روايه خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

أخر الاخبار

روايه خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

 

روايه خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

روايه خادمتي الفصل الثالث 3 


الفصل الثالث 
اقل*عي خليني انضفك 
استووووووووووب 
بنت الكل*ب دى انا لازم اربيها 
انا 
انا هشام المنسي يترفع عليا الشبشب من حته خدامه مااقبلش حتي اني اخليها تنضفلي جذمتي 
ضحك جاسم من قلبه علي منظر هشام المبلول 
هشام ... انت بتضحك علي اي 
جاسم اصل منظرك يضحك فعلا ي مافيا مصر 
داانت عرتنا في واحد مافيا سلاح ومخدرات وقتل وحوران يتبل كدا ومن مين ريهام 
ام كلسون مقطوع 
ياراجل عرتنا 
هشام ... كلسون ااي 
جاسم... لا دى حكايه يطول شرحها 
امها ياسيدى فاكراني هايبص لحته خدامه وهي بتسيق قال ااي رجليها تبان فكانت. بتلبسها كالسون رجالي من وهي بت ١٢ سنه 
عيله يعني.   
المهم خلينا في شغلنا 
هشام ... طب اي رائيك ان حته الخدامه دى هااخليها تبوس رجلي هي دى بقيت شغلي الشاغل 
جاسم ... هشام دى حته عيله صغيره وانت راجل ثلاثيني اعقل واكبر انت شعرك خلاص هايبيض 
هشام ... طب تتراهن اني في ظرف اسبوع هااخليها من حريمي ومن غير جواز 
جاسم .... نتراهن بس لو خسرت الرهان هاتتجوزها رسمي يانهار ضحك انت وام كالسون مقطع 
هشام ... موافق 
****************************
 في غرفه ريهام 
ريهام واخده اوضه جمب اوضه باباها ومامتها تحت في دور الخدم 
كانت بتبص لنفسها في المرايه وشايفه اثار ايد هشام علي وشها 
اااااه ياابن بياعه البطاطس 
وديني ماانا سيباك 
ااااه ايديه مرزبه منك لله 
كانت بتكلم نفسها زى المجنونه واخدت بالها من صوت ابوها العالي  
خرجت ريهام من اوضتها لاوضه ابوها وكانت هاتخبط علي الباب لكنها سمعت اسمها فوقفت تتصنت بيقولوا اي فسمعتهم بيتكلموا عليها 
عوض ..قفلي علي السيره دى ي عنيات 
لاء يعني لاء مش موافق 
عنيات... دا جاسم بيه حد عاقل يرفضه دا عريس ميترفضش بنتك هاتبقي ست البيت 
انت هاتكرهالها الخير 
عوض .... لاء يعني لاء 
دخلت ريهام الاوضه واتكلمت .... بس انا موافقه 
جدا كمان
***********************************
جرت ليلة في الشوارع مش عارفه تروح فين كل الي عارفاها انها بنت جميله وحيده معندهاش لا اب ولا ام ولا فلوس مش عارفه تعمل ااي 
لحد نص الليل قاعده في جنينه بتعيط 
ليلة.... يارب ساعدني يارب 
كان في شاب شايفاها من بعيد بتعيط طلع تليفونه واتصل علي صاحبه 
حمزه ... بقولك ااي في مزه وحيده هنا جهزلي كدا العربيه النهارده الليله الحمره عندى 
عقبال مااروح اشقطها جامده بنت الاي 
راح حمزه ناحيه ليلة وحاول يحط ايده علي ضهرها لكنها بعدت عنه ومسحت دموعها وطلعت تجرى مش عارفه تروح فين 
لقت حمزه بيجرى وراها وركب عربيه حمره ركبت ليلة تاكسي 
ليلة ... والنبي يستا ابعد بسرعه عن العربيه الحمرا دى والنبي انا خايفه 
السائق ... متقلقيش ي هانم 
في ظرف ربع ساعه زهقوا وبعدوا عنهم 
السائق ... هايا فندم اوصلك فين 
عيطت ليلة اكتر وحكت للسواق انها معهاش فلوس 
السواق... نعم ياروح امك انتي ريكلام يابت
عيطت ليلة اكتر وحكت للسواق حكايتها بس ماقالتش انها مش عذراء ولا حكيتله عن اغتصاب احمد ليها 
ابتسم السواق وحك لحيته باايده وضحكلها 
السواق ... انا اسمي الحج اسماعيل 
ومن هنا ورايح انتي هاتبقي بنتي بس بشرط
ليلة ... موافقه عليه 
اسماعيل ... هاتشتغلي وهاخد الي وراكي والي قداكك وهااديكي هدمه نضيفه واكله مش هااجوعك 
ليلة ...المهم تكون شريفه 
اسماعيل ... كله الا الشرف ومالو ي بت كله الا الشرف 
روح اسماعيل وليله البيت الي في شبرا 
البيت مكون من اوضتين وصاله ومطبخ وحمام
اسماعيل كان متجوز دريه ومخلف منها عيلين صغيرين سامح وسندس 
في شقه اسماعيل 
اتكلمت دريه بعجرفه .. انت جيت ي سبعي 
جبت الطلبات الي قولتلك عليها
دخل اسماعيل ليلة في ايده 
شهقتله دريه واتوسطت دراعها خصرها 
نعععععم نعععععم ي ادلعدى مين دى كمان 
اسماعيل ... اي ي وليه انتي هاتفرشيلي الملايه هنا ولا اااي 
دريه .... ومفرش العروسه كمان لو حبيت 
انت اتجننت ياراجل ولا جرى لمخك حاجه مين دى 
اسماعيل ... خشي ي ليلة الاول وحضريلها اكل البت ماكلتش 
دريه ... مين دى والا قسما بالله اصورلك قتيل هناا. 
اخد اسماعيل دريه علي جمب واتكلموا بصوت واطي 
بعد شويه جت. دريه دخلت اوضتها جابت هدوم لليلة عشان تلبسها ودخلتها الحمام 
دخلت ليله الحمام ولسه هاتقلع لقت دريه بتخبط ودخلت عليها الحمام وقفلت الباب عليهم 
ليلة بخوف ... اي في اي 
دريه بقرف ... اقلعي هاانضفك 
ليلة خافت من دريه ... اي اقلع دى مستحيل طبعا اطلعي وانا هااتصرف 
دريه ... طيب هااحضرلك الطفح 
خرجت دريه وسابت ليلة بتعيط في الحمام 
....................................... 
في شقه سلوى 
كان احمد رايح جاي زى المجنون
هاتكون راحت فين 
راحت فين 
سلوى .. مش عملت عملتك وكسرتها اهي طفشت بقب عايز اي 
احمد .... عايزها هي 
سلوى... وانا مش هااخليك تتجوز واحده غلطت معاها 
احمد .. ومين قال جواز هانستفيد منها 
سلوى... كدا يبقي لازم ندور عليها 

********************************
خرجت ليله من الحمام هي لابسه عبايه دريه السودا وقعدت علي الطبليه وطبق الفول قدامها كلته كله لانها كانت جعانه اووى 
دريه عملت شاي لليلة وعطيتهولها 
دريه اتكلمت .... بصي بقي انا جوزى فطمني علي كل حاجه 
انتي هاتشتغلي هنا والفلوس الي هاتاخديه بتاعتنا وليكي مني طبق الفول وكوبايه الشاي وتنامي جوا مع العيال 
وابسطي هااكلك كل ٣ شهور حته لحمه وكدا عدانا العيب وازح 
موافقه ي بنت الناس 
ليله باانكسار ... موافقه 
بس هاتشغلوني اي انا لسه طالبه 
اسماعيل ... هاتتحل المهم خشي نامي جمب سندس جوه 
قامت ليلة ونامت بالفعل 
*********************************

        شاهد 👈 الفصل الرابع 4

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -