روايه عشق الروح الفصل الثامن8 بقلم ياسمين عبده

أخر الاخبار

روايه عشق الروح الفصل الثامن8 بقلم ياسمين عبده

روايه عشق الروح الفصل الثامن8 بقلم ياسمين عبده

 روايه عشق الروح الفصل الثامن8 بقلم ياسمين عبده 

رواية _عشق _الروح ♥  التفاعل ياجماعه تفاعل  ...............................  الجزء الثامن 🌺  يونس كان داخل عند. جدته شاف ملك كانت ملك خارجه من الاوضه  بسكان في محلول في الارض داست عليه  وكانت هتقع   يونس بخضه: ملك حاسبي  ملك كانت هاتقع بس لحقت نفسها ملك بخضه: حطت ايديها على قلبها الحمد لله كنت هقع  يونس: انتي كويسه كان لسه هيقرب منها بس هيا وقفته  ملك بجمود: انا بخير ولو سمحت متقربش اكتر خليك بعيد عني   بعد يونس عنها وقال:تمام ماشي مش هقرب  تيته اخبارها اي  ملك ببرود: بخير الحمد الحمد لله  يونس بتردد: ملك هو انتي بقيتي تتعاملي كده ليه  ملك بسخريه: قصدك اي  يونس: بعني بقتي تتعملي ببرود وجمود  ملك بسخريه اكبر: طبعا  اومال عايزني اتعامل معاكم ازاي ملك بتاعت زمان خلاص ماتت  بس بسببكم انتو الي خلتوني كده وياريت نخلص من موضوع الطلاق ده بسرعه علشان اعيش حياتي  يونس بغيرة: تعيشي حياتك مع مين ها انطقي   ملك بجمود: ملكش دخل  يونس بغضب: لا ليا انتي لسه على زمتى وهتفضلي كده ياحرمي المصون وسابها وخرج   ملك بتفكير: انا حبيتك يايونس بس انت الي كسرتني وبوعدك اني هندمك على كل دمعه نزلت مني    الجدة: ملك هو يونس كان هنا  ملك بإبتسامة لجددتها: ايوة يا تيتهكان هنا خرج الجدة بتعب: ملك انتي مش ناويه تسمحي يونس  انا عارفه انيوقفت معاكي في موضوع الطلاق بس لازم تديلوا فرصه هو متمسك بيكي لازم تدي قلبك فرصه  تاني  ملك بتنهيدة: عارفه ياتيته انا حاسه  بوجع جامد في قلبي بسبب يونس ومش قدرة اسامحه بس لو سابني في حالي يمكن اقدر اسامحه بس متقليليش اديلو فرصه لانو ميستحقهاش وانا خلاص مبقتش احبوا   جدتها بتنهيدة: الي يرحيك يابنتي زي ماهو ابن ابني  انتي كمان بنت بنتي وانا مقدرش على خراب حياتك ملك حضنت جدتها وبكت من وجع قلبها  .................  عند يونس...  خرج يونس من عند ملك متعصب  يونس في نفسه: ليه ياملك ليه بتحاولي ديما تطلعي اسوء صفاتي انتي ليه مش حاسه اني عندي احساس ناحيتك ومقدرش اسيبك مع اني مش عارف ليه  وبوا لسه بحب منه بس مش عارف بس مش هقدر اخليكي تبعدي عني  ................  تاني يوم ♕ ..........  خرجت الجدة من المستشفى وروحت مع يونس وملك   منه بدلع: حمد لله على سلامتك ياتيته وانت يايونس معرفتش انام طول اليل وانت مش موجود جنبي (بطلي كدب بقا شوي 😂😂)  الجدة بقرف: شكرا  يونس بنفاذ صبر: منه عيب كده  ملك بسخريه وبتهمس لجددتها: ال يعني دي تعرف العيب ياتيته  ضحكت الجدة بصوت عالي و ملك ايضا  يونس استغراب: بتضحكوا على اي  الجدة بضحك: لا مفيش متركزش معانا  الجدة  : معلش ياملك خديني اوضتي علشان ارتاح شويه   ملك بإيماء: طبعا ياتيته ارتاحي شوي عقبال مااجهزلك الغداء  منه بخبث؛: ياريت اصل انا جوعت اووي  ملك بعند: ومين قالك اصلا اني هجهزلك حاجه  انا هجهز ليا ولتيته  بس وانتي شوفيلك حاجه تكليها انتي وجوزك  ضحكت الجدة على كلام ملك وابتسم يونس ايضا ولكنه لم يبين ذلك  يونس بجديه: خلاص يامنه روحي جهزلنا اكل علشان ناكل منه اتغاظت اووي من ملك بس بعدها قالت بدلع  منه بدلع: حاضر ياقلبي هجهز ك الاكل   ملك لمتبالي ولكن قلبها وجعها  ذهبت ملك الى المطبخ ومنه بردوا ملكجهزت شوربة خضار علشان جدتها وعملت مكرونة بل بشامل وسلطة وكل دا  ومنه شألبت المطبخ ومش عارفه تعمل حاجه وجابت اكله اطاليه وحاولت تعملها بس معرفتش بردوا وحاولت تقلد ملك بردوا معرفتش كل دا وملك واقفه هتموت من الضحك بس مبينتش حاجه  الكل قعد على السفرة وملك حطت لجدتها  الاكل ولنفسها ومنه حطت الاكل  يونس بص بس للاكل وبعدين  منه بدلع: حبيبي دوق وقولي رأيك  يونس داق الاكل واول ماداق قام من على الاكل بسرعه ودخل الحمام  وبعدها طلع وهو ماسك بطنه ايه القرف ده وكل ده وملك وجدته بيضحكو ومش قدرين يوقفوا ضحك ومنه هتموت من الغيظ  يونس قعد على السفرة تاني بس المرادي طلب من ملك اكل  يونس بتراجي: ممكن اكل من الي انتي عملاه  ملك: اتفضل وادتلوا طبق  منه قامت دخلت الاوضه بتعتها  من الغيظ  بس جتلها فكرة شيطانيه  وبعدها  منه بخبث: يونسسسسسسسس اه الحقني.....  يتبع........  yasmin abdo♥ انا طولت البارت اه تفاعل بقا ممكن  دمتم في رعاية الله 🌷

         شاهد 👈 الفصل التاسع 9

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -