أخر الاخبار

روايه اغتصاب ملاك الفصل الاول 1 و الفصل الثاني 2 بقلم نورهان قطب

 روايه اغتصاب ملاك الفصل الاول 1 

روايه اغتصاب ملاك الفصل الثاني 2

روايه اغتصاب ملاك الفصل الاول 1 بقلم نورهان قطب

روايه اغتصاب ملاك جميع فصول الرواية كامله


لااااااا يا بااااسم ارجوووووك انا زي اختك يا بااااسم متعملش فيا كددده 
ولكن هج*م عليها كالمف*ترس ينه*ش في فري*سته ق*طع ملابسها كال*وحش ويقب*لها بع*نف 
خلاص هتبجي بتاعتي أدام محصلش بريضاكي يبجى غصب عنك
كانت تبكي بشده لقد اغتص*بها أنها طفله في عمر الخمسة عشر ولكنه قلبه من حجر لا يرحم كانت حالتها صعبة جدا ترتعش بشده حاولت أن تلملم ما تم*زق من ملابسها بعد أن هرب هذا الجبان دخلت عليها زوجة أبيها وانصدمت مما رأته
الحجني يا عباس تعالي شوف بنتك 
في اي يا مرا 
نظر إلي حالة ابنته واقترب منها بصدمه وقال وهو يضربها على وجهها
مين جووووولي مييييين 
نظرت له وهي ترتعش غير قادره على قول شئ أنها في صدمه أتى ابن عمها باسم وكأنه لم يفعل شئ
ايه اللي بيحصل اهنه
تكلمت فوزيه زوجة عباس
بنت عمك جبتلنا الع*ار لحد عندينا انا جولت جوزوها مسمعتوش كلامي 
اتكتمي ي مرا اما نشوف هنعمل اي في المصيبه دي 
انت لسه هتفكر انت لازم تغسل عا*رك بايدك اللي زي دي لازم تنج*تل
تكلم باسم وكان ما أراده سيحدث
انا هتجوزها 
نظرت له الطفله البريئه ملاك وهي اسما على مسمى نظرت له بصدمه هو فعل هذا لأنها رفضته من قبل حاولت أن تقف ووقفت واقتربت من أبيها وتحدثت بصوت مرتعش
بس انا مش موا...
وقبل أن تكمل كلامها ضر*بها أبيها ضر*بة اوقعتها على الأرض وص*رخ قائلا
انتييييي لييييكي عييييين تتكلمي بعد اللي حصل ده 
نظرت له بعين حمراء من البكاء
ي بابا انا....
قاطعها مره اخرى 
انتي احمدي ربنا أن حد هيرضى يتجوزك غير كده انا كنت جتل*تك كتب الكتاب بالليل سامعين 
خرج أبيها وزوجته من الغرفه ونظر باسم إليها مبتسما كل ما خطط له سيحدث وخرج من الغرفه وكانت ملاك تبكي بشده كان كل حلمها أن تلعب مع الاطفال أن تعيش سنها لما حدث كل هذا وستت*عذب أكثر أن تزوجته أنه لا يرحم فكرت كيف ستتخلص من هذا الزواج وكان الحل هو أن تهرب....
اغتصاب_ملاك
بقلم_نورهان_قطب
البارت الثاني
صر*خت زوجة أبيها 
يا خر*اب بيتك ي عباس يا خر*اب بيتك ي عباس
أتى عباس عندما سمع صوت صرا*خها
في اي يا مرا بتص*وتي أكده لييه
بتك هربت يا عباس مش مكفيها أنها جابتلنا الع*ار عايزه تفضحنا جدام الخلج مانا جلتلك اكتل*ها مسمعتش كلامي
نزل عليه الكلام كالص*اعقه 
اي هربت
ايوه هربت يا عباس شوف بجا هتداري عالف*ضيحه دي ازاي 
طلب عباس من باسم أن يأتي ليرى حل لهذه المص*يبه التي حلت عليهم ولكن من سبب هذه المصيبه أنه من يطلب منه المساعده 
بتجول اي
اللي سمعته يا باسم البت هربت وانا مش عارف هنتصرف ازاي وهنجول للناس ايه 
طيب هنعمل اي في المص*يبه دي
بجولك اي انت تروح تدور عليها في كل حته جبل ما نتف*ضح يا ولدي 
متخافش مش هتعدي الليله غير لما الاجيها وهتلجى جزاتها 
ذهب باسم ليبحث عن ملاك ولكنها فور خروجها من البيت ذهبت إلى محطة القطار وأخذت قطارا وذهبت الي القاهره هروبا من أبيها وابن عمها ولكنها لا تعرف اي شي عن هذه المدينه أنها لم تراها من قبل ظلت تمشي في الشوارع وهي لا تعرف أين تذهب تعبت جدا واغمى عليها فراتها بنت في عمر السابعة والعشرون فأخذتها الي المستشفي وكانت تعمل بها طبيبه اسمها هدى
انا فين 
اطمني انتي في المستشفى انتي بقيتي كويسه كان شوية هبوط والحمد لله تقدري تروحي بيتك
بيتي 
ايوه هو انتي ساكنه فين واوصلك بعربيتي 
توترت ملاك ولكن أجابت بصراحه بلهجتها الصعيديه
انا لسه جايه القاهره ومعرفش حاجه اهنه
انتي من الصعيد 
ايوه 
طيب اي رايك تيجي تعيشي معايا انا كده كده عايشه لوحدي في الشقه اي رايك 
بس
بصي انتي شكلك صغيره وكمان ملكيش حد هنا صح فتقدري تعيشي معايا ومتخافيش انا عايشه لوحدي وليا اخ محامي بييجي يزورني مرتين في الأسبوع قولتي اي
وافقت ملاك على هذا العرض وعدت الايام واصبحوا اصدقاء وفي الجهة الأخري لم يجدها باسم حيث كان كل يوم يبحث عنها ولاحظوا اهل القريه اختفاء ملاك منذ أيام فكانوا يتحدثون كثيرا عنها ويسالوا عنها وفي يوم جلست ملاك مع هدى يتكلمان
بقولك يا ملاك ما تحكيلي لي سيبتي الصعيد ولو في حاجه انا ممكن اساعدك فيها انا مستعده انتي بقيتي زي اختي 
انا مشكلتي محدش هيقدر يساعدني فيها بالعكس لو حد عرف بحكايتي يمكن يكر*هوني بس انا مليش ذنب 
بكت ملاك عندما تذكرت ما حدث 
مالك يا ملاك احكيلي مش يمكن اقدر اساعدك 
حكت ملاك لها كل ما حدث وكانت تبكي بشده 
اهدي هو ابن عمك ده قلبه حجر ازاي يعمل في طفلة كده انتي لازم تاخدي حقك 
ازاي 

         شاهد 👈 الفصل الثالث 3

اغتصاب_ملاك
بقلم_نورهان_قطب

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -