روايه حب مجهول المصدر الفصل الخامس 5بقلم ساره احمد

أخر الاخبار

روايه حب مجهول المصدر الفصل الخامس 5بقلم ساره احمد

روايه حب مجهول المصدر الفصل الخامس 5بقلم ساره احمد

 روايه حب مجهول المصدر الفصل الخامس 5بقلم ساره احمد 

 الفصل الخامس
تصرخ نادين بخوف هستري لا لا ارجوك متقربش وجرت استخبت في حضن خالتها.... وخالتها تحضنها جامد... وعيونها تتوسله انه ميقربش...
نتعرف علي خالتها ونبذه عن حياتها ونشأت نادين
خالتها اسمها نيروز وعندها ٢٧سنه
وهي فنت حياتها في تريبه نادين وحرمت نفسها من كل متع الحياه كانت الام والاب والاخت والصديقه في حياه نادين بعد ما ابوها اتقتل وهي عمرها اسبوع اتقتل وهي بين ايده وامها ماتت وهي بتحميها من مجموعه من العصابات اللي كانت عوزه تخطفها عشان تهدد ابوها بيها ابوها اسم باهر شرف باحث اثار  واكتشف قصر قارون الضائع منذ قرون بكل ما فيه من ذهب وكنوز تخص مصر القديمه واثار لو كشفت هتكشف   اسرار  هتغير مجاري التاريخ وهو الوحيد اللي لقي الخريطه اللي توصل لي الكنز ده طبعا حصلت خيانه من صديق عمره  وكان ضابط وقتها في الاف بي اي الامريكي وكان مكلف بحمايه باهر شرف لي مكانته العلميه والادبيه فقد كان يعمل في الناسا.... بعد ما تلقي تهديد بتصفيته من زعماء المافيا بسبب اعلانه عن كشف  اسرار هتغير مجاري العالم في التاريخ المعاصر  
طبع صاحب عمره ده اسمه سيف الامير  ابو بكر سيف الامير رغم الخيانه واللي حس بيها باهر وعمل حسابه واخفي الخريطه دي في سلسله ولبسها لي نادين عشان كده خالتها نيروز هربت بيها من امريكيا لي المكسيك.... وطبع نادين عارفه كل ده
نرجع بقي لي الاحداث
نيروز بعيط :ارجوك يا اكيسل متقربش انا تحت امرك كفايه انا دي طفله ارجوك اتوسل اليك ...
يبتسم اكيسل بمكر ويعض علي شفايفه وهو بيبص لي نادين برغب*ه وش*هوه مجنونه خلت نادين ترتجف خوفا ورعبا
اكيسل:اممم طيب بس عوزك انتي
هتفضلي معاي علي طول موافقه

بقلم ساره احمد
نيروز بدموع :ايواه....
اكيسل:حلو اوي تعالي بقي ..... وقرب منها ... بس نيروز تبعد
نيروز:لا مش قدام نادين دي طفله وشرطي انها تفضل بريئه ومحدش يقرب منها دي شريطي...
نادين بيعيط ومسكه في نيروز لا ونبي يا خالتو بلاش تسبني انا خايفه اوي ده رجل بشع وشرير...
تطبطب نيروز عليها بحب  وتبوسها في خدها ودموعها تسيل علي خد نادين
نيروز:متخفيش محدش هيقرب منك انتي حبي وحياتي فداكي
يشد اكيسل نادين من حضن نيروز بعنف بره بقي هو انا هفضل كده كتير ورمها بره وقفل الباب ونادين تهبد علي الباب وتصرخ وتعيط بمرار وعجز عن مساعده خالتها التي تصرخ جوه من اللي بيحصل فيها.... نادين بدموع خالتي ... لا لا حرام عليك والله لاقتلك خالتي...

تفيق نادين من شريط الذكريات المرير وهي بتعيط وبتصرخ والله لا تدفع التمن والله لا قتلك خالتيي

بقلم ساره احمد
وفضلت تعيط وتصرخ زي ما يكون ده حصل دلوقتي....
يصحه بكر مفزوع علي صريخها وعيطها....
بكر: فيه ايه ...؟مين قنبله .... هي فين...؟
يبص علي بعد يلقي نادين منكمشه في نفسها وبتصرخ وبتعيط بقهر خالتيييي خالتييي حرام عليك سيبها سيبها وفضلت تعيط
بكر اول ما شافها كده قلبه اتحرق عليها وكان نفسه يقتل اللي سبب نزول دمعه واحده من عيونها فجري عليها وحضنها جامد لي صدره وملس علي شعرها بلهفه وحب غريب ميعرفش ايه مصدره

بكر:اهدي يا قلبي محدش هنا غيري ومحدش هيقدر يلمسك طول ما انا عايش حياتي فداكي
نادين بترتعش في حضنه وبتعيط جامد وحضنته اوي اوي فضل يحضنها ويهدي فيها بس جواه الف سؤال وسؤال والحيره متملكه منه
بس كل اللي كان في باله في لحظه دي انه يقتل اللي خلها تبكي كده كان متغاظ ومتعصب انه عاجز عن مسح دموعها....
نادين بصوت هادي:انا عوزه انام في حضنك مستبنيش ممكن....
ينفذ بكر طلبها ويحضنها جامد اوي ويناموا في هدوء....

تمر الليله الصعبه دي والغريبه
بس في الصبح بيحصل العجب

في قصر مارتين
ماريتن هيموت من الغضب والكره والحقد ومانمش طول الليل ...
ماريتن:انا لازم ادفنك حي يا بكر من اللحظه دي حياتك اتحولت لي جحيم....

وفي نفس الوقت اتحرك بكر من الكهف وتوجه لي قريه في شمال المكسيك خارجه عن اي نظام حكومي وتخضع لي زعيم المافيا
الغندرو دي ماريا ده بقي حكايته حكايه ده العدو الاكبر لي ماريتن
ديغو... وهناك في قريه نجم الجحيم في صديق مقرب لي بكر هناك وهو اللي هيسعده....

اول ما وصل بكر ونادين لي قريه نجم الجحيم..... كانت قوات الامن وبعض عصابات  المافيا وصلت لي الكهف.... اللي كانوا مختبئين فيه

اول ما وصلوا في القريه يحصل
يتبع

           شاهد 👈 الفصل السادس 6

حب_مجهول_المصدر
ساره_احمد
الفصل الخامس
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -