روايه الدكتورة والمغرور الفصل الحادي والثلاثين الكاتبه الصغيره

أخر الاخبار

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الحادي والثلاثين الكاتبه الصغيره

 دار الروايه المصريه

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الحادي والثلاثين الكاتبه الصغيره

روايه الدكتورة والمغرور الفصل الحادي والثلاثين الكاتبه الصغيره

البارت31:الدكتوره والمغرور. "
تفااعل يقمررراتي
_____________________________________
عند نيره كانت مربوطه ع كرسي في مكان مهجور وضلمه جدااااا وكانت بتصرخ بكل قوتهاا وبتعيط ع امل ان حد يسمعها في المكان ده ويأنقذها من الي هيا فيه ده.... 
نيره بعياط: يا تراا حد لحقك ولا لا يا زيين ياارب يكون حد لحقك يا حبيبي انااا خايفه يا زين ارجوك متسبنيش يا زين متسبنيش واكملت بعيااط اكترر وصراخ زييييييييييييييين حبيبتك هتتخ*نق هناااا 


عند زين في الفيلاا كان محمد وعمر وصلوو عندوو. 
محمد وهو بيسندتو: زين فوق يا زين 
محمد حطو ع السر*ير وجابو دكتور ليه ولهشام وبعد شويه الدكتور عالج زين ومشااا.. 

عمر بصدمه: اي الي حصل يا محمد وفين نيرره انا قلبت عليها الفيلاا مش لقيها قولت يمكن استخبت بس ملقتهاش 
محمد بدموع: اكيد خطفو*هاا يا عمرر 
عمرر بانفعال: اعااااااااا وربنا ما هرحمك يا حسااام وهدفعك تمن كل الي عملتوو ده.. 
محمد بضيق: ادعي بس ان زين وهشام يقومو بسلامه

وبعد شويه فاق زين وقام بسرعه وشد المحاليل الي في ايدو.. 
محمد راح عندو وحاول يهديه: زين اهدا يا زين 
زين بصلو بعصبيه وعينوو كلها دموع: ابعددد يا محمد اخدو مررااااتي 
عمر: اهدا يا زين هنوصلها والله متقلقش 
زين وهو بيقوم: محدش هيجيب مراتي غيرري اوعو من وشي 
سبهم ومشاا ومحمد نزل وراه وعمر فضل جنب هشام.. 

زين وهو بيسوق العربيه بسررعه وقال بدموع: استحملي شويه يا نيره يا حبيبتي علشان خااطري والله لندمهم كلهم واحد واحد والله لمو*تهم قداام عينك والله لجبلك حقك انتي وياسمين مش هر*حم واحد فيهم... 

عند زين وصل مركز الشرطه ودخل مكتبو وطلب حد.. 
وبعد شويه سمع خبط ع الباب.. 
زين بزعيق: ادخل 
احمد: انا تتبعت الجهاز يا زين بيه وقدرت احدد المكان بظبط بس المكان بعيد شويه هياخد 3ساعات 
زين بفرحه: هوصلو في ساعه واحده بس جهزت القوه 
احمد: كلو جاهز يا فندم ومستنين اشاره من حضرتك علشان نطلع
زين: ياله وراياااا 
زين طلع بسرعه ركب عربيتو وفرح ان قدر يوصلهاا 
زين بدموع: الحمدلله انها فضلت لبسه السلسله 

فلاش باااك 
في المستشفى عند اسماء كانو نيره وزين قعدين في كافيه المستشفى.. 
زين وهو بيطلع علبه قطيفه لونهاا اسود من جيبو.. 
زين بحب: اي رايك يا حبيبتي 
نيره بفرحه: الله دي ليااا اناا 
زين ببتسامه: وهو انا عندي حد غيرك يعني 
نيره بحب: دي جميله اووووي 
زين قام من مكانو ولبسها السلسله وبا*س ايديها بكل لطف.. 
نيره بدموع: انا بحبك اوي يا زين 
زين: بحبك اكتر يا عيون زيين 
زين فنفسو: انا اسف يا نيره بس كده هعرف اوصلك لو حصل اي حاجه لقدر الله بس ان شاء الله مش هيحصل حاجه 

باااااك.. 

زين كان سايق العربيه وبيدعي انو ميحصلش لي نيره ولا ياسمين اي اذي.. 

عند دولت ام نيره كانت قاعده مع بنتها ملك وكان باين عليها حزينه وخايفه.. 
ملك بهدوء: مالك يا ماما حساكي مش كويسه انتي تعبانه 
دولت بنبره كلها حزن: مش عارفه قلبي مقبوض كده من الصبح وخايفه اوي ع نيره مش عارفه ليه من ساعت مصحيت وانا قلقانه وقلبي مليان خوف وحزن عليها عمري مخوفت عليها بشكل ده مع انها كانت بعيده عني كل السنين دي 
ملك وهي بتحاول تهديها: خيرر يا ماما ان شاءلله مفيش اي حاجه وانا هخلص شغلي وهروحلها اطمن عليهاا 
دولت تنهدت وقالت: ماشي يا حبيبتي روحي انتي ع شغلك ربنا يوفقك يارب 
ملك بحب: يارب يا روحي مع السلامه 
دولت: مع السلامه يا بنتي ربنا يسترها معاكي ومع نيره ياارب ربنا ميوريني فيكو اي حاجه وحشه.. 

عند نيره كانت نايمه مكانها من التعب فجأه فتحت عنيها ع ضوء نور قوي جداا.. 
حسام بسخريه: اي يا قمري كل ده نوم 
نيره بصتلو بقرف وقالت: زين مش هير*حمك يا حسام 
حسام ضحك بستفزاز وقال: زين بيه بتاعك ده ميعرفش يعمل اي حاجه 
نيره بستفزاز: ايوه ودليل ع كده انو فضل مخليك مسجو*ن ومطلعكش الا بمزاجو
حسام اتعصب وراح ضر*بها بلقلم بوقها نز*ف من قوه القلم.. 
نيره بغرور: انت كده مفكر نفسك بقيت راجل يا حسام لم ضر*بتني 
حسام قرب منها ومسح ع شعرها بهدوء.. 
نيره بعصبيه: شيل ايدك يا حيوووا*ن 
بصلها بسخريه وقرب منهاا وولسه هيبو*سها جيه واحد من وراه وضر*بو بي البوكس وقع ع الارض
حسام بتوتر: انا كنت بخوفها بس يا مروان بيه والله 
مروان بعصبيه: انا مش قولتلك متقربش من المكان هنااااا خااالص 
حسام: انا اسف. 
وفجأه دخلت عليهم رنيم وقالت بفرحه: هي فين
مروان بسخريه: اهلا رنيم هاانم 
رنيم: اهلااا 
نيره بصدمه: رنيم 
رنيم: ايوه يا روح قلبي رنيم مفجأه حلوه صح 
مروان: انا جالي تلفون هطلع اعملو واجي وشاور لي حسام يجي معاه وخرجو الاتنين... 
رنيم بدموع: مكنتش عاوزه اعمل كده بس زين الي عمل كل ده هو الي خلاني ابقا وحش*ه كده دايما يقولي انتي اختي وانا انا كنت شيفاه كل حاجه بنسبالي 
وطلعت مسد*س من الشنطه بتعتها وقالت: سامحيني يا نيره 
وحطت المسد*س ع دماغ نيره.. 
نيره غمضت عنيها بدموع وقالت: بحبك اوي ياا زين اتمنا انك متنسنيش كان نفسي اقضي عمري كلو معااك.. 

ورنيم بتحرك ايديها ببطيء ع زرار المسدس وفجأه ضربت وغمضت عنيهاا بخوف.... 


توقعاتكم يا تراا نيره ما*تت 
وزين هيقدر يوصلها هي وياسمين فعلا ولا لا 
ومين مروان ده الي عاوز ينتقم من زين واتشارك مع حسام في خط*ف نيرره



ونكمل في البارت الجاي تفااااااااعل يا حلوووين.. 🤎✨
بقلمي/Hala Ahmed💗. 

#الدكتوره_والمغرور. "

شاهد 👈 الفصل الثاني والثلاثين

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -