روايه سانتقم ولكن الصبر الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبدالهادي

أخر الاخبار

روايه سانتقم ولكن الصبر الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبدالهادي

 
روايه سانتقم ولكن الصبر الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبدالهادي

روايه سانتقم ولكن الصبر الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبدالهادي


البارت الرابع والاخير ❤️
شذي..بصدمه...انااا..قتل.ته ..اناا قت.لته
فجاءه نور كشاف جه علي عينيها بصت بصدمه وخوف وجسمها كله بيرتعش
عم حسن...انتي كويسه يابنتي...
شذي...مستحملتش المنظر واغمي عليها
______
شذي فتحت عيونها بس غمضتها بسرعه

سلام..بضيق ووجع..وعم حسن بيربطله راسه بالشاش
بقي اناا يتعمل فيااا كده دي كانت هتق.تلني
وتقولي متعرفش انو انا ابنك
داناا كنت هزعل علي الحرامي لو كان انض.رب كده
عاااه براااحه شويه
عم حسن...معلش يابني..استحمل...هي بس فكرتك حرااامي ومن صدمتها اغمي عليهاا
كتر خيرها..انها مسلياني وكانت خايفه علي المكتبه وانت عارف المكتبه غاليه عندي قد ايه
سلام بحزن...اناا اسف يابابا...اناا خلاص هستقر هنااا
ومش هسيبك لوحدك
واكمل بضيق وسخريه وانتي يلي عامله نفسك نايمه اصحي ياختي
شذي قامت بسرعه...انت عرفت ازاااي
سلام بصلها بغيره وحقد...هو فيه واحد برده مغمي عليهاا بتضحك..كنتي بتحلمي بملاك ولا ايه
شذي ضحكت بكسوف
انااا اسفه مكنتش اعرف انك مش حرامي مهو انت برده كان لازم تخبط
سلام...لاا والله هو الواحد لما يدخل بيته لازم يخبط
شذي بصت بحرج...
عم حسن يلاا عشان تاكلوا
______
في الصباح
سلام باستغراب...اومال فين شذي يابابا
عم حسن... راحت الجامعة
سلام...جامعه...ليه هياا في جامعه.ايه
عم حسن...الطب
سلام..امممم
طب اناا خارج شويه
_______
خبط علي الباب بقوه
نور فتحت الباب لقت البوليس
.....احمد حامد...موجود
نور بخوف....ااه في ايه
هناا جه احمد
...انت متهم بالتجارة..في الهرو.ين
وكمان متعاطي خدوه
أحمد بصدمه...انااا معملتش حاجه...بلغتي عني ياا.نو.ر الكل ب والله لاوريكي....اناا مظلوم
_____
سلام كان ماشي بالقرب من المكتبه رح لقي نور واقفه معاا شاب

شذي...يعني.. احمد اتقبض عليه
....ايوه يا انسه..اتقبض عليه..وشوفته بنفسي في الكلبوش
شذي...بانتصار وهياا حاسه انها اخدت جزء من حقها...شكرااا اوووي
جه صوت سلام من وراها بغضب.... شذي
شذي باستغراب...سلام..ايه جابك هنااا
وايه الي موقفك معاه
شذي.. باستغراب....ايه في ايه عادي يعني
سلام..مسك ايديها بغضب...لاا مش عادي
شذي...كنت باخد حقي
سلام باستغراب....اييه
شذي قصت ماحدث لهااا
سلام... بتأثر....اناا اسف.... واكمل بغموض.. شذي..هو انتي مش فاكراني
شذي...........
سلام...مالك مستغربه كده ليه...انا الي كبيتي عليه المياه وغرقتيه......يوميها اتقابلنا صدفه ورحت اناا وبابا نطلب ايديك بس بابا ميعرفش شكلك
بس وقتها.. مرات ابوكي...قالت انك رافضه وانك بتحبي واحد تاني
وعرضت علياا اتجوز اختك وانا موافقتش
لغيط ماشوفتك معاا احمد وانتي بتقوليله انك بتحبيه...وده من اسباب سفري بره ولما شفتك اتصدمت وكنت بحاول امثل اني مضايق بس اناا كنت مبسوط
شذي بصت بصدمه.......
_______
بعد مرور عشر سنوات
اناا دلوقتي واقفه باخد شهادة ووسام اكبر دكتوره جراحه في مصر
دلوقتي حاسه اني بقيت انسانه بجد ابتسامه فخر واعتزاز...وانا بقول لكل الي اتريقو من حلمي ووقفو ضدي اقدر اقلكم دلوقتي انو انااا وصلت ونجحت
صحيح مقلتلكوش انو احمد خرج من الس.جن بس اتقبض عليه تاني..بته.مه ق تل نورر
صحيح زعلت عليها لأنها في يوم كانت اختي
ومرات ابوياا جت اعتذرت مني وحاولت تخليني اسامحها...بعد ماااصيبت بمرض الق..لب
وملقتش حد يعالجها غيري
بس وافقت اسامحها مقابل انهاا تظهر براتي قدام اهل شارعي
وفعلا عملت كده وصحابي الي صدقو عليااا الكلام..حاولو يتعزرولي بس اناا رفضت امكن لو حصلتلي مشكله اكبر في يوم من الايام. هلقيهم وقفو ضدي
وفيه خبر اكييد هيفرحكم....اناا وسلام اتجوزنا وخلفنا ياراا وياسين
وبنت عمي حسن رجعت من السفر وقعدت معاناا
وصحيح اناا موصلتش للي اناا فيه دلوقتي الا بفضل ربنا وسلام وعم حسن كانو اهم دعم ليااا انو اناا انجح
متيأسيش...متخليش حد يقلل منك مهما حصل 🤍واتاكدي انو علي قد تعبك في الحياه او في الدراسه ربناا هيديكي علي قد تعبك واكتر
وحسيت دلوقتي بانتصار وكده اكون انتقمت 💜
سانتقم_ولكن_الصبر


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -