اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل العاشر 10 بقلم اسراء الاتربي

أخر الاخبار

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل العاشر 10 بقلم اسراء الاتربي

 

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل العاشر 10 بقلم اسراء الاتربي

اسكربيت البريئه والقاسي المتملك الفصل العاشر 10 

#اسكريبت
#البريئه_والقاسي_المتملك
#البارت 10

سليم وصله مسدج علي تلفونه بيفتحه لاقيه فيديو لرقيه وهي بتبكي وتصرخ وشهاب بيحط ايده عليها بوقاحه. 

سليم بغضب جحيمي: والله لقتلك ي شهاب و رزع الفون في الحيطه.

يزن دخل ومعاه الماذون تسنيم بصتله وكانت بتبكي. 

يزن: سليم فين. 

تسنيم: طلع اوضته. عايزه اتكلم معاك قبل اي حاجه. 

يزن: وانا سمعك. 

تسنيم: احنا هنتجوز بس علشان خاطر ابيه سليم بس بعد ما المشكله دي تتحل هنطلق ي يزن. 

يزن بصلها بحزن: ليه ي تسنيم انا عايز افهم انتي رافضاني ليه. 

تسنيم: من غير ليه ي يزن ده شرطي علشان اوفق. 

يزن: وانا موافق. 

سليم نزل. و الماذون بدا يكتب الكتاب وخلص. 

سليم: خد تسنيم و امشي وخلي بالك منها متخليهاش تتطلع نهائي دلوقتي ي يزن. 

يزن طبطب علي كتفه. 

يزن: متقلقش ي سليم تسنيم في عنيا. 

يزن وتسنيم مشيه و سليم طلع اخد عربيته وطلع علي البار فضل يشرب كتير لحد ما بقاش قادر وابتدا يهلوس. جت واحده لفت ايديها حوالين رقبته. 

سليم فضل يلهوس باسم رقيه. و زقها بعيد عنه وطلع مقدرش يروح الفيلا راح علي شقته. 

عند يزن وتسنيم. وصله ودخله الفيلا بتاعة يزن. 

تسنيم: اوضتي فين. 

يزن قرب منها: تقصدي اوضتنا. 

تسنيم: لا اوضتي انا مستحيل انام معاك في اوضه واحده. 

يزن: و ده ليه بقا ان شاء الله. 

تسنيم: انا وانت هنطلق ي يزن انت فاهم. 

يزن: انتي هبله انتي فاهمه بعد ما بقيتي ليا هسيبك. 

تسنيم بصريخ: ايوه ي يزن هتسبني انا مش عايزاك ولا عايزه اعيش معاك. 

يزن قرب منها بغضب جذابها من خصرها. 

يزن: تسنيم صوتك ميعلاش انتي فاهمه انا بقيت جوزك وطلاق مش مطلق انتي سامعه. وقرب من شفايفها وباسها بغضب وبعدين. بحنيه. تسنيم حاولت تبعده. بس مقدرتش و لحظه انسجمت معاه بس فاقت وبعدته عنها. 

تسنيم: اياك تقربلي تاني ي يزن فين عايزه انام. 

يزن اخدها وطلع علي اوضته وقفل الباب بالمفتاح. 

يزن: دي اوضتنا ي تسنيم. 

تسنيم: قولتلك مش عايزة ابقا معاك في مكان واحد. يزن تجاهل كلامها وطلع غير هدومه وطلع علي السرير تسنيم قعدت علي الكنبه. وهو عمل نفسه نايم تسنيم نعست وهو قام شالها وحضنها بتملك ونام. 

تاني يوم بليل. سليم وصله مسدج بالعنوان من شهاب قام بسرعه اخد مفاتيح العربيه وطلع وبعت العنوان ليزن. 

بعد ساعتين تقريباً وصل سليم لمكان في الصحرا لاقي عربيه مستنيه ركب معاهم وصله لمخزن مهجور نزل وكانو ماسكين ايده و حاطين مسدس علي دماغه.

شهاب بشر: يا اهلا سليم بيه عندنا. 

سليم بغضب جحيمي: مراتي فين شهاب. 

شهاب: فين عقد التنازل. 

سليم: عايز اشوف مراتي الاول. 

شهاب: اوي اوي هنوريك مراتك روح هتله مراته من جوا. 

رقيه طلعت وكانت مربوطه وفي سلاح متوجه ناحية راسها وكانت بتبكي. 

سليم بلهفه: رقيه انتي كويسة حد عملك حاجه. رقيه هزت دماغها بلا.

شهاب قام وقف قصاد سليم. وسليم حرر ايده من اللي ماسكها و ضربه بالبوكس. 

سليم بنبره مرعبه: ايديك الوسخه دي لمست مراتي ي شهاب وانا حلفت لاقطعها. 

رجاله شهاب ماسكه سليم بالقوه. وكانو كتار سليم حاول يفلت منهم بس خدره. 

سليم فاق وفتح عينه لاقي نفسه مربوط علي كرسي و رقيه قدامه مربوطه في سرير. وحاطين حاجه علي بقؤ. 

دخل شهاب و مسك سليم من وشه. 

شهاب بحقاره: انا استنيت لما تصحي علشان تشوفني و انا بغتصب مراتك قدام عنيك ي سليم. بس تعرف مراتك جامده اوي وعجباني. 

سليم عنيه بقت حمرا زي الدم من غضبه حاول يفك نفسه بس معرفش. 

شهاب: تؤتؤ مش هتعرف تعمل حاجه انا عايزك كده ضعيف قدامي. شهاب فك قميصه وقرب من رقيه لمس وشها بايده بقذاره وابتدت ايده تتجرا اكتر و رقيه فضلت تصرخ ودموعها مغرقه عنيها. وسليم عمال يحرك الكرسي بعنف. 

شهاب قرب منه وشال القماشه اللي علي بقؤ. 

شهاب: انا عايز اسمعك وانت بتترجاني ي سليم. 

رقيه: الله يخربيتك ي سليم اتجوزتني غصب عني واتخطفت بسببك. شهاب بصلها وهي كملت. اه والله متجوزني بالغصب يعني انا مش فارقه معاه. وهساعدك تنتقم منه. انا كمان عايزه اخلص منه. 

شهاب حس انها صدقه لانه عارف سليم مش بتاع جواز. قرب منها وفكها. 

شهاب: انا شايف انك تشوفني انا ومراتك سوا وكمان هي موافقه افضل مش انتي موافقه. رقيه هزت راسها بالموافقه سليم بصلها بنظره رعبتها. 

شهاب قرب منها وجذابها من خصرها وابتد يتجرا وكان هيفك زراير بلوزتها بس رقيه لمحت فاظه علي الكومود اللي جنب السرير جابتها وضربتها بيها علي راسه وقعته علي الارض وفضلت ترزع فراسه لحد ما فقد الوعي. 

جريت علي سليم وفكته. سليم شدها لحضنه بتملك دخلها بين ضلوعه. باشتياق. 

سليم: تعرفي للحظه صدقت اللي انتي بتعمليه حقيقي وكان هاين عليا اموتك. هربيكي علي اللي عملتيه ده. 
رقيه: يعني انا غلطانه اني انقذت الموقف. 

سليم: دلوقتي اكيد حد هيدخل طالما معدش في صوت تعالي معايا سليم و رقيه استخبه ورا الباب. واخد السلاح بتاع شهاب 
دخل اتنين من رجالة شهاب وسليم ضربه واحد منهم براس السلاح وقعه والتاني فضل يضرب في لحد ما فقد الوعي. 

سليم: الله يخربيتك ي يزن كل ده ومجتش. 

يزن من وراه: لا يعم انا اهو 

سليم: جيت بعد نهاية الفيلم كنت فين ي زفت كل ده عملت اي في الرجاله اللي تحت. 

يزن: متقلقش رجالتنا قايمين بالواجب.وبلغت البوليس. حمدالله على سلامتك ي رقيه. 

رقيه: الله يسلمك ي يزن. 

سليم: لازم نمشي من هنا. قلع الجاكيت بتاع البدله حاطه علي رقيه وشالها. بس فجاءه. 
           شاهد 👈 الفصل الحادي عشر 


بقلمي Esraa G Eletrby

  



تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  • غير معرف 19 يوليو 2022 في 4:33 م

    اللهم صل على محمد وال محمد

    إرسال ردحذف



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -