أخر الاخبار

روايه احببت ابن عمي الفصل السادس والعشرين و الفصل السابع والعشرين بقلم ملك احمد

 روايه احببت ابن عمي الفصل السادس والعشرين  

روايه احببت ابن عمي الفصل السابع والعشرين 

روايه احببت ابن عمي الفصل السادس والعشرين و الفصل السابع والعشرين بقلم ملك احمد

بقلم_ملك_احمد
#بقلمى
Part 26💜
فى الصباح
أميرة:الو يا نعمة
نعمة:الو يا أميرة فى حاجة
أميرة بزهق: قاعدة زهقانه طهجانة طفشانة ملل ملل ملل....بقولك ايه تعالى نخرج
نعمة بتوتر:ها اااااا لأ ماينفعش اصل انا مع صحابي 
أميرة:ماشى .....سلام
________________________________________
نعمة:ها كنا بنقول ايه
على بحب:كنت بقول أن انا بحبك
(على عشان افكركوا على صاحب عادل)
نعمة بكسوف:ها
على:ها ايه بقول أن انا بحبك
نعمة:احم انا لازم امشى
على:استنى بس رايحة فين
نعمة: معلش اعذريني لازم امشى
على: حاضر
________________________________________
أميرة: ماشى لما نشوف البت ميادة
ميادة:الو يا حيوانة
أميرة: عاملة ايه يا كلب البحر 
ميادة:اهو باكل
أميرة: يخربيتك خرتيت بكلم خرتيت ياناس كل ما اكلمه تكون بتاكل
ميادة: أيوة يعنى انتى متصلة بيا عشان تهزقينى
أميرة: زهقانه اوى قولت اكلمك...بقولك ايه رايك بعد ماتاكلى نخرج
ميادة: لأ مش فاضية النهاردة خليها يوم تانى
أميرة:طب اقفلى اقفلى سديتى نفسي على الحياة كلها اقفلى
ميادة: حاضر حاضر سلام
أميرة:اعمل ايه دلوقتي أعمل ايه اعمل...بس مافيش غير سيف قلب أمه جيالك ياحبيبى
أميرة بصريخ:الحقنىىىىى ياسييييف ياسيييييف ااااااااه
سيف قام من النوم مفزوع:ايه فى ايه يا اميرة
أميرة بتمثيل: ااااااااه بطنىىىى بتوجعنى مش قادره قووووم ااااااااه
سيف بخوف: حاضر حاضر...تعالى
شلنى وعمال يلف بيا ومش عارف يعمل ايه
أميرة:هتروح فين
سيف بقلق:هاخدك على المستشفى
سيف باستغراب: بتضحكى على ايه
أميرة بضحك: اصل كنت بعمل فيك مقلب.....مش قادره امسك نفسي من الضحك
وقعنى على الأرض وبيحاول يستوعب اللى حصل
أميرة بألم:ااااااه
سيف بعصبية: ياشيخة منك لله خضيتينى عليكى
أميرة: بجد اتخضيت عليا يا بيبي
بصلى بقرف ولف وشه
أميرة باستفزاز: بيبي انا جعانة
سيف بعصبية: أميرة ابعدى عنى وملكيش دعوة بيا عشان مامديش ايدى عليكى
أميرة:طب خلاص خلاص بقى متزعلش... اصل كنت قاعدة زهقانه
سيف:تقومى تطلعى زهق عليا
أميرة: خلاص بقى خلى خلقك استريتش متخليهوش كِنز كدة وفك يامعلم هو حد واخد منها حاجه
سيف: قاعد انا مع واحد صاحبي
أميرة: خلاص فك....انا آسفة
سيف: ماشى....بس على شرط تعمليلى اللى هاقولك عليه.... بعدين غمزلى😉
أميرة بعد مافهمت:لاااااااه اللى فى دماغك ده أنساه يابا ....قليل الادب
سيف:على فكره انا مكنتش اقصد اللى فى دماغك انا كنت عايز مكرونه بالبشاميل.....انتى اللى دماغك من اول يوم جواز شمال
ضربته بالمخدة من الغيظ
سيف:ااه خلاص خلاص
أميرة:يالا قوم البس عشان معزومين عند ماما
سيف: ماشى.......طب ماتيجى تساعديني...وغمزلى 😉
أميرة:اتلم ياسيف يالا روح
بعد شويه
أميرة: وحشتيني اوي يا ماما
منى:وانتى كمان ياحبيبتى وحشتينى
منى:تعالى يا ولا فى حضنى وحشتنى
سيف:وانتى كمان تعالى 
أميرة: الله الله ولا كأنى كيس جوافة واقفة قدامكوا
سيف:مين دى انتى تعرفيها ياطنط
منى: أبداً يابنى ولا اعرفها
نهى:تعالى يابنتى سيبيك منهم
أميرة:يالا يا نونا عمللنا ايه على الغدا
نهى:لاااه ده انا عمل لك كل الأكل اللى بتحبيه
أميرة:أيوة يا نونا يا مظبطانى كدة
بعد شويه
لقينا الباب بيخبط
أميرة:استنوا انا هافتح
أميرة:على ازيك تعالى
منى: أهلاً يابنى عامل ايه
على:كويس الحمدلله.... انا بس كنت جاى لى عادل خبط عليه ملقتهوش قولت اكيد هنا
نهى:طب كويس حماتك بتحبك 
على بصوت واطي:وانا بحب بنتها
نهى:نعم بتقول حاجه يابنى
على:ها لأ ياطنط
منى:طب تعالى كل
على: لأ شكراً ياطنط 
أحمد:تعالى يابنى اقعد متكسفش
على: حاضر
عادل:ايه رايكم نطلع كلنا رحلة نتفسح شوية ونعزم صحابنا
أميرة: والله فكرة حلوة....ايه رايكم ياجماعه
منى:انا موافقة
نهى: وانا
سيف:وانا
محمد:كلنا موافقين......هانطلع فين وامتى
عادل:فين فى شرم وامتى الاسبوع الجاى
أميرة: قشطة أنا هاروح وش
عادل: ماشى.....ايه رايك ياعلى
على: ها هاشوف هاشوف وهاقولك
عادل: ماشى
______________________________________
نجري الأحداث شوية بعد اسبوع
روحنا شرم وطلعنا الأوض واتجمعنا كلنا على الشاطئ
ميادة:بت بت ايه اللي جاب الولا مروان هنا
أميرة:هييييييح بيحب وجاى ورا حبيبته
ميادة بتوتر:ها بيحب اااابيحب مين
أميرة:واحدة كدة اسمها ميادة
ميادة:ها ايه اللى الكلام الفاضى ده
أميرة:ده مش كلام فاضي ده حقيقة....وبكرة هاتشوفى

واحب ابشر كم بأن فاضل بارتين كمان والرواية تخلص وهتنزل النهاردة...بااااااى
احببت ابن عمى
Part 27💜
ميادة: بقولكم ايه تعالوا نلعب بدل الملل ده
أميرة: ماشى هنلعب ايه
ميادة:اممممم احكام لعبة الأحكام كل واحد هايحكم على اتنين وينفذوا الحكم
نعمة: ماشى انا هبدأ.....بى أميرة وسيف
سيف:ياساتر اشجينى
نعمة:تغنوا اغنيه
أميرة: لأ طبعاً
سلوى:ليه غنوا غنوا
اميرة: لأ أنا صوتى وحش
ميادة: ياختشى صوتنا كلنا وحش غنوا بقى
سيف:يالا يا أميرة
أميرة: ماشى طب هانغنى ايه
سيف:انتى اللى هاتقولى
أميرة: ماشى...... اغنيه بقيت معاه
سيف:يالا
سيف:من يوم ما جت عيونه فى عنيا......وشوفت ضحكته الجميلة ديا
سيف:بحلم باليوم اللى يبقى ليا وابقى ليه....واصحى الاقيه حبيبي حواليا
أميرة:من يوم ما جت عيونه فى عنيا.....وشوفت ضحكته الجميلة ديا
أميرة:بحلم باليوم اللى يبقى ليا وابقى ليه.......واصحى الاقيه حبيبي حواليا
اميرة وسيف:وآدى اللى فى خيالى بيحصل قصادى
حبيبي جنبى فى حضنى الليلادى.... والله وبقيت معاه
أميرة وسيف:نادى الفرح جمعنا....بالحب نادى انا وحبيبي وتالتنا السعاده......والحلم فسرناه
سيف:وآدى اللى فى خيالى بيحصل قصادى.... حبيبي جنبى فى حضنى الليلادى.... والله وبقيت معاه
أميرة:نادى الفرح جمعنا بالحب نادى.....انا وحبيبي وتالتنا السعاده....والحلم فسرناه
سيف:من قد ايه منايا لو اطولها....كلمة حبيبي يا حبيبي...قولها....تهون سنين حياتى جنب الكلمة دى
أميرة:فرحنى قولها ..... أمانة طولها....من قد ايه منايا لو اطولها...كلمة حبيبي يا حبيبي قولها...تهون سنين حياتى جنب الكلمة دي فرحنى قولها... أمانة طولها
أميرة وسيف:وآدى اللى فى خيالى بيحصل قصادى
حبيبي جنبى فى حضنى الليلادى
(وفى وسط الاغنيه مروان كان بيهمس لميادة وقالها بحبك... وبرضوا نفس الكلام مع نعمة وعلى)
اميرة:ولا وبقيت معاه
سيف وأميرة:نادى...الفرح جمعنا بالحب نادى انا وحبيبي وتالتنا السعاده.... والحلم فسرناه...وآدى اللى فى خيالى بيحصل قصادى حبيبي جنبى فى حضنى الليلادى.... والله وبقيت معاه... نادى الفرح جمعنا بالحب نادى انا وحبيبي وتالتنا السعاده.... والحلم فسرناه

خلصنا ولقينا الكل بيسقف الأغنية دى ماكنتش بتعبر عنى انا وسيف بس تؤتؤ دى بتعبر عن نعمة وعلى مروان وميادة وعن اى حبيب وحبيبة
أميرة:ايه رايكم
منى: بصراحه حلو جداً لأ شابووو ليكوا
نهى:اه الاغنيه جميلة جداً 
اميرة:دى الأغنية المفضلة ليا انا وسيف
سيف بكسوف:متكسفنيش بقى يا اميرة
كلنا قعدنا نضحك
محمد:طب يالا يا خويا منك ليها اطلعوا ناموا
نعمة: يابابا لسة بدرى
احمد: لأ يالا اطلعوا ناموا وبكرة أن شاء الله هانظبط الدنيا
اميرة: ماشى
نهى:وانتى ياميادة مش هاتطلعى تنامى
ميادة: لأ مش دلوقتي هتمشى شوية
نهى: ماشى
كلهم طلعوا ناموا وميادة فضلت تتمشى شوية قدام البحر وبتفكر فى اللى قالوا مروان هو فعلاً بيحبها ولا لأ هى اه بتحبوا بس مش عارفه تعمل ايه
ميادة بتنهيدة:ياترى انت فعلاً بتحبنى ولالأ يا مروان
مروان:وحياتك عندى بحبك ياقلب مروان
ميادة بخضة:احم انت مطلعتش تنام ليه
مروان:بحبك
ميادة:ماجوبتش على سؤالي
مروان:بحبك
ميادة:انا مش بهزر
مروان: ولا انا بهزر انا بحبك اوى يا ميادة بحبك من زمان وكنت عايز افاتحك في موضوع بس خايف عشان مش عارف ردك هايبقى ايه
ميادة: بعد اذنك 
وسابته ومشت بس لفت وشها وقالت:وانا كمان بحبك
وطلعت تجرى على اوضتها
مروان اول ما سمعها وهى بتقوله بحبك قعد يطنطط ويرقص وهو مش مصدق نفسه
مروان بفرحة:بتحبنى .....بتحبنى.... ميادة بتحبنى..احيييييه انا مش مصدق نفسى يجدعان بتحبنى بجد
____________________________________
وفى جهة تانية
نعمة بحب: بحبك
على:ياهوووو أخيراً نطقتيها
نعمة:هاتيجى تتقدملى امتى 
على:أن شاء الله بعد الرحلة
نعمة: معرفش وقعتنى فى حبك ازاى
على:عشان انا واد مز وقمور وكيوت وعسل وا....قاطعتوا نعمة
نعمة:اييييه حيلك حيلك كل ده مش لدراجادى.....يالا سلام بقى عشان عايزة انام
على: ماشى..تصبحى على خير
نعمة:وانت من اهل ُ
__________________________________
أميرة:سيف
سيف:نعم ياروحى
أميره بتوتر: احم انا عايزة اقولك حاجه
سيف اتخض من لهجتها
سيف بقلق: مالك ياحبيبتي فى حاجة
اميرة:انا حامل

        شاهد 👈 الفصل الثامن والعشرين

تعليقات



    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -