روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل الثالث عشر 13 

صلاح بندم:اقصدي يعني انا فكرتك بنت محمد فاحبت انتقم من امك فيكي انتي 
فلاش باك 
صلاح:ادهم انا عيزك تجوز البنت دي 
ادهم وشاف صورتها 
ادهم بسخريه:انا ادهم العاصي اجوز البنت دي انت شايف هدومها عملها زاي الشوال ازي انا عايز واحده استايل علي الموضه بقلمي رنا سعيد  
صلاح بمقاطعه:اسمعني بس الاول انا عندي سبب لجوزتك ليها 
ادهم بسخريه:سبب اي سبب بقا انشاء الله 
صلاح:انت عارف اني كنت مجوز قبل كده صح 
ادهم:ايوه 
صلاح:ام البت دي بقا انا كنت مجوزها 
ادهم:يعني دي بنتك 
صلاح:لا مش بنتي دي بنت الراجل اللي هي خانتني معاها 
ادهم بستغرب:هي مراتك خانتك مع واحد 
صلاح:اها ودها السبب اني خليني اطلاقها 
ادهم بضحكه خبيثه:انا دلوقتي فهمت كل حاجه يعني انت عيزيني دلوقتي انتقم من البت دي في امها صح 
صلاح بضحكه:الله ينور عليك عيزك بقا تبداء الخطه من بكرا انك تقرب بقا منها بقلمي رنا سعيد وتخلي البنت دي تعرفك وتحبك 
وتتقدم ليها وبعد كده تجوزها وتنتقم منها بقا بطريقتك الخاصه وبعد كده طلاقها ماشي بقلمي رنا سعيد 
ادهم:امممممم 
باك 
صلاح:دها كل الحصل يعني انا السبب في كل حاجه ومع الوقت انا كنت حاسس ان ادهم اتعلق بيكي وحبك بجد 
ادهم واقترب منها 
ادهم:رنا انا اسف وصدقني انا حبيتك بجد 
رنا بمقاطعه:ادهم خلاص مش عايزه اسمع حاجه 
نهله بصدمه:عشان كده انا كنت حاسه اللي انتوا زعلانين من بعض وطلع شعوري صح 
صباح:بنتي هو اللي بيحصل دها حقيقي انا حاسه اني في حلم 
رنا وداخلت تجري علي اوضتها وادهم طلع يجري وراها ورنا قفلت الباب في وشه بقوه 
ادهم وبيخبط علي الباب:رنا افتحي 
لايوجد رد 
ادهم:رنا انا اسف عشان خاطري سامحني 
رنا وفتحت الباب وماسكه شنطة هدوم في ايدها 
ادهم:رنا اي دها اللي مسكها 
رنا ومشيت وراحت عند اهلها 
رنا:ماما يلا نمشي 
ادهم:تمشي فين دها قصرك 
رنا بوجع:ادهم بعد اذنك انا هروح عند اهلي ارتح شوي ولما اعصبي تهدا يبقا ارجع 
نهله:قوليلي عمل فيكي اي دها 
رنا بوجع:ماما الله يخليكي مش قدرها اكلم ولا كلمه كل اللي طلبه منك يلا نمشي من هنا 
صلاح واقترب من رنا 
صلاح:رنا انا عارف انك زعلانه بس ادهم ملوش ذنب انا 
رنا بمقاطعه:بابا خلاص حصل خير يلا ياماما 
ادهم:طب انا هسيبك تمشي معهم دام دها اللي هيريحك 
بس يلا اوصلكم 
رنا:لا احنا هنركب تاكسي 
ادهم:طب وقسما بالله ماانتي ماتحركها من هنا غير لما انا اوصلك 
صباح:خلاص يبنتي جوزك حلف 
رنا:ماشي 
صلاح:لو عوزتي اي حاجه رني عليه يابنتي 
رنا واقتربت من ابوها وحضنته 
رنا:ماشي يابابا 
صلاح واقترب من صباح 
صلاح:مش هتخدني بالحضن ولا لسه زعلانه مني 
صباح بهزار:لا لسه زعلانه منك 
صلاح بضحكه:طب هصالحك ازي 
صباح بطفولي:تجبلي شكولاته 
صلاح بضحكه:حاضر
صباح بضحكه:انا اها كنت زعلانه منك بس دلوقتي خلاص قلبي صافي من ناحيتك بقلمي رنا سعيد عشان عارفه قد اي انت شخص كويس وقلبك ابيض بس اتصدمت بصراحه من حكاية انك تنتقم من رنا وكده 
صلاح بندم:اعمل اي الشيطان كان عميني بقا مش هتخدني في حضنك بقا 
صباح وحضنته 
صلاح واقترب من نهله 
صلاح:نهله انا اسف عشان مش فهمتك وحكمت عليكي قبل مااسمعك 
نهله:خلاص ياصلاح حصل خير 
وبعد فتره ادهم واصلهم علي بيتهم 
ادهم:ملوش لزوم تعملي حاجه انا قايم ماشي 
صباح:لا لازم تشرب حاجه قبل ماتمشي معانا 
ادهم ببتسامه:ماشي طب انا هقوم ادخل اسلم علي رنا قبل ماامشي 
صباح ببتسامه خبيثه:ماشي 
ادهم وقام وداخل عند رنا 
رنا بعصبيه:انت زاي تتدخل كده من غير ماتخبط 
ادهم ببتسامه خبيثه وووو 
         شاهد 👈 الفصل الرابع عشر 
#بقلم_رنا_سعيد 
#البارت_الثالث_عشر 
#روايه_عشق_ام_انتقام






تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -