روايه نور الفهد الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبد الهادي

أخر الاخبار

روايه نور الفهد الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبد الهادي

روايه نور الفهد الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبد الهادي

 روايه نور الفهد الفصل الرابع 4 بقلم ندا عبد الهادي 

 #عشقت_النور❤️
(نور_الفهد)❤️... البارت (4)✨
......
نور...بهدوء...ايوه انا خنتك....

فهد..بعصبيه...قام وقف... وكان لسه هيتكلم....
نور...قامت وقفت واتكلمت بعصبية...مش ده ال انت عايزني اقوله...انو انا خنتك.... جي تسالني بعد السنين... دي خنتيني ولا لا...هو انا لعبه في ايدك......انت لو كنت حبتني بجد مكنتش صدقت ولا لحظه انو ممكن اعمل كده حتي لو شفتني....واكملت بهدوء.....الكلام ده دلوقت مبقاش ليه لازمه... انا هتجوز سليم وهبدا حياه جديده زي مانت بدات......وقامت سبته ومشيت
أما فهد بقي مصدوم ورح لمايا.......

في مكان....ما
في المستشفي......

كارما...ببكاء...هتبقي كويسه ياماما وهتخرجي من هناااا
الام.....بتعب..
اسمعي ياكارما...انا خلاص حاسه اني همووت
كارما ببكاء...لا بعد الشر
الام....الموت علينا حق يابنتي...المهم لازم توصلي لاختك..وتفهميها الحقيقه وانا ليه سبتها...اوعديني ياكارما
كارما...بعياط....اوعدك...ياماما
الام...بتعب.....خ.ل...ي بالك.....م..ن ف..س..ك ومن....اخ...ت...ك...نو..ر
....وخليها....تسااامحني.........وماتتت 💔
كارما....بصدمه...وبكاء....لاااا ماما لااااا

____________
شحنه المخدر***ات....هتوصل امتي....

مجهول......متخافش ياباشا هتكون عندك الاسبوع ده بالكتيير

الرئيس....خلي بالك اصل الحكومه عينيها علينا وبذات الرائد ال اسمه...ريان... المحمدي

مجهول.. بتذكر في نفسه.. ريان المحمدي انا سمعت الاسم ده فين........

حاااضر ياباشا......

________
في المقابر.....
ريان قاعد قدام مقبره وفي ايده ولد صغير عمره تقريبا سنتين..........

ريان...بحزن...سيبتني ليه هعيش انا واياد ازاي من غيرك......
اتاكدي انو عمري ماهحب حد بعدك....كل يوم بجيلك.....هنااا...مع السلامه
وقام شال ابنه وافتكر الي حصل من سنتين

Flash back.........
سلمي....ايوه ياحبيبي انت فين
ريان...انا جي في الطريق ياحبيبتي....عشر دقائق وهكون عندك.....
بعد عشر دقائق وصل ريان بيته دخل لقي
ريان....سلمي..سلمي....سمع صوت اياد بيعيط...
لقي سلمي..مقتوله وجمبها رساله
(المرادي مراتك....المره الجايه....ابنك...خلي بالك بقي سلام يارينو......واه البقاء لله....

ريان....بصدمه....وبكاء...سلمي لاااا انا السبب انا السبب

back
ريان وهو حاضن ابنه.....
والله لاخد حقك مين ال كان السبب
قريب اوووي

____________عند فهد
دخل اوضته بغضب....انتفضت مايا وقامت وقفت........
في ايه يافهد......
فهد..مسكها من شعرها بقوه..اه يابنت الكل****بقي انتي تعملي فيا كده بعدتيني عن نور...ليه...ليه...
مايا...بكل كره وحقد... عشان انااا حبيتك الاول انا كنت معاك خطوه بخطوه وفي الاخر تروح تحب واحده غيري لا يافهد....
فهد....بغضب....انا كنت هقتلك بس انا كمان غلطان عشان شكيت في نور وصدقتك...يلا روحي من وشي....مش عاوز اشوف وشك تاني ولو قربتي من نور هقتلك.....

مايا... مشيت من الفيلا بكل حقد وكره لنور....

في الريسبشن
الكل كان قاعد منهم حزين ومنهم فرحان
سالم.... سليم كلمني يانور وحدد معاد الخطوبه يوم الخميس....انت ايه رايك
نور.........*********
فهد قام وقف بهدوء..وحب.وقال.......
#عشقت_النور❤️
بقلم...Nada

          شاهد 👈 الفصل الخامس

محدش يقول البارت صغير انا حاولت اكبره علي قد ماقدر وبعدين انا بنزل بارتين في اليوم وانا ورايا دروس كتيير ومعظم الوقت مببقاش فاضيه...❤️✨💙
رايكم في البارت وتوقعاتكم 💟💟
تفاعل...حلووو 💙💙
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -