روايه جحيم عشقه الفصل الخامس 5 بقلم ملكه القلم

أخر الاخبار

روايه جحيم عشقه الفصل الخامس 5 بقلم ملكه القلم

 

روايه جحيم عشقه الفصل الخامس 5 بقلم ملكه القلم

روايه جحيم عشقه الفصل الخامس 5 


جحيم_عشقه
ملكه_القلم
الفصل_الخامس
زهره بصت ليه....انت بتقول اي 
ليل....زي ما قولتلك اختك مراتي 
زهره بصت علي الطفله....دي بنتك صح
ليل هز راسه....ايوة بنتي 
زهره بحده....لما انت عندك بنت ومتجوز رجعت ليه علي حياتنا
رجعت علشان تكسر كيان صح بس بقولك مش هتقدر لان انا جمبها
انا هاخد اختي وهنمشي
ليل.....هتروحي فين هترجعي لجوزك ولا هتروحي فين بس انا مراتي مش هتطلع من هنا اتفضلي انتي تقدر تمشي
زهره اتنفست بغضب....متستغلش نقطه ضعفي
ليل بص ليها وابتسم بخبث
كيان حطت الاكل علي السفره ودخلت المطبخ قعدت ودموعها نزلت بحزن...يارب صبرني انا مش هقدر استحمل اشوفه مع غيري
فاطمه حطت ايدها علي كتفها.... كيان
كيان لفت ليها....نعم يا داده في حاجه 
فاطمه قعدت جمبها....مالك يبنتي بتعيطي ليه في حاجه 
كيان بابتسامة....لا مفيش حاجه 
فاطمه....ربنا يريح قلبك يا حبيبتي 
كيان ابتسمت ليها وقامت طلعت من المطبخ 
شافت زهره قاعده هي وليل علي السفره ابتسمت باطمئنان 
ليل خلص اكل وقام
ليل....ياريت تخلي الخدامه الجديده تجبلي فنجان قهوه
فاطمه....حاضر يا ليل بيه
ليل طلع علي اوضته بعد ما طلب منهم ياخدوا زهره علي اوضتها
كيان جهزت القهوه وخدتها وطلعت خبطت علي الباب ودخلت كان قاعد بيشتغل
كيان....اتفضل حضرتك القهوه
ليل خدها منها وكيان كانت هتمشي
ليل...استني عندك انا سمحتلك تمشي
كيان...انا اسفه 
ليل قام من مكانه....امممم اسفه علي اي ولا اي
كيان برجفه....انا ا.. نا
ليل بحده....انتي اي 
كيان دموعها نزلت بخوف....لو سمحت ممكن تسمحلي اروح اشوف شغلي 
ليل فاض بيه....مفيش شغل من النهارده انتي هتبقي مراتي فاهمه يعني اي انا هوريكي اللي عمرك ما شوفتيه انا هكرهك في اليوم اللي اتولدتي فيه يا كيان علي حرقه قلبي
كيان بتوتر نزلت عينيها الارض....انا جايه علشان اشتغل
ليل مسك ايدها وضغط عليها جامد....انا قولت مفيش شغل ومن هنا ورايح هتقعدي معايا في اوضتي
كيان بصت ليه بصدمه....بس انا مش 
ليل بمقاطعه.....هششش انا لما اقول كلمه تتسمع انتي من هنا هتعيشي معايا في اوضه وحده وحقوقي هاخدها كامله لحد ما ازهق منك وبعديها افكر هعمل اي
كلامه كان كفيل انه يكسر قلبها مليون حته
بعدت ايده عنها واتكلمت بصوت مبحوح.....وانا مش تحت امرك وانت ملكش عندي حاجه 
ليل مسك شعرها جامد خلاها صرخت....اي هو انا مش جوزك ولا مع غيري بتكون حلوه يا مدام كيان
كيان ضربته بالقلم....انا عمري ما اتوقعت انك تكون كده
انت ازاي تفكر فيا كده
ليل رفع راسه وعينيه كانت حمراء من الغضب سحبها من شعرها بغضب....انتي ازاي تمدي ايدك عليا انتي اتجننتي
كيان بزعيق....ايون اتجنتت انت طلعت متستاهلش اي حاجه عملتها علشانك
ليل بغضب اكبر....عملتي اي قوليلي غير انك جرحتيني 
كيان بدموع....انا عمري ما فكرت اني اجرحك ولا هفكر
ليل جاب ليها التلفون وفتح الصور.....امال اي ده ها
كيان بحزن....معرفش لو انت قادر تصدق اني اعمل كده يبقي عمرك ما حبيتني ياريت تسيبني وتبعد عني
ليل بعصبيه....انا عمري ما صدقت بس اللي انتي عملتيه هو اللي كسرني هو اللي دمرني خلاني واحد تاني
كيان....ارجع لمراتك وبنتك وابعد عني انا مش عايزه حاجه غير اني اعيش انا واختي في سلام
ليل...مش بالسهوله دي يا كيان مش بالسهوله دي وزي ما قولتلك من النهارده انتي مراتي سوا شرعا او قانونا
كيان بعدت لورا....مستحيل يا ليل 
ليل سحبها من ايدها.....تحبي اثبتلك ده ها
كيان هزت رأسها بالنفي....احنا مفيش بينا حاجه ومش هيكون في بينا حاجه انت فاهم
ليل ضحك بهستريه.....متنسيش انك كنتي حامل بابني قبل كده
كيان بحزن....كنت يا ليل
لكن دلوقتى لا وعمره ما هيكون
ليل وهو بيقرب منها....هيكون يا كيان صدقيني هيكون 
كيان بضعف....اوعك تقرب مني انت فاهم
قرب منها وشدها عليه وقبلها بشغف بيحاول يداريه تحت عنفه
كيان حاولت تبعده كتير معرفتش لحد ما استسلمت لدوامه عشقها ليه باشتياق وحنين
_________
عند باسم قاعد حاطط ايده علي وشه المشو"ه....ااااااه ماشي يا زهره انتي وكيان اما وريتكم هعمل اي فيكم
اوعدك مو"تك قريب قوي يا زهره وانتي يا كيان هعمل اللي كان نفسي فيه من زمان وهخليكي ليا

يتبع

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 16 يونيو 2022 في 10:19 م

    جميلة

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -