روايه عشق ام انتقام الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الثاني عشر 12 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الثاني عشر 12

رنا بصدمه وبذهول:ب بابا 
والرجل اقترب منهم 
الرجل بستغرب:مين دي ياادهم 
ادهم:دي مراتي ياخالوا صلاح
صلاح ببتسامه خبيثه:اممممم 
ورنا اقتربت منه عشان تحضنه بس صلاح زقها علي الارض بقوه ادهم اتفجاء من اللي عمله 
صلاح بعصبيه واقترب منها ومسكها من شعرها:انتي يازباله
اوعي تجريء تاني وتقربي مني مفهوم ياخادمه 
:انت الواحد قذر سيب بنتي ياصلاح 
وكان صوت امها نهله رجعت تاني هي وصباح 
نهله واقتربت منه وبعدت ايده عن بنتها ومسكت ايد رنا واقفتها 
نهله:انا لوكنت اعرف اللي انت خال ادهم جوز بنتي مكنتش جوزتها لي اصلا 
رنا بدموع:ماما انا مش فاهمه حاجه ليه بكلمي بابا بطريقه دي ليه وليه بابا كان هيضربني 
صلاح واستوعب كلامها 
صلاح:مش انتي بنت محمد جوز امك 
رنا واقتربت منه 
رنا بدموع:لا انا بنتك انت 
نهله بعصبيه:رنا اسكتي 
رنا بدموع:لا مش هسكت بابا لازم يعرف الحقيقه 
صلاح بلهفه:حقيقه اي 
رنا:ماما مش خانتك مع محمد ابن عمها هي قالتلي كل حاجه وقالتلي ان محمد مش ابويا وانت اللي ابويا وانا عرفتك عشان كانت بتوريني الصور ليك احكيله ياماما الحقيقه عشان خاطري 
نهله بهدوء:ايوه ياصلاح انت فهمت غلط واللاسف حكمت عليه قبل ماتسمعني كل الحصل اللي هو كان 
فلاش باك
نهله بفرحه:انا فرحانه اوي قد اي صلاح يفرح اوي اللي انا حامل 
وفجاء فونه بيرن 
نهله:الو 
محمد:الو يانهله تعالي بسرعه امي تعبانه اوي ومش عارف اعمل اي
نهله:حاضر جايه 
نهله وبتتصل بي جوزها صلاح عشان تقوله بس كان تليفونه مقفول ومشيت من غير ماتقوله 
محمد:ادخلي هي جوه في اوضتها 
نهله:ماشي 
ونهله داخلت اوضتها وملقتش حد ومحمد داخل بعديها وقفل الباب 
نهله بستغرب وخوف:امك فين وبتقفل الباب ليه 
محمد ببتسامه خبيثه:امي مش هنا 
نهله:اومال انت جايبني هنا ليه واسع كده خليني اطلع 
محمد واقترب منها وقلع قميصه ورمها علي سرير ونام فوقها وبيحاول يعتدي عليه وفجاء الباب اتفتح عليهم وكان صلاح 
صلاح بصدمه وانهيار:متخيلتش ابدا انك تخونيني وكلامهم يطلع صح 
رنا وقامت من علي سرير وبدموع:صلاح اسمعني انا مش خونتك صدقني 
صلاح بعصبيه:اومال اللي انا شايفه دها اي انتي واحده خاينه خاينه يانهله انتي طالق 
رنا بدموع:لا لا 
وصلاح سيبها ومشي ومحمد ضحك بصوت عالي 
محمد ببتسامه خبيثه:وبكده حصل اللي انا عيزوا 
رنا بدموع:قصدك اي 
محمد واقترب منها وببتسامه خبيثه:يعني انا اللي اتصلت بجوزك برقم غريب وقولتله مراتك بتخونك مع محمد ابن عمها في شقته كل دها كان لعبه مني يانهله عشان اجيبك عندي هنا بحجه امي تعبانه وانا انفذ خطتي وجوزك يجي يشوفك معايا في الشقه ويطلقك وفعلا حصل اللي انا عيزوا ههههههههههههه 
باك 
نهله بدموع:كل دها الحصل ياصلاح وانت سافرت وسبتني وانا اطريت اجوز محمد عشان كان بيهددني لو مجوزتوش  
يقتل امي فاانا لما اجوزته ولما ولدت بنتي رنا اخدها هو وسجلها علي اسمه من غير مااعرف وانا عمري ماخونتك ياصلاح ولا عمري حبت شخص غيرك 
وانا عمري ماخونتك ياصلاح ولا عمري حبت شخص غيرك 
صلاح بدموع:يعني رنا بنتي انا 
نهله:ايوه 
صلاح:تعالي في حضني يابنتي 
رنا وجريت عليه وحضنته و صلاح فضل يعيط 
رنا وبعدت عنه 
رنا:انت بتعيط ليه دلوقتي يابابا 
صلاح بندم:انا اسف اوي اوي يارنا 
رنا بستغرب:ليه بتعتذر 
صلاح بندم:انا عايز اقولك حاجه ادهم دها بيحبك بجد وادهم ملهوش ذنب في اللي عمله فيكي انا اللي قولتلوا يعمل معاكي كده 
رنا بستغرب:انا مش فاهمه حاجه 
صلاح بندم:اقصدي يعني********
          شاهد 👈 الفصل الثالث عشر 






تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -