياله 
زين مسك ايديها وبصلها بحب وخدها ونزلو فطرو وركبو العربيه وطلع بيها علي المستشفي لي اسمااء. 

عند هشام ومامتو.. 

منيره بزعل: عملت كده ليه يا ابني بس 
هشام بعصبيه: البنت دي مكنتش تنفعني يا امي دي بت بتجري ورا الفلوس وهمها في الحياه كلها الفلوس وبس 
منيره قامت وراحت طبطبت عليه وقالت: ربنا يرزقك ببنت الحلال يا حبيبي الي تسعدك وتفرحك. 
هشام بضحك: لا ده كده تمام اوي يا امي عن اذنك هنزل انا علشان مرات عمر في المستشفى وهو اتصل عليا علشان ارحلو 
منيره بصدمه: هو عمر اتجوز امته يا ولاا 
هشام بضحك: والله انا اتفجأت زيك يا ماما لم لقيتو بيقولي كده بس قالي انو هيفهمني كل حاجه لم اروحلو 
منيره ببتسامه: طيب يا حبيبي خلي بالك من نفسك 
هشام قرب با*س دماغها ونزل ركب عربيتو ومشاا. 

في المستشفي في اوضت اسماء.. 

عمر وهو بياكل اسماء: يا اسماء علشان خاطري دي اخر حته 
اسماء بضحك: دي اخر حته ونبي 
عمر: حاضر ياله 
وقاطعهم خبط علي الباب عمر سمح بدخول.. 

زين ونيره دخلو ونيره جريت علي اسماء حضنتها وعيطت ووزين قعد علي الكرسي الي جنب عمر.. 

عمر بستغراب وقرب علي زين وقال بصوت واطي: في ايه يا زين نيره بتعيط ليه هي كويسه 
زين تنهد ومسح علي وشو بعصبيه وتعب وقال: هكيلك بعدين يا عمرر 
عمر بهدوء: طيب يا صاحبي اهداا كدااا صحيح انا كلمت الواد هشام يجي 
زين: اه هو فين الواد ده صحيح 
عمر بضحك: هو وراه غير انو يجري ورا البنات وبس دي كل شغلتو في الدنيا هتلاقيه واقع علي بت منهم وواخده كل وقتو 
زين ببتسامه: بكره يتجوز وربنا يهديه زيناا كده ويجي يقعد جنبنا نفس القعده دي. 
عمر: اه والله 

اسماء بخضه: نيره مالك بتعيطي ليه يا حبيبتي حصل ايه 
نيره ببتسامه في وسط دموعهاا: لا يا حبيبتي مفيش حاجه انتي كنتي وحشاني بس 
اسماء برفع حاجب: اوعي يكون زين زعلك 
زين: مقدرش ازعلها والله 
اسماء بضحك: الصراحه زين طيووب وعسل اوي انا اه مكنتش حباه في الاول وكنت عاوزه امو*تو بس دلوقتي بقولك ان زين طيب اوي والله 
عمر بصلهاا بعصبيه والغيره بانت علي ملامحو وقبض علي ايدو بعصبيه زين اخد بالو وقال بضحك.. 
زين: خلاص يا اسماء علشان في ناس شكلها هتو*لع دلوقتي 
اسماء بصت علي عمرر واتخضت وقالت بارتباك 
اسماء: هو انا هطلع امته من المخرو*به دي يا نيره
كلهم ضحكوا عليهاا ونيره قالت: انهارده يا قمري خلاص وهترجعي بيتك يا روحي 
اسماء بفرحه: هيييييييي اخيرااااا 
عمر بصلها وضحك علي طفولتهاا وقاطعهم دخول هشام.. 

هشام بضحك: وحشتوني يا ناس يا واطي*ه
كلهم ضحكو في صوت واحد هشام باحراج. 
هشام: معلش مخدتش بالي انكم هنا يا بنات اصل العيال دول وحشوني اوي 
زين: تعال هنا ياخويا ملكش دعوه بي البنات 
هشام راح عندهم وحضنهم وقعد وقال. 
هشام بضحك ووجهه كلامو لي زين: هو عمر شكلو اتبهدل كده ليه بعد الجواز يا زين هو ده عمر والله ما مصدق يا جدعاان.. 
عمر بضحك: بكره تتجوز وتجرب يا اخوياا 
زين بضحك: خلاص بقاا اسكتو انتو الاتنين وتعالو برا عاوزكوو في حاجه 
هشام: طب ياله 
وقامو التلاته وطلعو برا وزين رجع لي نيره وقالها ببتسامه: مش هتاخر عليكي يا حبيبتي 
وعمر جيه من وراه وقال بضحك: وانا كمان يا حبيبتي مش هتاخر عليكي 
زين بصلو بطرف عينو وقال: براااااا يلا
عمر طلع يجري من قدامو وزين راح وراه والبنات ضحكوو عليهم.. 
اسماء بفرحه: عمر طلب الجواز مني يا نيره 
نيره بستغراب: طلب الجواز منك ازاي يعني انتو متحوزين اصلا يا بنتي 
اسماء: ايوا منا قولتلو كده قالي ده كده مش جواز وانو عيزني مراتو قدام كل الناس وقالي انو هيعمل فرح وكده 
نيره بضحك وفرحه: يروووحي ربنا يخليكم لبعض يارب ويتمم فرحتكم علي خير يا حبيبتي 
اسماء: يارب يا حبيبتي ويخليكم لبعض انتي وزين يارب.. 

برا عند الشباب... 

عمر بصدمه: انت متاكد من الكلام ده يا زين 
زين بضحك: اكيد يا ابني هو زين سيف الدين يجيب معلومه غلط وانا اتفقت مع الواد علي كل حاجه طلع كل*ب فلوس 
هشام: الحمد لله يا صاحبي ان انت هتطلع من الكابو*س ده
عمر بضحك: هتنفذو امته يا زين 
زين: يعني علي انهارده بليل كده 
هشام بضحك: وانا هكون عندك النهارده ده احنا هنموو*ت من الضحك النهارده 
عمر: وانا كمان هروح اسماء وهجيلك يا زين مش معقوله حاجه زي دي تفوتني ابداا 
زين بضحك: علي الله يرجاله 

استووووب... 

تفاعل يا حلوين بقاا لو لقيت تفاعل هنزلكم البارت بسرعه وتوقعاتكم في الي جاي دمتم في حفظ االله🤎✨.. 

بقلمي✍🏼/Hala Ahmed. 

#الدكتوره_والمغرور

شاهد 👈 الفصل الثامن والعشرين

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -