روايه حب مجهول المصدر الفصل الثامن 8 بقلم ساره احمد

أخر الاخبار

روايه حب مجهول المصدر الفصل الثامن 8 بقلم ساره احمد

 
روايه حب مجهول المصدر الفصل الثامن 8 بقلم ساره احمد

روايه حب مجهول المصدر الفصل الثامن 

بكر ونادين في سباق الحب من يفوز
#حب_مجهول_المصدر
#سارة_احمد
الفصل الثامن
يقرب بكر من نادين اللي بتصرخ من الرعب والخوف اللي مسيطر عليها اول ما شافت الشر في عيون بكر لدرجه انها معرفتهوش وحرف والسكينه بيلمع زي نجم في ليل مقمر والبسمه الخبيثه مرسوم علي وشه وكل ما يقرب خطوه تصرخ نادين اكتر.. وتحاول تفك نفسها باي طريقه ففضلت تهز ايدها وتفرك وتصرخ .... بخوف فينتشي بكر اكتر

نادين: لا يا بكر اعقل هتعمل ايه يا مجنون ابعددد لااااا حرام عليك

بس بكر مش هنا اصل وقرب وقرب وقرب منها لدرجه ان نفسه بيلمس شفايفها.... وسكينه متصلته علي رقبتها تموت نادين من الرعب وتغمضت عينها وقلبها تقريب وقف من شدت الخوف وبقي جسدها كله بيرتجف وجابت ميه 
يبتسم بكر ويهمس لها:انا بقي هربيكي من الاول ومش هتعرفي تبيعي شرفكي اللي انتي قرفتي امي بيه ....
قال كده والرعب سكن جسمها كله وجابت الوان الطيف كلها....
يبتسم بكر بشر بس في نفس الوقت قلبه بيتحرق لي رمارد علي خوف نادين .... وبقي في صراع جواه .....
بكر:بس بقي يا قلبي نفسي اعرف باي امره الحب المجهول المصدر
ده اللي انت بدافع عنه ... هي من ساعه ما شوفتها وانا في مصايب .. حتي انت يا عقلي بدافع عنها طب بس بس اسكتوا جتكم الغيبه....(ده الصراع_اللي داير جواه) بكر يهرب من الحوار ده...
ويمسك السكينه ويقطع التفاحه اللي كانت علي السرير وبكر كان هيكلها قبل دخول نادين عليه اخد التفاحه ونام جنب نادين وبدأ يقطعها ويأكلها...
نادين مرعوبه ولسه مغمضه عينها بس تفتحهم اول ما تسمع صوت
بكر وهو بياكل....
بكر:افتحي عيونك الزتوني ده يا حلوه متخفيش وفضل يضحك بسخريه علي شكل نادين الخايف😂😂😂😂😂

تفتح نادين نصف عينها وتبص بطرفها وتشطاط غضب اول ما تشوف بكر نايم جنبها وبياكل التفاحه وبيضحك عليها.....

تعقد وشها وحواجبها بقو فوق بعض من الغضب وصرخت بعصبيه
نادين:حقيييير نهارك اسود فكنييي
يا بكر نهارك مش فايت فكنييي
وفضلت تفرك وتصرخ في السرير

وبكر ومعملش اي ردت فعل غير انه نام علي جانبه وحط ايده تحت خده وبصلها ببرود..
بكر ببرود:تاكلي تفاحه لذيذه اوي يامي😋....
تتجنن اكتر نادين وتفرك وتفرفص في السرير وهي بتصرخ فكيننيييي

وفجاه يبقي بكر فوقها وعيونها متثبته علي عيونها ويعض علي شفايفه.....
بكر:صدقي انك حلوه اوي متجيبي بوسه انا لسه هستأذن وقرب منها
وشفايفه لمست شفايفها ....
ووو وفجأه ينفتح الباب.....

فيضايق اوي بكر وبغضب هو ده وقته يا ايلا عوزه ايه....؟
تنكسف ايلا وتوطي وشها في الارض وبصوت يدوب مسموع
ايلا:بابا وصل هو دلوقتي علي وشك دخول القصر من البوابه الرئيسيه وو عيب كده....

علي فكره بعد ما نادين وبكر وايلا
هربوا من الغندروا رحوا عند ابوه في العاصمه مكسيك وهناك ابوه ليه قصر وعزوه.... وطبع العيله كلها كانت مسفره في الاجازه السنويه
فاستغل بكر ده واستخبي في قصره طبع ده كله بتخطيط من نادين ده كان هدفها هو دخول قصر عيله الامير وده هيوضح من الاحداث.....
نرجع بقي لي الاحداث
بكر:طيب انا هضبط كل حاجه بس روحي انتي وخليكي في الاوضه ومتخرجيش منها عشان ننفذ اللي اتفقنا عليه يلا بقي متستغبيش زي العاده.....
تضيق ايلا عينها بضيق كده طيب حسابك معاي بعدين وسبته ومشت....
نادين:هتفضل فوقي كده كتير اتنيل قوم.....
يغمزلها بكر بشقاوه😉 طيب يا شقيه....
وفكها وهو بيتكلم هو انتي عارفه انتي هتعملي ايه.....؟
نادين بستهزي:ايواه اصلا انا مش غبيه زيك انا فاكره كله حاجه
بكر بغيظ :حسابك بعدين قومي بقي.... انا رايح عند بابا عشان اضبطه يلا .... وانتي روحي عند ايلا.....
وفعلا كل واحد رايح ينفذ اللي انطلب منه...

يدخل بكر المكتب عليه سيف ابوه
وهو مبتسم نصف ابتسامه...
بكر:ممكن ادخل ولا امشي من هنا...؟
يبصله سيف بضيق وهو ماسك ملف وبيقلب فيه
سيف:اهلا بي اللي فضحني ومورتني علي طول... ايه الزفت اللي هببته ده بقي تقتل ابن الاب الروحي لي عصابات المافيا انت يا مجنون....
بكر:يعني امشي سلام عليكم

سيف:استني عندك يا مغلبني مش كافيه حرقت قلبي علي اختك....

بكر يجري علي ابوه ويحضنه طيب مش انا قولت انا مش راجع من غير ايلا...
سيف عارف ابن عمر ما قال وعد وخلف فيبصله بفرحه ودموع ولهفه اب ...
سيف:بجد يا بكر هي ايلا معاك
بكر:يا شمس اشرقت....
اول ما قال كده ينفتح الباب ....
وتدخل ايلا اول ما يشوفها سيف يبكي ويجري عليها ويحضنها بلهفه وشوق... بنتي حبيبتي حبه قلبي انا كنت بموت من غيرك انا اسف عشان مقدرتش احميكي....
ايلا:بلاش يا بابا تقول كده انا طول عمري في حميتك انا بحبك....
سيف :خلص يا قلب بابا مفيش بكي تاني ابد ومسح دموعها واكمل كلامه ... العيون الحلوه دي مش هتبكي تاني....
تدخل ماريا مرات سيف وام ايلا
وكانت حزينه اوي بس اول ما تشوف بنتها تبكي بفرحه وتجري عليها وضمها بنتي وحشتني انا كنت بموت من غيرك... بس دلوقتي روحي رجعتلي..... وبصت لي بكر بشكر وشورت لهو اني يجي في حضنها كانت لقاء اسري دافئ

نسرع بقي الاحداث بعد اسبوع من رجوع ايلا لي عيلتها قرر ابوها عمل حفله عشان يعلن فيهت عن رجوع بنته من رحله العلاج هما قالوا انها مسافره بتتعلاج من السرطان طبع خبوا امر خطفها...

ماريا:وبعدين يا ايمليا احنا محتجين خدامه تسعدك بدل اللي مشت الحفله بكره والقصر في حاله فوضه....
ايمليا مديره القصر وهي لها مكانه في العيله فهي اللي مربيه ماريا وبكر يعني تعتبر واحده من العيله
ايمليا:انا يا مدام عندي خادمه جيدا صغيره اسمها لاريوا دي بقي بنت اختي... وجيه من الارياف....

ملاحظه لاريوا دي نادين وهي هتفضل في القصر بصفتها خدامه وطبعا ايمليا تعرف بلحكايه ودي بقي من خطط بكر.... طبع نادين غيرت شكلها صبغت شعرها من البني لي الاسود وسمرت بشرتها قليلا ولبست نظاره عشان محدش يعرفها رغم كده فضلت فاتنه جميله وشقيه... تسحر كل من يراها....
ماريا:انا حبيتك اوي انتي لطيفه ومن دور بنتي ايلا... 
لاريوا (نادين): اكيد يا مدام ان شاء الله هكون في خدمتك ...
وفعلا استلمت نادين عملها وفي صباح اليوم الجديد اللي مليان بلي الاحداث....المشتعله
نادين:مش تفتح يا غبي هو انت ماشي ومش شايف قدامك ولا سكران.... بقي كده تخبطتني وتوقعني وتقع عليه وكمان مش عجبك بجاحه
اياد ده بقي يبقي ابن اخو سيف وهو الرجل التاني في امبراطوريه 
الامير وسيف بيثق فيه ثقه عمياء
وهو صندوقه الاسود الحافظ لي كل اسراره
يبتسم اياد باعجاب:اسف يا ...
اللي اسمك ايه...
وقبل ان ترد تجد عيون مشتعله بلغيره والغضب كانت تراقب اللي حصل من اوله طبع كان بكر
بكر بغضب وهو مبتسم وبغيظ وبيتكلم وهو بيجز علي اسنانه😁:
الحلو دي الخدامه الجديده
واسمها لاريوا....
اياد:واو اسم جميل الزهراء التي تنموا في الجبال... طيب يا لاريوا ممكن تعملي قهوه غير اللي انقلبت وتجاي بيها المكتب...
تبص لاريوا لي بكر اللي هيموت من الغيره وتلمع عيونها بشر:امرك يا مستر....
يغمزلها 😉متتاخريش ويروح مكتبه واول ما يمشي يجن بكر ويشدها من ايدها بغضب ميت مره قولتك لمي نفسك وابعدي عن اياد احسن... احسن ويسرح في شفايفها ولسه هيبوسها
تدخل فرونيكا ودي بقي بتحب بكر
وهي بنت شريك ابوه وتعتبر خطبته.... اول ما تشوف كده تصرخ والكل يتلم وو
الي لقاء في الفصل القادم
انا نزلت عشان اللي متابعها وسرعت الاحداث وطولت الفصل
عشان خاطر عيونكم وده عربون محبه

          شاهد 👈 الفصل التاسع 9


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -