روايه صغيرتي البريئه الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء أحمد

أخر الاخبار

روايه صغيرتي البريئه الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء أحمد

 
روايه صغيرتي البريئه الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء أحمد

روايه صغيرتي البريئه الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء أحمد


#صغيرتي_البريئه... #ال34
باسل بيوجه المسد"س ناحيه كمال وبغضب أعمى :امضي احسنلك
كمال بزعيق:مش همضي يا ابن المنصوري
باسل :يبقى انت اللي اختارت
و بيضر"به ر"صاصه في رجليه
مروان وخالد بزعيق :عملت اي يا مجنون

باسل بحده :التانيه هتكون في دماغك لو مامضتش وانا قت"يل الليله دي..... اصل مش هسيبك تد"مر كل اللي عملته بسهوله كدا

كمال كان بيصر"خ من الألم

باسل بخبث :تحب اجيب بنتك واخلي رجا"لتي يعملوا فيها زي ما ابنك كان هيعمل في مراتي ولا تمضي؟؟

كمال:كله الا نور انت فاهم

باسل بصوت عالي : ااااييييههه ومراتى ليه ابنك مفكرش انه عنده اخت ممكن يحصل فيها زي ما هو كان عايز يعمل في قمر

تعرف يا كمال انا والله العظيم مش مستغرب ان ابنك يكون كدا وانت ابوه..... امضي والا قسما بالله هتشوف بنتك ادامك بتترجاك تمضي

كمال بلع ريقه بصعوبه و مسك القلم و مضى

باسل بابتسامه خبيثه:لولا اني عايز اديت لمراتي وعد اني معملش حاجه تاذينا كنت قت"لتك دلوقتي حالا..... خالد تسلمه للبوليس.... انا همشي دلوقتي.... وانت يا مروان عارف هتعمل اي

مروان وهو بياخد الملف:عارف

باسل حط المسد"س وراء ضهره وطلع من المخزن... فضل يلف على محلات الفاكهه بيدور علي مانجه لكن دا مش وقتها...
واللي موجوده خضره لكن جتله فكره مجنونه وابتسم بخبث

بعد ساعات طويله رجع البيت
طلع على جناحه كان بيدور عليها لقها نايمه على الانتريه
لكنه وقف مصدوم لما شاف طبق كبير من الفشار و آيس كريم و اكل كتير ادامها... ضحك على شكلها وخصوصا لما شافها بتتفرج على الكرتون

رمي جاكيت بدلته على الكرسي بلامباله و قعد جانبها فضل يبصلها و شدها لحضنه
باسل بعشق: وحشتني اوي خالص المشاكل انتهت

قالها وهو بيد"فن راسه في رقبتها يستنشق عطرها
قمر صحيت و بعدت بسرعه و هي بتعيط

باسل :انا اسف اتاخرت بس كان عندي حاجه مهمه بخلصها

قمر بدموع: هو انت هتبطل تحبني؟؟ 

باسل باستغراب :في اي
.. هي دي هرمونات حمل ولا انا بيتهيالي

قمر وهي بتبص للأكل :انا بصراحه بقيت اكل كتير اوي بس غصب عني بحس اني جعانه وشكلي هيبقى وحش

باسل كان كاتم ضحكته عشان ميضايقهاش:انتي هبله صح؟؟
هو انتي فاكره اني بحبك عشان شكلك ولا اي و بعدين انا اصلا كنت عايزه اقولك ياريت تتخني شويه لأنك رفيعه 

قمر بزعيق:يعني شكلي مش عجبك

باسل :عليا النعمه هي ... هرمونات الحمل دي هتودينا في دا"هيه يا بنت الحلال ف اهدي

قمر ببكاء:خالص قوم نام انا مش عايزه انام

باسل :والله

قمر بغيظ :اه قوم ياله

باسل : فعلا انا عايز انام

قمر لنفسها:اهو ولا فارق معه واحد معندوش

باسل قاطع أفكارها وهو بيشيلها
قمر:بتعمل اي؟

باسل ساكت مش بيتكلم حطها في السرير و دخل ياخد شاور

بعد مده خرج وهو ماسك الفوطه بينشف شعره بيبصلها لقها نامت ابتسم وراح ينام شدها لحضنه وغمض عنيه وهو حاسس بيها وبانفاسها الغير منتظمه عرف انها صاحيه

باسل بهمس :انا بحبك معنديش اي حاجه تانيه اقولهالك غير كدا وعمري ما هبطل احبك حتى لو شكلك اتغير... انا بحب روحك يا قمر خليكي واثقه من حبي ليكي

قمر بدموع:انااسفه مش عارفه اي اللي بيحصل بس حاسه بكل حاجه متلغبطه انا اسفه
.
باسل رفع راسها وبصلها بهدوء و با"سها و قربها منه و......

في صباح يوم جديد......
باسل صحي من النوم وابتسم وهو باصص لقمر اللي نايمه على صدره وشعرها مشعث بطريقه لطيفه طبع قب"له خفيفه على جبينها و قام اخد شاور

بعد مده
قمر قامت وبتتاوب مكنتش فايقة لقيت باسل واقف أدام المرايه بيلبس بدلته

قمر :صباح الخير
باسل :صباح الورد على عيونك

قمر: ااامم هي الساعه كم

باسل :تجلها عشره ونص

قمر :ينهار ابيض انا نمت كتير اوي.....
قامت بسرعه و دخلت اخدت شاور هي كمان

بعد ساعتين
باسل :ياله اجهزي

قمر :ليه؟ وبعدين غريبه مروحتش الشركه

باسل :لا ما هو احنا مش هنسافر

قمر:نسافر!!! ليه؟ اقصد دلوقتي؟ فين؟

باسل بخبث:الصين

قمر:الصين؟؟؟ ليه أن شاء الله

باسل : بصي هو الصراحه كان عندي صفقه هناك الناس كانوا هيجوا مصر ونخلص الاتفاق هنا لكن غيرت رأي وقالتلهم اني هسافر انا وانتي

قمر:برضه مش فاهمه ليه تغير رايك

باسل :تغيير جو دا مبدئيا... حابب انا وانتي نقضي وقت هناك.... و بعدين في مكان هناك عايزك تشوفيه وانتي معايا.. فجهزي نفسك عشان في مفاجآت كتيررررر

قمر:باسل انا حامل مينفعش اركب طياره

باسل بحب وهو بيحضنها :اكيد مش ناسي حاجه زي دي... وكلمت الدكتوره بتاعتك وهي هتكون معانا في الطياره عشان لو حصل اي حاجه لا قدر الله... بس الدكتوره قالت إن مفيش خطر عليكم.... انا عمري ما هخاطر بيكم عشان حياتي مش هتكمل غير بيكم

قمر :شكر لأنك في حياتي

باسل :ياله اجهزي بدل ما هرمونات الحمل تقلب معاكي

قمر ضحكت ودخلت تغير

لكن فجأه صر"خت بأعلى صوتها باسل اتخض و بسرعه دخل الاوضه و شافها..... 

و بما ان فاضل اخر بارتين او بارت هينزل بعد بكرا لان عندنا بكرا ترويق كالمعتاد يوم الوقفه
وكل سنه وانتم طيبين
ان شاء الله هينزل يوم العيد ويمكن انزل بارت كمان شويه والاخير يوم العيد

               شاهد 👈 الفصل الخامس والثلاثون والاخير

#صغيرتي_البريئه
#دعاء_احمد
#البارت34
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -