روايه احببتها صعيديه الفصل السابع عشر 17 الاخير من الجزء الاول بقلم رفيده وائل

أخر الاخبار

روايه احببتها صعيديه الفصل السابع عشر 17 الاخير من الجزء الاول بقلم رفيده وائل

 

روايه احببتها صعيديه الفصل السابع عشر 17 بقلم رفيده وائل

روايه احببتها صعيديه الفصل السابع عشر 17 


#احببتها_صعيديه
البرت 17(الاخير الجزء الاول) 
رفيده وقفت قدام تميم: تميم انا معيده في كليه صيدله
رنا بخضه: جدييي
تميم: نورت ي جديي اتفضل معرفتنيش لي كنت جيتلك المحطه
الجد: انتي قولتي اييه ي رفيده
رفيده بتوتر انا معيده في كليه صيدله
الجد: وده ازاي 
رفيده وبدات تحكي 
(ال flash back بقا ي جماعه انا حكيته قبل كده😂) 
رفيده: انا اسفه ي جدي بس ده مستقبلي وانت كنت رافض رفض قاطع 
الجد..... 
رفيده: جدي انا عارقه اني غلطت لما وهمتك اني بكون عند خالتي وبخرج من وراك بس مكنش ورايا حاجه تانيه 
تميم قعد قدام جده: جدي رفيده مغلطتش بالعكس دي دكتوره ورفعت راسك التعليم مهم ي جدي وانا حاولت معاك اقنعك تسيبها تكمل 
الجد: انا فخور بيك ي رفيده انا مش زعلان منك انا زعلان اني حرمتك من حاجه بتحبيها وخليتك تعمليها سر كانك بتسرقي 
رفيده: بعياط حضنته انا بحبك اوووي ي جدي ربنا يخليك ليا 
الجد بحنيه ويباركلي في عمرك ي بتي 
تميم: احم احم خلاص ي رفيده كفايه احضان
الجد بضحك غير مني اياك 
تميم وشد رفيده عليه لا غيران من ايه بس ي جدي انا بس عامل عليك انت جاي من سفر تعبان وعاوز ترتاح 
الجد: بضحك لا متخفش عليا تعالي ي رفيده جنبي هنا 
رفيده: بس كده من عيوني 
تميم بغيظ انا طالع فوق اشوف حاجه عن اذنك ي جدي 
الجد: اطلعي وراه ي رفيده واعتذري منه ي بنتي مفيش واحده محترمه تطلع من البيتمن غير اذن جوزها ي حبيبتي واللي انتي عملتيه غلط 
رفيده: حاضر ي جدي 
في الشقه فوق
رفيده: تميم انت زعلان
تميم بغيظ اي مرحله العشق الممنوع الي كانت تحت دي خلصت
رفيده بضحك: لا بس قولت اطمن عليك
تميم بغيظ لا كتر خيرك يلا انزلي 
رفيده تميم انا اسفه اني خرجت من غير اذنك بس انا مكنتش عاوزاك تغير نظرتك عني علشان عرفت تعليمي
تميم واي هي نظرتي عنك ي فظه العقل 
رفيده بحزن انت كنت شايفني جاهله ووحشه ي تميم 
تميم مسك وشها بين ايديها وكمل بحنيه: عمري ي فراشتي عمري م شفتك كده انا كنت عارف كل حاجه ي رفيده
رفيده: عارف ايي
تميم: حبيبي انتي فكراني ساذج اوي كده انا كنت عارف انتي خرجتي روحتي فين ااه صحيح وشوفتك يوم الاجتماع بس عملت نفسي مخدتش بالي 
رفيده: ايههه ومقولتليش لي 
تميم كنت عاوزك تثقي فيا وتقوليلي انتي كنت مستني الوقت ده انا يوم وفاه اهلك انا حولت مع جدك كتير رفض بس ساعتها عرفت بحكايه دراستك منزلي وانا الي عرضت ع حازم كليتك وعرفته ع انس انا كنت عارف كل حركه صغيره بتخطيها ي فراشتي
رفيده: ده كله ودا لي 
تميم: يمكن اهتمام 
رفيده: لي
تميم: يمكن علشان بحبك مثلا 
رفيده بجد ي تميم 
تميم واكتر ي قلب تميم 
رفيده وداليا 
تميم قولتلك قبل كده شيلي داليا من دماغك داليا حاجه تانيه خالص 
رفيده حاجه تانيه ازاي 
تميم هقولك بس مش دلوقتي دلوقتي يلا ننزل علشان انس اتصل وقال انه ع وصول 
رفيده: طيب استني اخلع القميص الابيض والبس الاسود
تميم: وده لي 
رفيده: علشان انا هلبس الفستان الاسود الي لسه شارينه
تميم: اااه هنبدا في الشغل ده 
رفيده: بتمثيل الحزن خلاص ي تميم انزل  
تميم: خلاص ي قماصه هغير بس انجزي 
قطع كلامهم صوت خبط ع الباب 
رنا: يلا ي تميم ماما بتقولك الناس تحت مع جدك 
تميم: طيب انا نازل اهن يلا انزلي 
رنا: لا انا عاوزه رفيده هنروح نشتري شويه حاجات ل ماما  
تميم: دلوقتي ي رنا الوقت اتاخر
رنا: ماما نسيت الحجات الي هتقدمها مش هنتاخر ي تميم 
تميم: طيب خدوا بالكوا من نفسكوا 
بعد شويه 
تميم: منورنا ي دكتور 
انس: بنورك انا كنت لسه بقول لعمي ان 
رنا بصراااخ الحق ي تمييييم 
تمييم: بخضه اهدي ي رنا في اي وفين رفيده 
رنا: خدوها ي تميم الحقها 
يتبع..... 
بقلميي: رفيده وائل"روڤان"
لسه الوايه ليها تكمله ي جماعه علشان محدش يسال ازاي خلصت كده اوكي♥
توقعوا بقا مين خطف رفيده

تعليقات
14 تعليقًا
إرسال تعليق
  • غير معرف 26 يونيو 2022 في 9:21 م

    الرواية جميلة ومشوقة

    إرسال ردحذف
    • غير معرف 26 يونيو 2022 في 9:22 م

      نرجو تكملة باقي الاجزاء

      إرسال ردحذف
      • غير معرف 26 يونيو 2022 في 10:47 م

        نرجوا تكمله باقي الأجزاء علي نفس الموقع

        إرسال ردحذف
        • غير معرف 27 يونيو 2022 في 12:01 ص

          الباقي بسرعه

          إرسال ردحذف
          • ياسمين حلب
            ياسمين حلب 27 يونيو 2022 في 2:12 ص

            رواية أحببتها صعيدية الفصل السابع عشر والقصة مشوقة ياريت بس تكملوها

            إرسال ردحذف
            • ياسمين حلب
              ياسمين حلب 27 يونيو 2022 في 2:14 ص

              رواية أحببتها صعيدية الفصل السابع عشر جميلة جدا بس أنا ماعندي تليغرام ياريت تكملوا القصة لحتى نصل للعبرة ولكم جزيل الشكر

              إرسال ردحذف
              • ياسمين حلب
                ياسمين حلب 27 يونيو 2022 في 2:16 ص

                يعني حتى عم تطلبوا اعمل كومنتات ماعم اعرف وين ابعت الكومنت والفصل السابع عشر من رواية أحببتها صعيدية مو مكمل بس أعرف كيف بقدر تابعه

                إرسال ردحذف
                • غير معرف 27 يونيو 2022 في 12:07 م

                  وين باقي الرواية

                  إرسال ردحذف
                  • غير معرف 27 يونيو 2022 في 5:03 م

                    كملي
                    بتتأخري لتكملي والفصل كتير قصير

                    إرسال ردحذف
                    • غير معرف 27 يونيو 2022 في 5:11 م

                      كملي الجزء الثاني

                      إرسال ردحذف
                      • غير معرف 27 يونيو 2022 في 5:11 م

                        إرسال ردحذف
                        • غير معرف 27 يونيو 2022 في 11:11 م

                          جميله استمري

                          إرسال ردحذف
                          • غير معرف 28 يونيو 2022 في 12:37 ص

                            الرواية جميلة جداً ومشوقة كملي

                            إرسال ردحذف
                            • غير معرف 29 يونيو 2022 في 2:33 م

                              جميله اوك بس ملل اسلوب عرضها والتقطيع فى تكملتها مش كويس

                              إرسال ردحذف



                              وضع القراءة :
                              حجم الخط
                              +
                              16
                              -
                              تباعد السطور
                              +
                              2
                              -