نور الفهد الفصل العاشر10 والأخير بقلم ندا عبد الهادي

أخر الاخبار

نور الفهد الفصل العاشر10 والأخير بقلم ندا عبد الهادي

نور الفهد الفصل العاشر10 والأخير بقلم ندا عبد الهادي

 نور الفهد الفصل العاشر10 والأخير بقلم ندا عبد الهادي 

 رواية؛#عشقت_النور❤️البارت (10) والأخير...
....
فتحت نور... عينيها...ومسكت راسها بايديها.. لقت نفسها قاعده علي كرسي...وربوطه بالحبال......
نور...وهي بتحاول تفك نفسها.وبصريخ ..الحقووني....انا فيين...فهددد
فتح الباب..بقوه ودخل سليم....
سليم... بحب...نورر.. حبيبتي وحشتيني....
نور... بصدمه..س..س.. سليم
سليم... ايوه سليم حبيبك......
نور...بعياط...سيبني امشي عشان خاطري ياسليم.... سيبني امشي... ومش هقول لحد علي الي حصل بس سيبني امشي......
سليم...وحط..ايده علي خدها...تؤتؤ..لا ياروحي..انتي هتستني..معايااا للابد..وطيارتنا كمان ساعه ياروحي....هنسافر لندن..ونتجوز....ومشي نحيه الباب وبص لنور... وقال بخبث.... وفهد...مش هيعرف يوصلك....
نور...بصدمه وبكاء......لاا فهد. هيجي انا متاكده

في فيلا الهواري......
كارما...ببكاء..انا عاوزه اختي...ياريان...ماليش دعوه عاوزه نوررر
ريان... بهدوء...اهدي ياكارما...انا كلمت ناس ان شاءالله هيجيو رقم العربيه ونعرف مكانها....
فجاءه رن موبايل ريان
فهد...قام بسرعه..وحزن...هااا ياريان لقيتو نور صح....
ريان..بجديه... يلاا يافهد..بسرعه هي دلوقتي في شقه...في****
فهد..ركب عربيته بسرعه ورح علي العنوان الي فيه نور..وريان كمان ركب عربيته واتصل بقوات تيجي تساعدهم لانو في حراس كتييير قدام العماره....في نفس الوقت.... سليم بيشد نوررر...بقوه...عشان تركب الي هيلو كبتر.....
نور...ببكاء...فههههد...فههد..سيبني يااا سليم....

فهد سمع صوت نوررر... وطلع فوق السطح...لقي سليم...شايل نور... وبيطلع بيها علي السلم...
فهد... بصريخ...نوررررر
وقام جري بسرعه ومسك في سلم الهيلو كبتر
وسليم...بيضرب فهد برجليه
نور....بدات تزق سليم...بس مافيش فايده...لحد ما خلاص فهد كان هيقع وهنااا وصل ريان والقوات.....
نور..ببكاء...فهههد لاا
نور لقت مسدس في جيب سليم مسكت المسدس وضربته في راس سليم...سليم وقتها فقد الوعي...
نور...ببكاء...فهد انت كويس.....
فهد بالم... وحب...اه ياحبيبتي....
نور...مردتش عليه وافتكرت..ال عمله....
فهد بصلها...بحزن... سامحيني بقي يانوري... خلي قلبك ابيض.......
نور.........
فهد...طب والله لو مرديتي وقولتي انك بتحبيني لارمي نفسي.... واموت بقي
نور...بسرعه وخوف...لا انا بحبك...واستوعبت هيا قالت ايه....انت واحد قليل الادب.....
فهد... هههههههههههه
    

   ستبقي عيناك تربكني ❤️
         مهما اعتدت رؤيتها ❤️

ريان...بصوت عالي...انت يااستاذ انت وهي بدل مانتو قاعدين تحبولي في بعض في الجو انزلو حبو براحتكم...بس عالارض......

بعد...ساعه...وصلت نور وفهد وريان....
نور اول مادخلت...لقت كارمااا جت حضنتها بسرعه....
نور.. بحب...انتي كارما صح
كارما...بسعاده.. ايوه...ماما كان نفسها تشوفك...اووي
نور... بحزن ..ربنا يرحمها...
ريان قطع اللحظه وقال
ريان...يلا ياجماعه..تعالو..نتصور سيلفي.... معا بعض...وكانت اجمل صوره بتعبر عن الحب والاخوه والصداقة
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سليم وزينه وسالم اتحكم عليهم وخدو 20سنه..سجن...
وكده الروايه خلصت انا سبت النهايه مفتوحه.......انتو بقي ال هتتخيلو ان الحياه بين نور وفهد هتكون مستقره ولا فهد هيغلط غلطه تانيه ويخسر نور...
ممكن بقي تقولو رايكم في الرواية ❤️❤️❤️🤭🤭🤭
بقلم.... Nada♥️♥️♥️
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -