روايه الدكتورة والمغرور الحلقه الخامسه والعشرون بقلم الكاتبه الصغيره

أخر الاخبار

روايه الدكتورة والمغرور الحلقه الخامسه والعشرون بقلم الكاتبه الصغيره

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة والمغرور الحلقه الخامسه والعشرون بقلم الكاتبه الصغيره

روايه الدكتورة والمغرور الحلقه الخامسه والعشرون بقلم الكاتبه الصغيره




البارت25:الدكتوره والمغرور"
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
اسماء قامت بعصبيه من علي السر*ير وده وجعه*اا بسبب انها لسه متعافتش تماما وقالت بو*جع: اااااه
عمر صحاا علي صوتها وقام بسرعه سندها وقال بخوف وقلق: 
عمر: مااالك انتي كويسه يا حبيبتي 
اسماء بعدت عنو وشدت ايديها من ايدو وقالت: ميخصكش علي فكره 
عمر بستغراب: اسماء مالك في ايه 
اسماء: قولتلك ميخصكش 
عمر راح عندها بعصبيه وشدها من وسطهاا وقال بعصبيه وزعيق: انااا مبحبش اقرر كلامي اكتر من مره انتي فاااهمه انا قولت في اييه يبقا تردي وتقولي في ايه 
اسماء بدموع ووجع من شدتو ليهاا: عمررر سبني انت كده بتو*جعني 
عمر افتكر العمليه بتعتها وسبها بسرعه وقال: اسف نسيت 
اسماء بسخريه: امم لازم تنساا طبعااا هتفكتر ايه ولا ايه 
عمر بصلها بستغراب: قصدك ايه يعني مش فاهم 
اسماء بدموع: قصدي ان انت حيوااا*ن انا مش عاوزه اشوف وشك كفايه اوي الي حصلي منك انت اييه مبتحسش يا اخي 
عمر بصلها بغضب وقال بزعيق: اسمااااااااااااء وضحي كلامك 
اسماء قربت منو لغايت ما عنيهم اتقابلت وقالت: هسالك سؤال واحد بس ومن غير كد"ب يا عمرر وهعرف انك بتكدب ولا لا لو حركت عنيك من عنيااا 
عمر قرب اكتر منهاا وقال وهو عينو في عنيها: وانا موافق 
اسماء بدموع: مين سمر 
عمر: دي واحده كانت في حياتي بس صدقيني انا عرفت دلوقتي انها كانت غلطه مش اكتر وانو مكنش حب.. 
اسماء استغربت انو محركش عينو من عنيها وحست بصدق في عنيه وقالت.. 
اسماء:بجد 
عمر بحب: بجد 

وفضلت عنيهم متعلقه ببعض وبهدوء قرب منها وطبع بو*سه علي شفا*يفها وهي استسلمت ليه وهو ابتسم من جواه انها مبعدتش وقربها اكترر وبعد شويه بعدها علشان تاخد نفسهااو حضن وشهاا الصغيرر اللطيف بايدو وقال بكل هدوء وحنيه: موافقه تكملي حياتك معاياا 
اسماء بصدمه: اييه يعني ايه
عمر ببتسامه: يعني تتجوزيني 
اسماء بستغراب: طب ما احنا متجوزين يا عمر 
عمر بضحك: لا يا عيون عمر كده مش متجوزين خالص لان مكنتش متجوزك بأرادتي امال دلوقتي بقاا عاوز اتجوزك في العلن وتبقي حرم حظابط عمر المحمدي قدام كل الناس واعملك اكبر واجمل فرح في الكون كلوو 
اسماء بدموع: انت بتتكلم بجد يا عمررر 
عمر شالها وقال وهو شايلها بين ايديه: بجد يا قلب عمرر 
وحطهاا علي السر*ير وغطهاا وباس دمغها وقال: هروح اجيبلك حاجه تكليها واجي ماشي 
اسماء بحب: ماشي يا حبيبي 
عمر ابتسملها ومشاا.. 

عند ياسمين في القصرر.. 

الخدامه وهي بتخبط علي باب اوضت ياسمين 
ياسمين: ادخل 
الخدامه: محمد بيه عاوز حضرتك تحت يا هانم 
ياسمين ابتسمت بسخريه وقالت: قوليلو الهانم نازله اهي 
الخدامه: حاضر 
وسبتها ونزلت وياسمين وقفت قدام مرايتهاا وقالت.. 
ياسمين: هششش اهدي خاالص كلو هيعدي ولازم تواجهيه وتكوني قويه زي ما زين علمك ايوا انت اخت النقيب زين سيف الدين وعيب اوي انك تخافي وفعلا هي عندها حق انا منفعش ابقا لي محمد ومحمد مينفعش يبقا لياا مينفعش 
واتفتحت في العياط بس قررت انها تبقا قويه وراحت غسلت وشها ورجعت حطت ميكب اوفر اوي 
وخدت نفس عمييق ونزلتلو وقالت: 
اسماء بغرور مصتنع: اهلااا يا محمد 
محمد بستغراب من شكلهاا لانها مش عادتها بتحط ميكب بشكل ده.. 
محمد: اهلا يا حبيبتي عامله ايه 
اسماء ببتسامه مزيفه: كويسه اوي الحمدلله 
محمد بستغراب: متأكده 
ياسمين: ايوه متاأكده طبعاا 
محمد قرر انو يتجاهل افعالها دي وقال ببتسامه جميله: 
محمد: تيجي نخرج انا وانتي وريماس شويه واهو يعني نغير جو 
ياسمين: مش هينفع للاسف لاني نازله اعمل شوبينج مع صحابي 
محمد: يعني صحابك اهم مني 
ياسمين: لا مش القصد يا محمد يعني بس انا عاوزه انزل مع صحابي 
محمد اتعصب وقال: ياااااااسمين بطلي بقاا برود*ك ده وقولي في ايه من الاخررر 
ياسمين بهدوء عكس الي جواهاا: فيها ان احنا مينفعش لبعض ياا محمد 
محمد بصدمه: قصدك ايييييه يعني بعد كل الي عملتو علشانك جايه تقوليلي احنا مننفعش لبعض يا ياسمين حرام عليكي بقااا انا مش بصعب عليكي 
ياسمين قامت واديتو ضهرها وقالت بلا مبالا: انا اسفه انت تستاهل احسن مني بكتيررر 
محمد بصلها بو*جع ودموع وقرر انو يمشي بسرعه علشان ميبينش ضعفو قدمهاا.. 
وطلع بسرعه البرق ركب عربيتوو والدموع نزلت من عينو غظبن عنوو وقال بزعيق وعصبيه: كفاااايه بقااا يا محمد الي انت بتعملو في نفسك ده علشانهاا كفااايه فوووق بقااا هنساكي يا ياسمين هشيل حبك من قلبي حتي لو بي المو*ت.. 

عند ياسمين طلعت تجري علي اوضتها والدموع هربت من عنيهاا وفضلت تبكي بقوووه وقالت: انا اسفه يا محمد والله انا اسفه بس غظبن عني صدقني والله.. 

جمااعه انا هعيط وانا بكتب ام البارت ده والله 🥺😂

عند زين ونيره كانت نيره صحت لقت زين نايم في حضنهاا نفس النومه متحركش من ساعت ما نامو ابتسمت وهي بتحضنو ليها وبتلعب في شعرو وقالت بكل حب: بحبك يا زين الرجال كلهم بحبك يا زين اوي والله
زين رفع عينو ليها وقال بحب: مش قدي والله يا عمري 
نيره بدموع: زين انا خايفه اوي 
زين قام بسرعه ومسح دموعهاا وقال: انتي بتعيطي ليه يا حبيبتي 
نيره بعياط اكترر: انا حاسه احساس غريب اوي حاسه اني هبعد عنك حاسه باحساس غريب اوي يا زين انا مش عاوزه ابعد عنك يا زين حتي لو كان بي المو*ت
زين استغرب من كلامها وقال: نيررره اي الي انتي بتقوليه ده كده تزعلي منك زين حبيبك صدقيني يا حبيبتي مفيش اي حاجه هتفرقنا ابداا عن بعض 
زين حضنهاا بتملك كأنو كان عاوز يدخلها بين ضلوعو وقال فنفسوو: انا الي قلقان اوي يا نيره والله مش عارف حاسس ان حاجه هتحصل كبيره اوي ربنا يستررر..... 

انا عارفه انو بارت حزين اوي بس شدو حيلكم معايا كده علشان كل الي جاي صدقوني هنعيط كتيرر اوي 😂😂🥺بهزرر طبعاا اوعو تعيطو اتفرجو واقرأو بس من غير عيااط ونكمل في البارت الجاي ان شاءلله وتفاعل بقا ياا قمرراتي دمتم في حفظ االله🤎✨. 

بقلمي✍🏻/Hala Ahmed. 

#الدكتوره_والمغرور

شاهد 👈 الحلقه السادسه والعشرون

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -