روايه عشق ام انتقام الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا سعيد

أخر الاخبار

روايه عشق ام انتقام الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا سعيد

 

روايه عشق ام انتقام الفصل السادس عشر 16 بقلم رنا سعيد

روايه عشق ام انتقام الفصل السادس عشر 16 

رنا ومغمضه عينها:وانا مش عايزه اعيش معاك 
ادهم اتصدام ووو 
فاق من احلامه اليقظه علي صوت خالوا صلاح 
صلاح:اقوم هات عصير واكل لي نهله وامها 
ادهم:ماشي بس رنا اتاخرت جوه اوي ياخالوا انا خايف عليها اوي 
صلاح بحزن:انشاء الله هتكون بخير 
ادهم:يارب ياخالوا اجبلك اي 
صلاح:لا انا مش عايز حاجه 
ادهم:ماشي عن اذنك 
وادهم مشي وخرج برا المستشفي وهو خارج عربيه كانت هتخبطوا وفجاء صاحب العربيه نزل وكانت بنت 
البنت اقتربت من ادهم وحضنته 
البنت:كده متسالش علي خطبيتك ياوحش 
ادهم بضيق:انتي هتستهبلي دها كانت تمثليه وخلاص بقت بح يعني مفيش تمثيل تاني وانتي مجرد صديقتي وبس 
البنت:ياخساره 
وبتقرب منه 
البنت:طب ماتيجي نخلي اللي كان تمثيل حقيقي 
ادهم:انتي بتحلمي انا بحب مراتي ياماما ومستحيل ابص لغيرها
البنت بضحكه:بجد اومال دام بتحبها كده اوي شغلتها خادمه عندك ليه وخلتني امثل اني خطبيتك ليه قدمها 
ادهم بضيق:شيء مايخصكيش وابعدي عن وشي كده 
البنت بضحكه:ماشي يادومي باي باي 
وادهم مشي 
في المستشفي 
صلاح:نهله اهدي خلاص متعيطش هي اكون بخير انشاء الله بقلمي رنا سعيد
نهله بعصبيه وبدموع:لوسمحت انت اسكت انت عارف انا حاسه باي دلوقتي انت طبعا ولا فراق معاك تموت تعيش مش فراق معاك ياصلاح 
صلاح بهدوء وبضيق:انا مش فراق معايا يانهله ما بنتي زاي ماهي بنتك بالظبط وربنا يعلم انا خايف عليها ازي مش معني اني مش عيشت معاها يبقا مش فراق معايا لا لا بالعكس يانهله انا بنتي لو جرالها حاجه انا مش هسامح نفسي طول العمر 
نهله بمقاطعه وبصريخ:من حقك متسامحش نفسك مش انت اللي دمرت حياة بنتك ياصلاح ارتحت كده لما بنتي حياتها ادمرت وبقت في المستشفي اهيه بين الحياه والموت ارتح ياصلاح ارتح اديك انتقمت مني ياصلاح وبصريخ وبدموع امشي بقا وسيبنها في حالنها مش عايزه اشوفك وشك تاني امشي يلا بقلمي رنا سعيد امشي ياصلاح قوليلوا يمشي ياماما قوليلوا اهاااااااا يابنتي ياترا عملها اي دلوقتي 
وادهم جايه عندهم وجايب الاكل والعصير 
ادهم:اتفضلوا 
صباح:اي دها يبني 
ادهم:اكل وعصير اتفضلوا 
نهله وقامت وبعصبيه ومسكت الشنطه ورمت العصير والاكل في وشه ادهم اتصدام 
نهله بعصبيه:عيزيني اكل واشرب وبنتي جوه بين الحياه والموت ومش عارفه مالها دلوقتي وجاي وجايب اكل انتوا اي مش حاسين ان في واحده مريضه جوه يلا خد خالك وامشي من وشي مش عايزه اشوف وشكم تاني مفهوم وبنتي هطلاقها ياادهم وبيجز علي اسنانها فاهم هطلاقها 
ادهم ببرود:حكايه الطلاق دي بنتك اللي تاخد القرار مش انتي ياماما بعد اذنك 
وادهم مشي واخد خالوا معاها واعقده في نفس المكان بس بعيد عنهم
صلاح بحزن:انا اسف عشان حطتك في الموقف دها معاهم 
ادهم بدموع:انا خايف علي رنا اوي انا لو جرالها حاجه هموت وراها بجد بقلمي رنا سعيد مش هستحمل تبعد عني رنا هي كل دنياتي ياخالوا انا بحبها اوي اوي 
صلاح بدموع:وانا كمان مصدقت اني يكون عندي بنت 
فرحت اوي لما طلعت هي بنتي يارب متاخدهش مني يارب 
وتقوم يارب من العمليه بالسلامه 
ادهم:يارب ياخالوا يارب اقوم امشي انت ياخالوا وانا اعقد معاها اهو انت جاي من السفر اكيد تعبان ولازم ترتح 
صلاح بتعب:لا انا مش همشي غير لما اطمن علي بنتي ياادهم بقلمي رنا سعيد 
ادهم:ماشي ياخالوا 
ادهم واعقد يذكر ذكرياته معاها ويذكر اول مقابله ليهم
فلاش باك 
ادهم وكان داخل كافتيريا وبيكلم في الفون وفجاء فتاه ماشيه وبتبص وراها وبتضحك وبكلم صحبتها ومش واخدها بالها وخبطت في ادهم والفون واقع من ادهم في الارض
ادهم بضيق وبيرفع عينها وووووو 
             شاهد 👈 الفصل السابع عشر 

#روايه_عشق_ام_انتقام





تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -