روايه حب مجهول المصدر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ساره احمد

أخر الاخبار

روايه حب مجهول المصدر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ساره احمد

 روايه حب مجهول المصدر البارت  الرابع عشر 14 

روايه حب مجهول المصدر الفصل الرابع عشر 14 بقلم ساره احمد

روايه حب مجهول المصدر الفصل الرابع عشر 14 


#حب_مجهول_المصدر
#سارة_احمد
الفصل الرابع عشر
نورا انكسرت فرحتها وهي بفستان الفرح اول ما دخلت بيت حاتم....
لقيت في انتظارها والشر بيطل من عيونها .....والابتسامه الخبيثه مرسومه علي وجهها
سمر:اهلا بيكي يا دريتي مش كنت تقول يا حاتم عشان اجهز الاوضه للعروسه مش تسربني... كده زي القطط عموم الخبر جاني وجيت علي طول من القاهره.....
تنظر نورا لي حاتم بعيون مليانه دموع وحزن وانكسار.....
نورا بصوت مخنوق بلبكاء: الكلام ده صح رد عليه انت متجوزها وخدعتني.... رد عليه.....

ينظر حاتم لي سمر بعيون مشتعله بغضب ناري ويقرب منها زي العاصفه ويشدها من ايدها....
حاتم:انتي ايه شيطان مش عارف اخلص منك .... بس حسابك معاي بعدين ..... تبتسم سمر بمكر وتنظر اليه بتحدي وبسخريه ترد متقدرش تعمل حاجه وانت عارف ليه.... يتنرفز حاتم ولسه هيرفع ايده عشان يضربها....
يوقف صوت صريخ نورا حاتممم فاهمني دي مراتك....
حاتم بحزن:للاسف ايواه بس..
تبكي نورا: خلص انت لازم تطلقني دلوقتي ابعد عني..... وجرت علي اوضتها.... وهي منهاره وتبكي بحرقه حاتم بخوف عليها حصليها يا اميره ومتسبهاش ابدا.... وحاولي تفهميها الحكايه.......

(طبع كلكم عوزين تعرفوا مين حاتم ونورا لو تفتكروا اني قولت ان نورا تبقي عمت نادين وجد نادين هربوا من امريكيا لي مصر عشان العصابات اللي بيدور علي الخريطه اللي توصل لي مكان قصر قارون اللي اكتشفه شرف ابو نادين
واتقتل بسبب خيانه سيف صاحبه

فمكنش قدمهم غير اسوان يروحوا يستخبوا فيها عند حاتم الشامي ده بقي يبقي ابن عمت نورا يعني ابوها يبقي خالهو..... وهناك بقوا في حمايتهم ومحدش قدر يوصلهم ونادين متمطئنه عليهم اما بقي ايه صلتهم بي بكر واياد فا حاتم ضابط في امن الدوله واتعرف علي بكر في خلال مهمه مشتركه بين مصر وامريكيا وبقوا اصحاب وطبع اتعرف علي اياد
وحاتم ليه دور كبير هيظهر مع الاحداث )ارجوا ان اكون وضحت نرجع بقي لي الاحداث..
#حب_مجهول_المصدر
#سارة_احمد

بعد الحريق ودخول اياد وري اماني... وسط السنت النيران القويه لكن نيران التي اشتعلت في قلبه كانت اقوي.... عندما شاهد نادين تضحي بحياتها حتي تنقذ بكر الذي تحاصره النيران من كل مكان وهي تصرخ ... بكر بحبك وهتعيش حتي لو كان التمن حياتي.... هتعيش مهما حصل ...
وعافرت بكل قوتها انها تخرج من الحريق وفعلا نجحت في اخراجه لكن التمن كان غالي اياد قد سيطر عليه الغل والحقد والغيره وقرر انها لن تكون لي بكر مهما حصل وشدها داخل الحريق وهو يحضنها ويصرخ بغضب انتي ملكيييي مهما حصل.....
وفعلا احترق القصر وتحول لي رماد... ونقل بكر لي المستشفي ...
وبعد مرور السنين ظل يزور مكان القصر ومازل لغز اختفاء جثه نادين واياد يحيره وعنده اعتقاد بأنها علي قيد الحياه وفضل عايش علي هذا الامل 
.......
بكر ينظر لي القصر المحترق ويبكي 
ويبكي وهو يردد نادين حبيبتي الكل قال انك موتي بس انا مش مصدق قلبي بيقول انك عايشه
حبيبتي اللي شوفتيه كان صعب ومرير ورغبه الانتقام دمرتك قبل ما دمرني... صحيح انتي نفذتي مخططتك الانتقامي ودخلتي ابوي السجن وكل الرجال اللي اشتركوا في مؤامره قتل ابوكي خليتهم يصفوا بعض والفضحيه اللي حصلت شوهت اسم عيلتي وصحيح انا عايش بس ميت من غيرك انتي دفعتي التمن حياتك بس انا بحبك حتي بعد مرور ٣ سنوات حبك مشتعل في قلبي حب مجهول المصدر محدش يقدر يمحيه او يدمره بلعكس كل ما ذادت الصعوبات والتحديات حبي زاد بجنون.... وصرخ بجنون نادييين ارجعي نادييين وانهار علي الارض وهو جاثينا علي ركبته...

وبيبكي بحرقه وايده علي وجهه

في بيت الزوجيه لي فرونيكا وبكر
اصل بكر اجوز فرونيكا بعد ما خرج من المستشفي عشان ابنه اللي في بطنها... اصلها هددته انها هتنزله .... ان مجوزهاش ....
ايلا:بكر يا بكر تعالي هنا متحيرنش معاك يا بكر..... اف بقي تعالي يا ابني وكل.... فرونيكا تعالي شوفي حل في ابنك ده اللي هد حيلي ومكلش برده....

فرونيكا بضيق:انا مش فاضيه انا رايحه المنتجع عشان اخد تان انا مش المربيه بتعته باي....
ايلا بغضب:طول عمرك تفه وسطحيه اظهار اني غلطت زمان اما ساعدتك في خطتك الحقيره
وبكت بندم اول ما افتكرت نادين
سمحيني يا نادين انتي وبكر اه يا بكر يا تري انت فين....؟

يرد عليها صوت ساخرا:اكيد يعني زي كل يوم راح عند القصر المحروق عشان وهم في خياله

ويقرب من ايلا ويلمس خدها تشمئز منه وبنظره احتقار تبصله وتبعد ايده ابعد عني يا اغوان ميت مره قولتك اياك تقرب مني...
اغوان: انتي فاكره نفسك حاجه فوقي واعرفي مقامه انتوا بعد الفضيحه وسجن ابوكي وموت اياد اللي كان حميكم بقتوا ولا حاجه فوقي ومصيرك هتبقي ملكي ....
وسبها وخرج تبكي ايلا بحزن والم علي حالها
اغوان ده يبقي اخو فرونيكا وعايش معها ......

يسمع بكر صوت نادين فيلتفت ويبص نحيت الصوت زي ما يكون بيحلم بس يسمعه تاني.... بيقول بكرررر انا هنا تعالي....
فيفرح ويجري زي المجنون ويشوف....
يتبع
الروايه من هنا بجد بقيت مشتعله
ولسه اللي جاي احلي ها هتستمروا معاي وتشجعوني ولا هعرف من التعليقات ولايكات مع تحياتي
انا عارفه انه فصل صغيره بس وعد اللي جاي اطول

        شاهد 👈 الفصل الخامس عشر 15


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -