روايه حب خارج نطاق قسوته الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسمله بدوي

أخر الاخبار

روايه حب خارج نطاق قسوته الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسمله بدوي

 دار الروايه المصريه

روايه حب خارج نطاق قسوته الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسمله بدوي


روايه حب خارج نطاق قسوته الفصل الحادي عشر 11 


ال 
يونس انت تعمل كدا.. حرام عليك انا وثقت فيك... بس خلاص انا هريحك مني انهت جملتها واطلقت العنان لساقيها ولسا هتفتح الباب... لقت نفسها متشاله على كتفه 
يونس بهدوء مُخيف.... ايه الِ كُتتي هتعمليه دا 
كيرال بصراخ..... ابعد عنييييي ابعد عنييي احسنلك بقووووولك ابعد عنيييييييي حرااام عليك بقاا سيبني فِ حالي وفضلت تتحرك وتضر.ب فيه بهستريا.
يونس رماها على الكنبه واعتلاها وكبل يديها بيده ورفعهم فوق راسها وقال بصوت زي فحيح الافعى .... عيزاااني اسيييبك فِ حااالك.. انتِ حاااالي وانا حاااالك 
نارين بغِل..... مااا تسييبنها تغووور يا يونس الله.. قاطعها وهو بيشدها من شعرها 
نارين بصدمه وخوف.... ااااه ااااه شعري شعري انا انا عملت اي بس اااه شعري يا يونس 
يونس بعصبيه..... ماااسمعش صووووتك فاااهمه مسمعش صووتك من سُكات تطلعي تلمي هدموومك وعلى بيت اهلك عِدل فاااهمه
نارين بعصبيه..... ودااا كُله لييييه انااااا عملت اي وبعدين ماا انت كُنت كويس من شويه فِ ايييييه بقا
كيرال بتحاول تزُقه بس هو كان اقوى وبصلها بعصبيه.... اسكُتي بقاااا وبطلي حركه 
كيرال بعييط وصراخ..... ابعد بقاااا ابعد عنييي ابعد عنيييي احسنلك سيبني امشيي
يونس قام وشاورلها على الباب بصوت زي فحيح الافعي..... امشي 
كيرال وقفت وبصتله كتير ودموعها مغرقه وشها.... ولسا هتتجه للباب.... يونس وجهه كلامه لِ سندرا.... بقا هو انتِ يابنت***** الِ عملتي كدا وربنا مانا عاتقك...غووووري وشيييي واما كلامي مش معاكي كلاامي مع ابوكي واخوكي غوووري وورقتك هتوصلك اخلصييييي
نارين بصدمه.... هطلقي يا يونس هطلق ام ابنك يا يونس عشان الطفله دي.. هو دا الِ وعدتني بيه.. وان جوازك منها بس عشان خاطر امك.. حبيبتها يا يونس صح 
يونس ببرود.... ايوا حبيبتها يا نارين 
نارين بدموع.... طب وانا انا مراتك قبل منها وكمان ام ابنك هطلقني بسببها
يونس بغضب جحيمي..... انت الِ وصلتيني لِ كدا هي ملهاش ذنب فااهمه هي ملهااش ذنب انتي السبب انتي الِ خربتي بيتك بايديكي بعماايلك السوووده دي وانا حذرتك مره واتنين ابعدي عنها ملكيش دعوه بيها انما انتِ ازااي تسمعي الكلمه من اول مره ازاااااي واهو هتدفعي تمنها غالي اهو 
نارين بوعيد.... ماشي يا يونس ماشي بقا انا نارين بنت السفير ياسر المصري يحصل فيا كدا ماشي ومشت وهي بتتوعدلهم
كيرال وافقه بترتجف من الخوف بس بتحاول ترسم الشجاعه 
يونس بصلها كتير بعتاب ولسا هيمشي مسكت ايده بلهفه.... يونس انا ايه الِ يعرفني انك بتعمل كدا عشان تخليها تعترف 
يونس بسخريه.... في حااحه اسمها ثقه يا كيرال 
كيرال بحزن طفولي صدمُه..... كيرال.. خلاص مابقتش قلب يونس 
يونس بعصبيه مزيفه بيداري بيها ابتسامته..... احناااا فِ ايه ولا ايه 
كيرال سابت ايده بحزن وبصتله ببراءه ... انا اسفه 
يونس وهو بيحاول يبعد عينه عن عينها قبل ما يضعف وياخدها فِ حضنه..... وانا مش متقبل اسفك وحاسبي عشان ورايا شُغل كتير
عند قدريه تحت 
نارين بعييط ووعيد... بقااا انا يحصل فيا كدا يا ماما انا يقول غووري وورقتك هتوصلك انا 
قدريه بعصبيه.... ماا اهو انت غبيه برضو راحه تعترفيله وحتى لو كان قالك انه بيمثل عليها.. عماايله ولهفته وخوفه وحمقته عليها دووول اي دا انت اكتر واحده عااارفه ومتأكده انه مش تمثيل 
نارين بغيظ..... قدر يضحك عليا وصدقه غبيه انا غبيه بس وربنا لاخد حقي منها انااا يفضل عليا حتت عيله زي دي اناااا بس ماشي كُله بأوانه والله لعرفها الجر. بوعه دي امامها كويس وهطلعه عليها
قدريه بتوجس...... هتعملي اي 
نارين بخبث.... بدل ما هخليه يطلقني انا هخليه يطلقها هيا 
قدريه بدهشه.....ايه..انتِ شكلك لسعتي على الاخر باين..
نارين بشر.....قصدك فوووقك... بنت ال**** الِ فوق سمعتها اول امبارح بتكلم واحد فِ الفون وقاعدين يحبوا فِ بعض 
قدريه بصدمه.... ايه لا لا شكلك غلطانه ولا حاجه البت دي عمرها ما تعمل كدا
نارين بصتلها وعيونها حرفيا بطلع شرار..... واللهِ.. وانتي بتدافعي عنها ليه كدا
قدريه بثقه...... انا واثقه البت بريئه وعمرها ما تعمل كدا تلاقيقي سمعتي غلط 
نارين بعصبيه..... لا ماسمعتش غلط يا حماتي والبت مش بريئه دي شيطا. نه وانا متأكده انها كانت بتكلم حبيبها وبعدين اوعي تصدقي حكاية انها ممكن تحب ابنك دي دا هو اكبر منها ب 14سنه يعني قد عمرها مرتين يوم ما هتحب هتحب حد من سنها.. ولو مش مصدقاني تعالي شوفي معايا وهي بتقابل حبيب القلب النهارده على الساعه 3 هتقابله ورا الجنينه وهي متأكده ان الجنينه الِ فِ الحاره من ورا اتقفلت محدش هيشوفهم... بس اتصلي بيونس وخليه يجي بسرعه 
قدريه سكتت وبان عليها الاقتناع ونارين ابتسمت بخبث اما حست انها اقتنعت بكلامها.. 
عند كيرال رايحه جايه وباين عليها الخوف والتوتر الشديد.... يارب انا عارفه الِ بعمله غلط واني مفروض اعرفه.. بس احمد محلفني ما اعرف حد خالص ولو بابا شم خبر ممكن يقتل. ني فيها يااارب سااعدني وخليك معايا 
ثواني وفونها رن..... الو.... وانت والله وحشتني اوي اوي كفايا بُعد بقا يا احمد وجيب مراتك وابنك وتعالى وهو اما يشوفكوا هيحن وهيسامحك... بجد يا احمد يعني خلاص معُتش هتسااافر وهتفضل معانا... انا بحبك اوي اوي يا احمد.... حاضر هتسناك زي ما اتفقنا فِ الجنينه على الساعه 3 كدا... حاضر يا حبيبي لا اله الا الله مع السلامه يا حبيبي وسلملي كتير على حبيبه وميدو قلب عمتو باي..
كيرال نضفت الشقه وطبخت وخلصت الِ وراها لقت الساعه 3 جهزت نفسها واتصلت على يونس بس غير مُتاح..
كيرال بقلب مقبوض وخوف.... يارب .. رُد بقا رُد انا خايفه امشي من هنا وهو يجي من هنا.. وكمان مش هعرف هتأخر على احمد كدا ولازم اشوفه النهارده .. ياارب اعمل اي... لقيتها ايوا هنزل اقول لزينب وهي تبقى تعرفُه وفعلا نزلت 
كيرال فِ نفسها... ياارب زينب الِ تفتح بس من حظها قدريه الِ فتحت 
قدريه فِ نفسها وهي تطالعها من اعلى لِ اسفل .... ااه يا بنت*** معنى كد ان نارين كلامها صح.. خيييير
كيرال بخوف..... اااا ز زينب موجوده 
قدريه بطيبه مزيفه... مالك يا حبيبتي خايفه ليه بس ادخلي 
كيرال واقفه على الباب بخوف مش عايزه تدخُل..... انا انا عايزه زينب
قدريه بخبث..... امم زينب قولتيلي لا زينب مش موجوده زينب فِ الدرس انتي عارفه بقا انها فِ مدرسه بقا ومتعلمه ولازم تهتم بيه عشان تبقي حاجه حلوه فِ المستقبل
كيرال حزنت من كلامها عشان عارفه انها قاصده تجر.حها بالكلام بس ابتسمت بحزن..... اها ربنا يوفقها يارب احم هو ممكن اطلب طلب .. ممكن لو يونس جه تقوليله اني فِ السوق هجيب كام حاجه للبيت عشان مايقلقش عليا
قدريه بخبث...... ههه في قال السوق قال اه يابنت ال****.. عينيا ياحبيبتي حاضر 
كيرال بفرحه.....شكرا شكرا جدا ليكي بجد ومشت... شكلها بقت طيبه يارب تفضل كدا على طول 
قدريه شاورت لِ نارين بسرعه ولبست العبايه والطرحه بسرعه وخرجوا وراها بس وقفوا اول ما شافوا يونس 
يونس بقلق..... في اي ياامي خضتيني انتي كويسه فيكي حاجه انتي اول ما اتصلت بيا وقولتيلي تعالى حالا جيب في اي 
قدريه بسرعه وهي بتشده من ايده.... تعالى معايا وانت هتفهم كُل حاجه 
يونس لسا هيتكلم شاف نارين..... انتي لسا هنا بتعملي اي مش قوولتلك على بيت اهلك يالا 
نارين مثلت انها بتعيط.. قدريه بعصبيه.... مش وقته.. الوقتي هتعرف انك لو لفيت مش هتلاقي زيها وانك كنت مخدوع وشدته 
يونس لسا هيتكلم شاف كيرال... اي دا مش دي كيرال يا امي 
قدريه بخبث..... ايوا ما هو دا الِ انا عايزاك فيه تعالى بسرعه يالا عشان نلحقها عشان تعرف حقيقتها ال**** ... فضلت انده عليه واقولها راحه فين مردتش عليا ومشت.. عارف مراتك راحه فين... راحه تقابل حبيبيها يا يونس انا سمعتها وهي بتكلمه وراحه الوقتي تقابله فِ الجنينه من ورا 
يونس بغضب جحيمي..... اُميييي ايه الي بتقوووليه دا انتي عُمرك ما هتتتغيري ابدا 
قدريه بمسّكه..... بتزعقلي عشانها يايونس.. طب تعالى الوقتي معايا عشان اثبتلك 
يونس بهدوء مُريب.... انا فعلا هاجي معاكي بس عشان انا الِ اثبتلك اني كيرال مش كدا كيرال انضف من كدا بكتير يا اُمي بس دي ماتجيش معانا (يُقصد نيران) انا وانتي بس 
نيران لسا هتعترض.. قدريه بصتلها بمعنى خلاص.. نيران هزت راسها على مضض ودخلت بغيظ.. يالا يا ابني
_شوفت شوفت يا يونس شوفت بعينك.. يااما حذرتك منها وقولتك وانت مكذبني شوووفت. 
يونس عروق رقبته برزت وفكه اتشنج وعيونه اسودت اوي وهو شايفها فِ حضن راجل غيره 
 يونس بغضب جحيمي...... كييييييييييييييراااااااال 
كيرال بفزع لفت بسرعه وكانت هتُقع من الخوف ..ﯾُ يُونس

شاهد 👈 الفصل الثاني عشر

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -