روايه بحور الدم المقدمة و الفصل الاول 1 بقلم علي بيه ابو الدهب

أخر الاخبار

روايه بحور الدم المقدمة و الفصل الاول 1 بقلم علي بيه ابو الدهب

 

روايه بحور الدم المقدمة و الفصل الاول 1 بقلم علي بيه ابو الدهب

روايه بحور الدم الفصل الاول جميع فصول الرواية كامله 


يابنتي دا عريس يعني متشوق سبيه يدخل عليك بلاش فضايح بقاله كتير من غير حرمه مدقش طعم الحريم
استهدي بالله يابنتي وسيبه يدخل عليكي

غاده.. قولت لا يعني لا ياما مش هيلمسني علشان مش عايزه و
 
الام بلاش الا في رأسك دا الناس تقول عليكي معيوبه

غاده.. يقولوا ياما الا يقوله انا مبخفش. من حد واصل

الام... عمك هيقتلك لو سمع منك الكلام دا

غاده.. بعمل الا بعملوا مش هو إلا غصابني على الجوازه علشان يخلص مني علشان يروقله الجو معاكي في الدوار

الام.. وهي تشده من درعها بشده
وتقول صحيح انتي بت قليله التربيه كيف تتكلمي كدا على امك يابنت انت

عاده بتعصب... هو انا قولت حاجه لسه مش كفايه ساكته بقالي كام سنه على قتل عمي لابويا وانا شايفه بعيني دي

كمان عايز بخلص مني ياما ويجوزني واحد مجوز كمان ليه أن شاء الله
يحوزني رشوان حرامي البلد دا عنده عيال اكبر مني

الام. هو عارف مصلحتك فين
غاده قصدك عارف انك عايزه من زمان فقال يخلص مني.

ضربت الام بنتها بالقلم وقلتلها اخرسي يعني ايه عينه مني يابت ردي عليا

على دخول
مريم بنت عمتها
صوتكم عالي قوي ياعمه أرزاق في ايه

أرزاق بغضب. معرفش شوف المصيبه دي وقدامك نص ساعه تجهزي وتنزلي علشان الماذون
مريم.. انزلي بس ياعمه أرزاق وانا هجهزها

خرجت أرزاق وعفاريت الدنيا تتنطط في وشها

مريم.. ماتلمي الدور بقا باغاده وتتجوزي رشوان وتخلصي من قرف عمك دا

غاده بدموع اجوزه كيف وانا حامل من ابنه 🙄🙄🙄
على صوت خبط على الباب. يلا الماذون وصل

ده اقتباس من الرواية لو عجبتكم هكملها روايه حصري 
بقلم علي بيه ابو الدهب 

حامل ازي حامل وانت لسه بنت بنوت يادي الفضايح
#بحور الدم
#البازت الأول

غاده.. اسكتي يامريم اعمل ايه دلوقتي انا هموت نفسي واخلص من القرف دا كله

مريم.. تموتي نفسك وتقتلي طفل في بطنك حرام عليكي انتي ازي تعملي في نفسك كدا

غاده اهوا الاحصل بقا
حسن ابنه ضحك عليا وغاوني وخالتي سلمته نفسي وقالي هيجي بجوزني وطلع ندل وحيوان

مريم.. حامل من حسن
يادي الفضيحه يادي الجرسه السوده يالهوي على شماتت اهل البلد فينا

غاده..
 َمعرفش دا الاحصل دلوقتي انا حامل مش هينفع تحوز راشون وانا حامل من ابنه
على طلوع أرزاق امها
ما تنجزي يابت في ايه خلصي الحاج راشوان مستنيكي تحت عريسك بتقلب امك وهي تطبطب على ظهرها
يلا ياحبيبتي علشان لفرح بيكي

طبعا غاده عاجزه عن النطق ازي عتتكوز واحد وهي حامل من ابنه

مريم. ماشي باعمتي انزلي يلا وانا هنزل وراكي انا وهي دلوقتي

أرزاق.. هو في ايه مخببنوا عليا في ايه يا غاده انطفى
غاده بدموع.. مفيش انا هنزل اهوا

نزلت غاده ومريم معاها لحوش واسع كله ناس وطبل ورقص

عمها وهو يقرب عليها بضحكه صفراء مبروك يابنتي اخيرا هفرح بيكي
واحضنها ثم قرب لودنها وقال
اخيرا هخلص منك يافقر ابقا كدا قالت ابوكي وخلصت منك
واجوز امك هي كمان واحط ايدي على الورث كله

غاده.. بقوه
بس انت مش هتلحق علشان انا مش هجوز راشون

توفيق عمها انتي مجنونه يابت انت تتطخي عيار وتموتي وارتاح منك

غاده بقوه... اسمعوا ياهل البلد
والناس كلها واقفه والحاج راشون العريس واقف وأولاده واقفين
وحسن واقف

غاده بصوت عالي وجرئه زياده
ازي اجوز الحج راشون وانا حامل من ابنه حسن
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
مع الكارثه
تفاعل حلو عشان الرواية فيها دمار 🫢
       شاهد 👈 الفصل الثاني
بقلم علي بيه ابو الدهب  

الرواية لها حقوق ملكيه 
لو الاسم اتشال
متزعليش من الي هيحصلك

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -