روايه نور الفهد الفصل السادس 6 بقلم ندا عبدالهادي

أخر الاخبار

روايه نور الفهد الفصل السادس 6 بقلم ندا عبدالهادي

 
روايه نور الفهد الفصل السادس 6 بقلم ندا عبدالهادي

روايه نور الفهد الفصل السادس 6 بقلم ندا عبدالهادي


❤️ البارت (6)
......
نور... بابتسامه...وبدون وعي..ضحكتك حلوه اوووي يافهد..........

سليم.... بصدمه....نعم... فهد مين

نور....بتوتر....ها..لا...ده.... ده....صوره الفهد شكلها حلووو اوي....

(بص وراه.....لقي صورة فهد

سليم....بهدوء وشك...فعلا ضحكته حلوه.....

نور...في نفسها..وتلوم نفسها علي ذكر اسمه..هو انا حبيت فهد لدرجادي....لا لازم انساه وأبدأ حياه جديده مع سليم......

سليم... باستغراب...نور انتي كويسه

نور....هااا اه.......انا عاوزه امشي الوقت اتاخر

سليم.... بشك.....ماشي يلاا......

______عند فهد......
فهد...بصدمه...نعم....طب ازاي....ومين الي عمل كده
ريان... بهدوء..بص انا شاكك في حد بس اول ماتاكد هقولك.......
فهد....بحده...ريان..قولي مين عمل كده وريحني.....
ريان....باسف...فهد...ال حد ده انت تعرفه كويس سيبني اتاكد بس عشان منتسرعش ونعمل حركه غلط.....

فهد.... بهدوء...ماشي ياريان...ثم أكمل بهدوء.... احكيلي....عملت ايه....في حياتك...اتجوزت ولا لسه.........
ريان....غمض عينه باسف...وحزن...وتنهد تنيهده طويله......بعد ال حصل....زمان...قبضت علي تاجر مخدر**ات... كبير اووي...من بعدها وانا حياتي اتبدلت... مبقتش عايش مرتاح..لغيط ما بعتو حد يخلص عليا وعملت حادثه بالعربيه وهناك ....سلمي..مراتي..هي كانت المسووله عن علاجي.....حبينا...بعض...واتجوزنا...وخلفنا اياد... واكمل بدموع وتوعد...وبعد سنه ونص...اتقتلت....قتلوهاااا...ماتتت بسببي

فهد.... بحزن...وصدمه.حط ايده علي كتفه....الله يرحمها....وتاخد حقك من ال قتلوها.......بس متنساش...انو عندك ابن وهو مالهوش حد غيرك...... واكمل بحزن....امكن لو...كنت معاك..مكنش ده حصل....
رن موبايل....ريان...
الوو ياداده....
الداده.............
ريان...قام وقف بسرعه...ايه طب انا جي حالا....
وقفل....
فهد...في ايه
ريان....بتوتر...... اياد بيعيط...وعايزني....انا ماشي.....
فهد بضحك...سلملي عليه
ريان...ماشي ياعم......وركب عربيته ومشي.....
_____________
عند نور....
نور....نزلت من العربيه وسليم نزل معاها.......
نور...جت تدخل...بس هو مسك ايديها.......
سليم....بحب...هجي اعد عليكي بكره عشان نشتري فستان الخطوبه...........
نور... بتوتر..... ماشي....... وجت تسحب ايديها....

لقت فهد نزل من عربيته بسررعه.ورح وقف قدام سليم...وشد ايد نور من ايده جامد...وضربه بالبوكس في وشه.....

فهد...بغضب...وغيره...انت ازاي تمسك ايديها كده.....هااا...انا هوريك....وضربه بوكس تاني....
نور...بصراخ.... فهد ايه ال انت بتعمله ده...
سيبه..ده سليم خطيبي.....

بص لنور بغضب...ومسك ايديها....جامد......
وانتي.. ياهانم... رجعالي في نصاص الليالي....مع واحد...دنتي ليلتك سوده. .....

سليم.....بغضب...انت مين اصلا...عشان تضربني وتزعقلها.....كده.... ومسك فهد من هدومه....انا هوريك...
كمال...بغضب...ايه ال بيحصل هنااا ده
فهد...بغضب...وغيره..شوف الهانم رجعا...نص الليل مع واحد وقاعدين يحبو في بعض في الشارع.....
نور...بصت بصدمه...لفهد...لتاني مره...بيكسر قلبها....ويجرحه....وقالت بقوه....انت مااالك...انا حره
فهد....كان لسه هيتكلم....
كمال.....بغضب...فهد.....وانتي يانور...ادخلي جوه..البيت....سليم...انا اسف علي ال عمله فهد

فهد.....بابا...انت ازاي تعتذر لواحد زي ده....
كمال...فهد...انا قلت تسكت خااالص
فهد..دخل البيت.بضيق.
كمال....انا اسف يابني....
سليم..بكره لفهد..متعتذرش ياعمي..عن اذنك...وركب رعبيته ومشي بسرعه....

نور...طلعت..اوضتها...وقفلت علي نفسها...ورمت شنطتها... وقعدت تعيط....من ال عمله فهد... وقامت مسكت....الخاتم...ورمته من الشباك....

عند....ريان....
كان شايل..اياد علي رجله......
وبياكله.....
جت...الداده...وقفت قدامه

ريان...فيه حاجه ياداده

الداده...بتوتر....بص يابني... انا مسافره كام يوم كده عند بنتي.. وبالنسبة لاياد..انا اعرف واحده جارتي..محتاجه شغل.. وممكن هي تهتم باياد في غيابي

ريان....ماشي ياداده.. خليها تيجي بكره عشان تعلميها تهتم باياد ازاي

الداده... ماشي يابني.....
____________
في الصباح....في الجنينه
فهد..ماشي...رايح الشركه بس قبل...مايطلع من بوابه الفيلا لفت نظره حاجه بتلمع...
رح نحيتها...لقاه الخاتم...ال داه لنور وهما صغيرين..وافتكر.....
Flash back........
فهد...بحب... لبسها الخاتم....اوعديني انو عمرك تخلعيه من ايدك يانور..لوخلعتيه..هعرف انك مش بتحبيني
نور..بحب...اوعدك
back
فهد...بص للخاتم بحزن واتاكد انو نور بقت بتكرهه........
----------
عند....ريان.....
اياد...كان بيلعب في الجنينه....فجاءه دخلت بنت بنت من البوابه...جري عليها..اياد.. وحضنها..وقال... ماما....

ريان..كان في اوضته..بس لما سمع صوت اياد فرح جدا لانو اياد فاقد النطق من يوم قتل امه
وطلع جري لقي بنت مدياله ضهرها..وشايله اياد..واياد فرحان وبيضحك....

ريان باستغراب.وفرحه.انتي مين

البنت بصتله والابتسامه علي وشها.. فجاء اختفت الابتسامه
كارما...بضيق وصدمه....كويس اني شوفتك عشان اخد حقي منك

ريان..............

--------
فهد طلع بسرعه لاوضه نور..و
نور...ادخل
فهد...دخل...وباسف...انا اسف علي ال حصل امبارح
نور..بغضب..انت يلا اطلع بره
فهد..انا بس جي اودعك انا مسافر كمان يومين...سامحيني يانور علي كل حاجه انا عملتها...

نور....بصدمه....مسااافر

        شاهد 👈 الفصل السابع

(انتو لو مكان نور...تختارو.. تكون مع فهد ولا مع سليم)

#
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -