روايه احببت صغيره الفصل الثاني عشر 12 والفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمه سكيكر

أخر الاخبار

روايه احببت صغيره الفصل الثاني عشر 12 والفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمه سكيكر

 

روايه احببت صغيره الفصل الثاني عشر 12والفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمه سكيكر

روايه احببت صغيره الفصل الثاني عشر 12والفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمه سكيكر 

الفصل الثاني عشر و الثالث عشر

عند صقر بعد ان انتهي فيلم الكرتون 
صقر: حلو اوي الكرتون دا 
روح: اه حلو اوي 
صقر و هو يجلسها امامه 
صقر: قوليلي بقا انتي في سنه كام 
روح بحزن: انا خلصت ثانوي بس يعني بابا مرداش بس انا ولله كنت شاطره اوي 
صقر بحب: تب جبتي كام 
روح بطفوله:٩٩شوفت كنت شاطره ازي 
صقر بضحك: بنوتي الشطوره 
روح بخجل : انا بنوتك 
صقر وهو يداعبها: احلي بنوتوته ثم انتظر قليلا حضري نفسك بقا بكره ريحين نقدم لي بنوتي للكليه  
روح بعدم فهم: ه 
صقر: قوليلي بقا هتتدخلي كليه اي
روح بدموع  : انتا بتتكلم جد 
صقر: ايوه 
اسرعت روح في احتيضانو وهي لا تعلم انها اشغلت نارو مجددا فا رفع يده واحضتنها هو ايضا
صقر وهو يتعمق في الحضن و وكانو لايريدها ان تذهب فات دقيقه روح: ابي.. 
صقر وهو يحضنها اكتر: بسس خليكي 
و فات دقيقتان والاخري وهو بنفس الحاله ولم يمل 
روح ايضا كانت تشعر بحنان لاول مره فكانت معامله ابيها صعبه جدا فاسندت راسها علي صدر صقر و ذهبت في ثبات عميق 
احس صقر بتنظام انفتسها فعرف انها قد غفلت عليه فاحس بشعرو جميل جدا 
صقر وهو ينيمها بداخل احضانو 
صقر بهدؤء وحنان: بقيتي نقطه ضعفي ياروح 
ثم نام باخضنها التي يعشقها لا بل ادمنها 
عند سوزي 
سوزي: الو 
المجهول: اي دا سوزي هانم بتتصل بيه شخصيا 
سوزي بشر: مش وقت كلام عايزاك في حاجه مهمه
المجهول: والتمن 
سوزي: كل'ب فلوس قول عايز كام 
المجهول: نص 
سوزي: نص اي 
المجهول بطمع: نص مليون جنيه 
سوزي: بس معيش المبلغ دا 
المجهزل بضحك: ولله دا انتي متجوزه صقر القناوي انتي عارفه يعني اي صقر القنازي 
سوزي: ماشي ماشي بس اسمع تنفظ الي هقولك عليه بضبط 
المجهول: ماشي 
تاني يوم استيقظ صقر وجد هذه الجميله نائمه علي صدره براحه
صقر وهو ينظر لها بحب و يتسال نفسو انهو تغير كثيرا لم يهتم لسوزي ابدا ويريد ان يبقي بجانبها 
دئما 
فبدا ان ييقظها ببط و يداعب خديها المورد الجميله 
وجاء حتي يق'بلها فا استيقظت روح بسرعه وقفت علي السرير 
روح و هي تنظر اليه: كنت هتعمل اي 
فجزبها صقر اليه فاصبح صقر فوقها و هي باسفلو 
صقر بغمزه: كنتي صحيه و بتشغليني 
روح بخجل: ابعد شويه يا ابيه 
صقر بضحك: ماشي هسيك بس فين صباح الخير بقا 
روح: صباح الخير
صقر: هي برضو صباح الخير كده برضو 
روح بعدم فهم: اومال ازي 
صقر اشار علي وجهه: بو"سه و هسيبك 
روح بخجل: لا 
صقر: خلاص هاخد انا 
روح بتسرع : لا لا خلاص ثم قبلتو بسرعه و جريت علي الحمام 
وضعت يدها علي قلبها 
روح ببتسامه : في اي بدق كتير كده لي 
اما عند صقر فكان مبتسم بفرحه انو عرف انو بيعشقها مش بيحبها بس 

. ياتري السعاده هدوم وله لا و سوزي هتعمل اي؟ 

جهز صقر ولبس بدلته السوداء مع شعره الجذاب و رش من برفانه الرائع و ساعه السوداء  
وروح جهزت ايضا لبست تنوره نبيتي و بلوزه بيضاء مع حزام اسود كوتشي ابيض و رفعت شعرها كحكه فوضويه و انزلت بعض الخصلات منها 
خروجت روح و انبهرت بجمال صقر 
صقر بغمزه: حلو انا صح 
روح بخجل: يله بينا 
صقر بضحك خفيف: يله 
نزلو تحت وجدو سوزي حط رجل علي رجل و تشرب فنجان قهوه 
سوزي وهي تنظر الي روح بنظره غيظ من جمالها 
سوزي: رايح فين يا حبيبي 
صقربثبات: رايح الشركه 
سوزي و هي تنظر الي روح من تحت لفوق : مع الفلاحه دي 
صقر بغضب: سوزي احترمي نفسك انا بحزرك المره الجايه مش هرحمك ثم امسك يد روح و خرج من القصر 
سوزي نفخت بغيظ: ماشي ياصقر ولله لوريك انتا و الفلاحه دي 
عند صقر 
صقر و هو يمسك يد روح: متزعليش 
روح ببتسامه: مش زعلانه 
صقر ببتسامه قب'لها قبله رقيقه علي شف'تيها 
ثم ركب السياره 
صقر: هيبا الحرس معاكي علطول مش هتتحركي من غرهم 
روح: حاضر 
صقر ببتسامه:لما تخلصي رني عليا ابعتلك السواق 
روح ببتسامه: ماشي 
وصلو الكليه مع الكثير من الحرس 
خرج صقر و انزل روح 
صقر بحب : مع السلامه هتوحشيني 
روح بخجل ثم انصرفت وهي تقول: وانتا كمان 
نظر صقر الي خيالها و هي تبعد ببتسامه: 
مش عارف هقضي يومي ازي ثم ركب سيارتو و انطلق علي شركتو 
دخل صقر بهيبتو المعتاده ونظرات الرعب بين موظفينو و همسات الفتيات عن جمالو ثم دخل الي مكتبو 
فدخل عليه صديقه مراد
مراد بغمزه: كل دا غياب اي العروسه الجديد اخرتك المر دي 
صقر بغضب : متجبش سرعتها علي لسانك يا مراد 
مراد بضحك: خلاص انا خارج يا صحبي 
بدا صقر يندمج مع الملفات ولكن كل ما يشغل تفكير هو معشوقته الصغير 
عند روح دخلت الكليه و كانت في قمه سعاديتها و نظرات الفتيان و الفتيات اليها فكان كل من حولها حراس و هي كانت جميله جدا 
احدي الفتيات: متعرفوش مين دي يابنات 
ولد: دي شكلها جديد اول مره تشوفها بس عجبتني اوي 
احدي الفتيات الخري: بس كل دا حرس اكيد وحده مهمه 
ولد: مهمه ازي يعني 
ظلو يتكلمو عنها و كانت تسمعهم ذهبت روح الي المدرج ولكن اوقفها الدكتور 
الدكتور: لو سمحتو مينفعش حرس في المدرج 
احد الحرس: مينفعش لي 
الدكتور: خد ازن العميد الاول 
احد الحرس: روح هانم هنشوف الموضوع دا حضرتك خمس دقايق و نجي علطول 
روح: ماشي 
دخلت روح المدرج جلست ولكن جلس بجانبها شاب يدعي احمد وهو ابن رجل اعمال و بيسقط كل سنه 
احمد: ازيك يا عسل 
روح خافت الانها سنتها الاولي لها و لم ترد 
احمد بنظره خبيثه و يقترب منها : تخدي كام 
روح بخوف و توتر: ل لو سمحت ابعد 
احمد: في اي هديكي الي عوزا 
روح بصوت عالي: انتا قليل الادب 
الدكتور: في اي يا انسه 
روح بدموع: الستاذ بيضيقني 
احمد: كدابه انتي الي بتحولي تجرني من سعتها 
الدكتور: علي مكتب العميد يا انسه انتي و استاذ احمد 
في مكتب العميد 
العميد: حصل اي يا احمد 
احمد: كانت بتحاول تجر'ني و تديني رقمها 
روح بدموع: ولله محصل انتا كداب و مش محترم 
ضربها احمد علي وجهها سقطت روح علي الارض 
ثم ينفتح الباب و يدخل شخص فينصدم العميد و احمد....................................... 

         شاهد 👈 الفصل.  14. 15

. قولولي رايكو بجد 💙
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -