روايه جحيم عشقه الفصل العاشر 10 بقلم ملكه القلم

أخر الاخبار

روايه جحيم عشقه الفصل العاشر 10 بقلم ملكه القلم

روايه جحيم عشقه الفصل العاشر 10 بقلم ملكه القلم

 روايه جحيم عشقه الفصل العاشر 10

#جحيم_عشقه
#الفصل_العاشر
#ملكه_القلم

كيان....الف مبروك 
ليل قرب منها....الله يبارك فيكي 
كيان.....عن اذنك 
ليل....استني
كيان....نعم في حاجه 
ليل....مين اللي قلك ان كنزي بنتك
كيان بتوتر.....مين اللي قلي محدش قلي انا حسيت انها بنتي
ليل ببرود....متاكده 
كيان.....ايوة متاكده عن اذنك 
كيان خرجت وليل بص ليها بشك
مر اليوم وجاء اليوم التالي يحمل مفاجأت 
كان القصر بيتزين علي اعلي مستوي
كيان صحيت من النوم علي صوت دوشه غيرت هدومها وخرجت لقيتهم بيجهزوا للخطوبه مدتش اهتمام ودخلت الاوضه غيرت هدومها لملابس خروج وخرجت من الفيلا ليل شافها وهي خارجه 
طلع وراها....استني انتي رايحه فين
كيان....حاجه متخصكش وبعدين بتسال ليه
ليل.....انا بسالك خارجه راحه فين مش المفروض اني زوجك 
كيان....المفروض بس علي العموم متتعبش نفسك علشان مش هقولك راحه فين 
ليل....يبقي مفيش خروج غير لما تقوليلي راحه فين
كيان.....وانا قولتلك حاجه متخصكش اخرج براحتي وياريت تسيبني امشي لاني اتاخرت
ليل بص حواليه وضحك وشدها مره وحده خلاها اتفزعت
ليل بحده......مفيش حاجه اسمها براحتك يا مدام ولو مقولتيش راحه فين فياريت تدخلي من غير كلام كتير
كيان لسه هترد
لقيت بنت بتحضن ليل.....ليل حبيبي
ليل بعدها عنه.....اهلا يا سمر
سمر بصت للديكور حواليها واتكلمت بزهول....واووو الديكورات جميله أوي 
كيان بصت ليها بقرف من طريقتها 
ليل.....عجبك
سمر......طبعا عجبني وبعدين انت واقف هنا ليه
كيان زاحتها عن ليل.....عن اذنك يا حبيبتي مينفعش قطعتي عليه الهواء
سمر.....أنتي مالك بتدخلي بينا ليه
كيان وهي بتمسك ايد ليل وبتسحبه وراها....مراته يا حبيبتي وام بنته
سمر....أنتي يا مجنونه انتي رايحه فين 
خدت ليل ودخلت الاوضه 
كيان......االبنت دي اللي هتخطبها 
ليل....امممم اظن انها حاجه متخصكيش
كيان.....فعلا متخصنيش اتفضل برا يلا
ليل بص ليها وابتسم بخبث وراح ناحية الباب قفل الباب بالمفتاح
كيان....انت بتعمل اي انا قولتلك اطلع برا
ليل.....تؤ تؤ انا قررت اقضي اليوم معاكى لحد ما الخطوبه تبدء
كيان راحه ناحيه الباب حاولت تفتحه معرفتش
ليل......اظن اتفاقنا كان واضح 
كيان....بس انا مش جاهزه دلوقتي 
ليل قرب منها حط ايده علي وشها 
كيان بتوتر.....تقدر تروح تشوف خطيبتك انا.. 
ليل قاطعها....انتي اي هي هتبقي خطيبتي وانتي مراتي 
يعني ليكي حق اكتر منها
كيان....مش عايزاه الحق ده
اوعي لو سمحت متقربش مني 
ليل....بعدك انتي اللي جبتيني لحد هنا وهتستحملي نتيجه افعالك
كيان شاورت علي الباب.....ليل اطلع لو حد جاء هيبقي منظرنا مش كويس هيفكروا فيا ازاي 
ليل.....واحد ومراته محدش ليه حاجه عندنا 
كيان.....واحد ومراته لما يبقي الكل عارف اني مراتك من انا وانت بس اللي نعرف
ليل.....مش مهم حد يعرف انك مراتي
كيان بحزن.....فعلا مش مهم حد يعرف اني مراتك انت دلوقتي هتتجوز 
ليل شدها عليه......هو انا موحشتكيش
كيان....ليل ابعد متفكرش تقرب مني تاني كل اللي بينا كنزي وبس
ليل وهو بيرجع شعرها لوراء.....احب افكرك اني ليا حقوق كزوج
وده من حقي انا مش بطلب منك حاجه حرام
كيان......انا عارفه الكلام ده مش محتاجه انك تقولي 
ليل....تمام طالما عارفه يبقي مفيش مشكله 
ليل بدء يقرب منها كيان زاحته بعيد عنها
كيان.......لو سمحت مش هينفع يا ليل
ليل....ليه اي اللي هيخليه مش هينفع
كيان....اني مش عايزه يا ليل ده لوحده سبب
ليل....وده بقي ليه مش عايزة ليه
كيان بحزن.....عايز تقرب مني علشان تجرحني زي ما قربت مني وجرحتني بالكلام عمري ما هنسي الكلام اللي انت قولتهولي يا ليل هيفضل جرح معلم في قلبي
ليل.....وانا عمري ما هنسي اللي انتي عملتيه فيا يا كيان 
كيان.....بس انا معملتش فيك حاجه انت اللي مش قادر تشوف الحقيقة 
ليل....واي هي الحقيقة بقا 
كيان مردتش عليه
ليل لسه هيتكلم تلفون كيان رن
كيان بصت علي التلفون ليل لسه هيقرب مسكت التلفون بسرعه
ليل.....مين اللي بيرن
كيان.....بتسال ليه
ليل.....خدتي التلفون ليه قبل ما اشوف مين بيرن
كيان بتوتر.....اصل يعني 
ليل.....هاتي التلفون يا كيان
كيان.....لا يا ليل دي حاجه خاصه بيا انا وبس
ليل بزعيق......هاتي التلفون بقولك 
تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 24 يونيو 2022 في 12:44 ص

    تم جميل كملى اين الباقى

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -