روايه عشق الروح الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين عبده

أخر الاخبار

روايه عشق الروح الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين عبده

روايه عشق الروح الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين عبده

 روايه عشق الروح الفصل الرابع 4 بقلم ياسمين عبده 

رواية -عشق-الروح 💖
________________
الجزء الرابع💫
ملك قعدت على الترابيزةبتبص لقيت الي في وشها .
ملك بااستغراب : انت مين
المجهول :انا خالد وحابب انك ارقصي معايا ياقمر ولو يعني تكرمتي وشلتي النقاب علشان نشوف جمالك زي عيونك الجميلة دي ولا لا
ملك بصدمة :مين انت اصلا انت اتجننت ابعد عني وسابته وكانت هتقوم مشي راح خالد ماسك أيدها وحاول يتقرب منها وهيا بتبعدوا عنها وبتعيط بس لقي بوكس في وشه من شدته وقع على الارض كان ده يونس
يونس بغيرة وغضب جحمي :مسكه انت اتجننت ازاي تمد ايديك عليها أو تجرء انك تقرب منها ونزل فيه ضرب
خالد لاستفزاز ومسك ايد يونس :وانت مالك وبعدين دي تخصك في حاجه دي شكلها مدوراها بقا ولبسه النقاب تداري فيه فضحتها وا
وقبل مايكمل كلامه كان يونس فلات أيده منه وكمل ضرب فيه والناس بتحاول تفرق مابينهم لحد مقدروا يبعدوا يونس عنه بصعوبه
خالد بكدب :هيا الي حاولت تقرب مني وانا كاراجل مقدرتش اقاوم
يونس بغضب جحمي :اخرص يا🐕اياك تجيب سيرت مراتي على لسانك تاني مراتي اشرف منك ياو*س*خ
كانت ملك تبكي ولكن استمجعت نفسها وقالت بشجاعه :كداب والله العظيم وبعدين انا اقرب منك ليه انا ست متجوزة وماقدرش اخون جوزي حتى لو بااحلامي فاهم ولا لا
يونس بغضب :متبرريش حاجه يتملك انا عارف انو ده وسخ وهيفضل كده وشد ملك من أيدها وخرج وساب  منه في القاعه هيا هتفرقع من الغيظ قامت وراهم
يونس بغيرة وغضب :انتي ايه الي جابك ردي عاجبك كده بقتي فرجه للخلق ولا عاجبك كل واحد يمسك ايدك شوي رودي لقي كف نزل على وشه
ملك بعياط :اخرس انا اشرف من اني اعمل كده فاهم ولا لا وبعدين سألته وجريت ركبت تاكس ومشت فضل يونس واقف بصدمة بس هو أدرك انو أخطأ في حقها بس مش هينسلها الكف ده ابدا وكان لسه عيركب عربيته لقي منه بتمسك ايده
منه بغضب وغيظ :انت ازاي تعمل كده وتسيب الفرح وتمشي
يونس بغضب :خلاص الفرح خلص هتيجي معايا ول امشي واسيبك
منه باسرع: لا لا انا همشي معاك
يونس : اركبي يلا
منه بخوف منه :حاضر وركبت جنبه
كان يونس بيسوق بسرعه البرق
منه بخوف :يونس هدي السرعة لوسمحت مردش يونس عليها وساق بسرعه اكبر
منه بخوف اكتر وصريح:يونسسيسسس هدييييييي السررررعه هانموووت  حاسب يايونس حاسسسسسييب
وقف يونس العربيه بسرعه وبعدها ساق براحه
منه بعياط وخوف من يونس : يونس انت بخير مردش عليها يونس بس فكر ازاي يخلي ملك تندم على الي هيا عملته
وصل يونس البيت  واول ما دخل
يونس بخبث وبأعلى صوته :اتفضلي ياقلبي برجلك اليمين  نورتي بيتك والي هنا موجودين على شان خدمتك
منه بفرحه  :حبيبي يايونس
يونس :مفيش حاجه تغلى عليكي ياقلبي
منه بسعاده :بحبك يايونس بحبك والفلاحه دي ملهاش مكان بنا
كانت ملك تستمع لكلامهم وتبكي بحرقة إلى أن استمعت لصوت يونس
يونس بصوت عالي :ملك مللللك  
لم ترد عليه ملك يونس اتعصب  راح رايح عند باب أوضة ملك وخبط جامد على الباب
يونس بغضب: أن مفتحتيش هكسر الباب
ملك بخوف :انت عايز مني ايه سبني بقا في حالي
يونس بسخرية :انتي بتحلامي كتير فوقي بقا من احلامك دي
ملك :مش هفتح
يونس بغضب: قسما بالله أن مفتحتيش الباب خلال دقيقه لكون كسره وهاوريك وش مش هيعجبك ابدا
خافت ملك ولبست النقاب وبعدها خرجت اتغاظ يونس أنها لبست النقاب
يونس بغيظ :انتي لبسه النقاب ليه ردي
منه بااستنكار :طيب ماتسيبها لبسه النقاب فيها ايه وبعدين انت قولت انك عمرك ماشوفت شكلها ولا عايز تشوفه لحد ماتطلقوا  
ملك :زي ماسمعتها كده احنا هانطلق فاملكش الحق انك تتكلم معايا
يونس :اومال مين ليه الحق ها ردي انا جوزك لحد مانطلق وراح خلع النقاب عن ملك بقوة  
منه انصدمت من جمالها
منه بغيرة وحقد :ايه ده بقا انت شلت النقاب ليه
يونس بسخرية :مراتي وانتي مالك أن نا عايزها كده لحد بقا مانطلق دا أن حصل
منه بغيرة. :مسكت في ايد يونس طيب مش يلا ياحبيبي ندخل اوضتنا
يونس بخبث :طبعا ياحبيبتي يلا  كل هذا امم ملك اللتي كانت تحاول جاهدة الا تبكي
يونس : يلا ادخلي جهزلنا الاكل وجبيه على اوضتنا فهمتي
ملك بغضب :انا مش خدامة عندك انت والهانم عايزين اكل تدخل تجهز هيا انا مليش دخل
مسك يونس ايديها بعصبيه احست ملك فيها برجفة في يدها
يونس بغضب خمس دقائق والاقي الاكل عندي والا. اوريك الوش التاني وساب أيدها بنعف ودخل هو ومنه
كانت ملك بتعيط على حالها فجأة الباب خبط بتفتح الباب بعد ما لبست النقاب بصت بصدمة :انت .......
يتبع........
Yasmin Abdo ❣️
دمتم في رعاية الله وامنه 🌺

       شاهد 👈 الفصل الخامس 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -