روايه عشق ام انتقام الفصل الاول 1 و الفصل الثاني 2 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الاول 1 و الفصل الثاني 2 بقلم رنا سعيد

 روايه عشق ام انتقام الفصل الاول 1

روايه عشق ام انتقام الفصل الثاني 2


روايه عشق ام انتقام الفصل الاول والثاني بقلم رنا سعيد

الشاب:نورتي قصري ياعروسه 
البنت:انا بحبك اوي اوي ياادهم 
ادهم واقترب منها وضربها بالقلم باقص قوه لدرجات وقعت في الارض من القلم واقترب منها ومسكها من شعرها 
ادهم بصوت مخيف:اسمعي بقا ياحلوها انتي هتعيشي هنا خادمه في قصري وحسك عينك اي مخلوق يعرف الانتي مراتي لانه لو اي مخلوق عارف الانتي مراتي هتشوفي مني تصرف مش هيعجبك وهتخسري اغلي اتنين في حياتك يارنا 
حطيها كده حلقه في ودانك انتي هنا خادمه وبس 
ادهم ترك شعرها وبعيد عنها وهي قامت واقتربت منه  
رنا بدموع:ادهم انت بتهزار صح والقلم دها مش حقيقي صح رد ياادهم 
ادهم بضحكه وبسخريه:لا مش بهزار ياحلوها والقلم دها حقيقي يارنا تحبي تخدي واحد تاني لو مش مصدقه انه حقيقي 
رنا بدموع:ادهم انت بتقول اي ياادهم 
ادهم:زاي ماسمعتي انتي هتعيشي هنا خادمه يارنا 
رنا:بس انا مراتك ياادهم وانت بتحبني وانا بحبك 
ادهم بضحكه بصوت عالي:بحبك هههههههههه دها كانت لعبه ياماما انا عمري ماحبتك ولا هحبك 
رنا بدموع:لا انت كداب انت بتحبني صح قولي انك بتهزار بقا الله يخليك 
ادهم بصوت عالي:داده ايمان 
رنا بعصبيه وبدموع:اومال انت كنت بتقولي انك بتحبني ليه 
واجوزتني ليه دام مش عايز حد يعرف 
وفجاء واحده جاءت تبلغ من العمر ٥٠ عاما 
ايمان:نعم ياادهم 
ادهم:دي الخادمه الجديده وريها فين اوضتها 
رنا واقفه مصدومه والدموع علي خديها نزلها زاي الشلالات 
ايمان:يلا يابنتي تعالي معايا 
رنا مشيت مع ايمان وهي مش قدرها تستوعب الحصل 
ومصدومه من ادهم ودموعها بتنزل غصب عنها وبتتمنها من جوها ان كل دها يطلع حلم ومش حقيقه 
ايمان:ادخلي يابنتي ارتحي عقبال مااجبلك حاجه تاكليها 
شكلك بين عليكي مااكلتيش حاجه من الصبح 
ايمان مشيت 
ورنا خرجت لي ادهم تاني بس المرادي مش لاقيته في الصالون وقرارت تطلع تشوفه في اي اوضه من الفوق
رنا وهي ماشيه سمعت صوت واحده بتضحك في اوضه 
رنا واستغربت لانه ادهم مش عنده اخوات بنات 
وفجاء سمعت صوت ادهم من نفس الاوضه وهو بيقول 
ادهم بضحكه:بس اي الحلاوه دي يابنت الجزمه 
رنا اقتربت من الاوضه وفتحت الباب وشافت ادهم نايم في حضن واحده 
رنا بدموع وبصدمه وو 

وفجاء سمعت صوت ادهم من نفس الاوضه وهو بيقول 
ادهم بضحكه:بس اي الحلاوه دي يابنت الجزمه 
رنا اقتربت من الاوضه وفتحت الباب وشافت ادهم نايم في حضن واحده وبيخونها معاها 
رنا بدموع وبصدمه وبترجع لوراها:لا لا مستحيل
وطلعت تجري علي تحت وللااسف وهي بتجري انشكلت من الكعب وواقعت من اول سلم لحد اخر سلم 
رنا بصريخ:اااااادهم 
ادهم قام من علي سرير بفزع وراتدها ملابسه ونزل جري علي تحت وشاف رنا مرميه في الارض وحجابها الابيض مليان دماء شال عنها الحجاب بسرعه ولقا راسها مفتوحه وبتنزف دماء بكثره عدل ليها الحجاب تاني وناده علي شخص
ادهم بصوت عالي:ااااحمد 
وفجاء شاب ضخم وبعضلات داخل عليه وشاف منظر رنا واتصدام 
احمد:نعم ياباشا 
ادهم:جهزلي سياره بسرعه 
احمد:تمام 
واحمد مشي وادهم شال رنا واصل عند السياره 
وراكبها في المقعد الخلفي وراكب جمبيها واضعه راس رنا علي رجلها 
ادهم بصوت عالي:يلا اطلع بسرعه علي المستشفي الخاصه بيه
واحمد مشي باقص سرعه وبعد فتره واصل علي المستشفي 
ادهم شال رنا وطلع يجري بيها علي المستشفي زاي المجنون 
ادهم بيزعيق:عايز دكتوره بسرعه 
الممرضه بخوف:حاضر 
والممرضه نادت علي الدكتوره وجت 
الدكتوره:هاتوا ترواللي هنا بسرعه 
والدكتوره اخدت رنا علي غرفه العمليات 
وادهم فضل واقف برا 
وبعد فتره الدكتوره خرجت 
ادهم جري عليها 
ادهم بخوف:خير يادكتوره 
الدكتوره:انت جوزها صح 
ادهم:ايوه هي عملها اي دلوقتي
الدكتوره:طب الحمد الله الجرح طلع سطحي وخياطنلها 
وهي دلوقتي بقت كويسه وتقدر تخرج دلوقتي
ادهم:ماشي
وادهم داخل ليها 
ادهم:احم احم الف سلامه عليكي 
رنا بدموع:جاي ليه وجبتني هنا ليه كنت سبيني اموت علي اقل ارتح من قرفك دها 
ادهم بصدمه من كلامها وو 

            شاهد 👈 الفصل الثالث 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -