روايه احببتها صعيديه الفصل الخامس عشر 15 بقلم رفيده وائل

أخر الاخبار

روايه احببتها صعيديه الفصل الخامس عشر 15 بقلم رفيده وائل

 

روايه احببتها صعيديه الفصل الخامس عشر 15 بقلم رفيده وائل

روايه احببتها صعيديه الفصل الخامس عشر 15 


#احببتها_صعيديه
البارت15
تميم وهو بيفك الحزام: قولتيلي بقا كنتي فين 
رفيده بخوف: اصل ي تيم 
تميم: لا تيمو اي انا عاوزك جامده كده واندبنتنت ومان زي م انتي وبلاش شغل الدلع ده
رفيده: لي بس ي حبيبي 
تميم: ي مصبر الوحش ع الجحش ياارب 
رفيده: اصل ي تميم انا يعني زهقت وقولت اتمشي انا ورنا شويه
تميم: وانتي الزهق والحجات الي عاوزه تجيبيها مش بتفتكريهم الا لما امشي هنا كل لما انزل هجيبك من بره 
رفيده: لا بس المرادي انا استاذنتك
تميم بردح نعممم ي اختي استاذنتيني فين ده 
رفيده بعتلك ع الواتساب 
تميم: فين ده مشفتش حاجه 
رفيده بتمثيل بكاء: اصل الاهتمام مش بيطلب ي دكتور وانت هتفضالي ازاي وانت مع داليا 
تميم قعد جنبها وخدها في حضنه طب خلاص اهدي حقك عليا بس بعد كده ابي كلميني ع الفون معلش 
رفيده بشحتفه حاضر ي تيمو (وغمزت تمت السيطره ع الموقف) 
تميم: طب بلا تعالي ننزل علشان الغدا 
رفيده: اوك هغير وانزل وراك
تميم: متتاخريش 
رفيده حاضر 
ع السفره 
تميم: ايوه
دالبا: انت نسيت ي تميم
لا منستش المعاد ي حبيبي انا جاي اهه
داليا: طب متتاخرش ي بيبي 
رفيده استعني بالله اااااه بطني ي تمييم مش قادره
تميم بخوف: مالك اهدي
رفيده: بطنيي ي تمييم مش قادره سكاكين بتقطع فيها
تميم: طب اهدي بالراحه وتعالي يلا نروح للدكتور
رفيده: لا مش مستاهله دكتور طلعني بس فوق واعملي حاجه دافيه
تميم: طيب تعالي يلا
رفيده: هتعمل اي يلا انا هقوم معاك
تميم: لا انتي تعبانه لازم اشيلك
رفيده بتوتر لا دي بطني الي وجعاني انا هقدر امشي عادي 
تميم: لا ودي تيجي بردوا دي تبقا عيب في حقي وشلها
في الشقه
رفيده: خلاص ي تميم نزلني بقا 
تميم: اهه ي ستي يلا رنا بتعملك حاجه دافيه انا هروح مشوار وارجع علطول
رفيده: لا ي تيمو انا تعبانه متسبنيش 
تميم: مش هطول صدقيني 
رفيده بنرفزه: طيب ي تميم امشي ي تميم 
تميم بهدوء باس راسها حقك ع قلبي بس مينفعش يتاخر ونزل 
رفيده: عاااا بردوا رحلهااا
رنا: مالك ي مجنونه اهدي واقعدي ارتاحي وخدي شربي ده
رفيده: اي ده انتي كمان
رنا بجهل مش عارفه خلطه ماما عملتها علشان بطنك 
رفيده بضحك: انتي صدقتي 
رنا: اوعي تقولي انه الي في بالي 
رفيده بالظبط خطه علشان اخوكي يتنيل يقعد ومش يروحلها بس مفيش فايده راح بردوا 
رنا: انتي مش سهله
رفيده: بلا سهله بلا صعبه يعني هو انا كنت اقدرت عليه خشي خشي في كيس اخوكي جايبه ع رخامه المطبخ جوا هاتيه وتعالي 
في مكان اخر 
داليا: انت فين ي تميم وحشتني مبقتش اشوفك
تميم: وانتي خلاص وحشاني خالص ي بيبي ومبقتش قادر ع بعدك
داليا: طب وبعدين ي تميم
تميم: نتجوز عرفي الفتره دي بس لحد م اخلص من موضوعي 
داليا ايهه عرفي لا طبعا 
تميم بحزن انتي مش واثقه فيا ي داليا 
داليا........ 
يتبع........... 
بقلميي رفيده وائل"روڤان"

تتوقعوا هتوافق ولا لا
           شاهد 👈 الفصل السادس عشر 

تعليقات
18 تعليقًا
إرسال تعليق
  • غير معرف 24 يونيو 2022 في 12:14 م

    لا بسرعة متشوقناش كدة ابوس ايدك

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 24 يونيو 2022 في 12:59 م

      تم

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 24 يونيو 2022 في 1:55 م

        ياريت باقي الفصول وبسرعة

        إرسال ردحذف
        • Asmaa
          Asmaa 24 يونيو 2022 في 3:31 م

          جميلة

          إرسال ردحذف
          • غير معرف 24 يونيو 2022 في 3:58 م

            ليه فى كل الروايات الراجل بقا بيضربها وبتصعب عليهه و فى الاخر بيقولها اسف اصل هو راجل بقى ووطبعه عصبى فلازم هى تستحمله ايه الهبل الى احنا بنشوفه ده

            إرسال ردحذف
            • غير معرف 24 يونيو 2022 في 6:27 م

              ياريت باقى الروايه

              إرسال ردحذف
              • غير معرف 24 يونيو 2022 في 7:53 م

                الروايه تحفه ياريت باقى الأجزاء 💖💖💖💖💖

                إرسال ردحذف
                • غير معرف 24 يونيو 2022 في 8:04 م

                  جميله

                  إرسال ردحذف
                  • غير معرف 24 يونيو 2022 في 8:05 م

                    باقي الاجزاء

                    إرسال ردحذف
                    • غير معرف 25 يونيو 2022 في 12:04 ص

                      احسنتي ارجو الكامله

                      إرسال ردحذف
                      • غير معرف 25 يونيو 2022 في 12:16 ص

                        تحفه بجد😍

                        إرسال ردحذف
                        • غير معرف 25 يونيو 2022 في 2:39 ص

                          تم

                          إرسال ردحذف
                          • غير معرف 25 يونيو 2022 في 2:50 ص

                            كملي رووووعة

                            إرسال ردحذف
                            • غير معرف 25 يونيو 2022 في 8:21 ص

                              فين باقى القصه

                              إرسال ردحذف
                              • غير معرف 25 يونيو 2022 في 9:32 ص

                                ياريت باقي الفصول

                                إرسال ردحذف
                                • غير معرف 25 يونيو 2022 في 12:27 م

                                  القصه جميله
                                  لكن العلاقه اللى بين تميم ورفيده جذورها لم توضح بعد !

                                  إرسال ردحذف
                                  • غير معرف 25 يونيو 2022 في 7:13 م

                                    جميله

                                    إرسال ردحذف
                                    • غير معرف 25 يونيو 2022 في 7:14 م

                                      فين باقي الروايه

                                      إرسال ردحذف



                                      وضع القراءة :
                                      حجم الخط
                                      +
                                      16
                                      -
                                      تباعد السطور
                                      +
                                      2
                                      -